Wat zei die.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Been gooit er meer cliché's uit dan Andre van Duin in zijn beste dagen.²
jong onervaren blijven knokken blijven praten blablablaquote:
"Vertrouwen uitstralen, spelen met lef, Feyenoord hart, bla bla bla..."quote:
Ze zijn erg jong jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Samael het volgende:
[..]
jong onervaren blijven knokken blijven praten blablabla
Er werd Feyenoord- FCT gezegdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Feijenoord speelt uit...
Ok.. Dan 7-0?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Feijenoord speelt uit...
Ja echt hé. Allebei hebben zelfs zonder van dijk een lager gemiddelde. Maar eigenlijk mis ik de glorietijden van Ajax en Feyenoord samenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zijn erg jong ja. *KUCH*AZ EN AJAX*KUCH*
Oh ja, sorryquote:
Ajax WILL BE BACK!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja echt hé. Allebei hebben zelfs zonder van dijk een lager gemiddelde. Maar eigenlijk mis ik de glorietijden van Ajax en Feyenoord samen
[..]
Oh ja, sorryMaar dan weet je het nu!
Wie heeft er al zin in VI maandag?
Ik kan Gijp al horen over Feyenoordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik kijk altijd uit naar VI, vaste prik
Hij zegt altijd dat hij een vriend is van Mario Been, ik moet zeggen dat dat niet blijkt uit zijn meningen over/kritiek op Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan Gijp al horen over Feyenoord
Héé Goed hééquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan Gijp al horen over Feyenoord
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij zegt altijd dat hij een vriend is van Mario Been, ik moet zeggen dat dat niet blijkt uit zijn meningen over/kritiek op Feyenoord.²
Het moet morgen wel heel goed worden wil hij het hele voetbal weekend niet over 1 kam scheren, want het is nog niet best tot nu toe... Ja Ado was gister best aardig, maar dat is het dan.quote:
Terecht semi trollen doe je hier maar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik word gepest in het Feyenoord topic
Je moet daar ook gewoon weg gaan man.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik word gepest in het Feyenoord topic
Met Maduro en nog steeds achter tegen een Malanga met 10 manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ff geheel offtopic, waar de fuck is Valencia mee bezig.
Dan was het 0-0 geworden en dan...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Temlin het volgende:
Was ik de enigste die, de overtreding waaruit de vrije trap omstond niet terecht vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |