Ik zit ook bij Jort.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit al bij Jort (ook een leuke vent, al ziet hij er totaal niet uit).
ik heb ff geen inspiratie vandaagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een mooie TT richting de presentatiemeisjes verwacht van je Symp
- Hou je bek deeltje #20 zoietsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ff geen inspiratie vandaag
het gaat bijna automatisch en we willen echt niet van ieder topic een vervolgquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:38 schreef Eenskijken het volgende:
Kan Fok! niet iets maken zodat je automatisch naar het volgende topic in de serie gaat als een oude vol zit?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat bijna automatisch en we willen echt niet van ieder topic een vervolg
Dan sluiten we POP dit jaar waardig afquote:
dank je wel voor deze boodschapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Onnoman het volgende:
Ik wil even reageren voor al die mongooltjes die na elke zangbeurt weer gaan bellen.
ik vind het een grappig programma, maar die sukkels die gaan bellen zijn echt treurig!
we zetten het in de notulen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Onnoman het volgende:
Ik wil even reageren voor al die mongooltjes die na elke zangbeurt weer gaan bellen.
ik vind het een grappig programma, maar die sukkels die gaan bellen zijn echt treurig!
Dankje Beaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Onnoman het volgende:
ow en aan GS hebben we helemaal geen behoefte hier.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Onnoman het volgende:
:`D
al die reaguurders .. zeg eens hoevaak je al gebeld hebt?
Ik fax 'm altijd door!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb niet gereaguuuuurd, want ik gun ze het allebeiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Onnoman het volgende:
Verdomme CEEquote:
zou ik ook doen als ik gedwongen werd..quote:
Weet je wat treurig is?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Onnoman het volgende:
Oh dat weet ik niet, ik luister SBS altijd via de radio, ik zie ze niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik gedwongen werd..
5 stemmen op vrouwtje, omdat haar jongere zusje ooit nog knapper wordt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is raar.
Kreeg net een berichtje van een zogenaamde producer. Dat er maandag een optreden is van de twee broers die bij verschillende talentenjachten hebben gewonnen.
Of Jaap haalt een grapje met me uit.
Ja het is weer goed getimed, PC was weer leuk (dit niet trouwens, wat ik nu zie).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Karina, ben je al richting het nieuwe deeltje?
Maar dat is niet de Jaap van DGKquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaap XFA was vanmiddag op de radio.
Zijn album komt in april uit
Nee Jaap Quasimodo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is niet de Jaap van DGK
ow die (J)aapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is niet de Jaap van DGK
Was altijd wel voorspelbaar, maar als hij zijn "tegenspeler" in de lach kreeg, dan moest ik toch ook wel lachen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Andre van Duin heb ik nou echt nooit leuk gevonden.
als kind wel, nu niet meer, hoewel hij hele jnappe dingen heeft gemaaktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Andre van Duin heb ik nou echt nooit leuk gevonden.
* Karina pakt de mosterd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
gaan we weer en met een paar plakjes leverworst voor Karina.
ná de maaltijdquote:
Niks mis met Johnny Loganquote:
yup ik vind het mooier als de liedjes van de voicequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ja best aardig liedje, niet werelds maar vind het wel oke
Jaquote:
Welke zender zit jij?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een lekker ding is het toch? En zingen kan hij ook nog..............
je kunt achter in de rij aansluitenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja dat moeten ze niet doen, het gaat nu over hem, niet over die domme broer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef Eenskijken het volgende:
goed gezongen! maar het gaat weer over ben...
Het helpt wel..................quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat moeten ze niet doen, het gaat nu over hem, niet over die domme broer.
Jij was toch bi? Houd je je dan maar bij de vrouwen, want hij is totaal niet een prototype van een man.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie steeds Tooske's navel praten in dat jurkje
Verder zien de dames er wel mooi uitquote:
Echt wel, stoer maar met een gevoelige kantquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij was toch bi? Houd je je dan maar bij de vrouwen, want hij is totaal niet een prototype van een man.
Omdat zijn broer er niet is, maar wel onderweg................quote:
Eh ik zit ook te kijken hoor, dus ik weet hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat zijn broer er niet is, maar wel onderweg................
Hoe kom je daar nu bij ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij was toch bi? Houd je je dan maar bij de vrouwen, want hij is totaal niet een prototype van een man.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie steeds Tooske's navel praten in dat jurkje
achteraan aansluitenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij ?
Doe mij Dean maar, ik weet er wel raad mee..
ja tis aandoenlijk, die traantjes... OF zou t zijn om nog even zieltjes te winnen......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat zijn broer er niet is, maar wel onderweg................
Ow, ik wist het niet....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh ik zit ook te kijken hoor, dus ik weet het
lijkt er wel opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit nou bijna een zelfde soort nummer?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit nou bijna een zelfde soort nummer?
Muntje opgooien?quote:
je moet gewoon je plaats wetenquote:
quote:
Ja iets sneller, maar zeker het begin kabbelt ook zo..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, beetje vlotter, maar het lijkt er inderdaad erg op.
I'm a barbie girlquote:
een stom nummer...quote:
Moet je snel je provider bellen van je TV-verbinding.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
Dit is wel het slechtste optreden van Simone van vanavond.
Ja vooraan.!quote:
Ach hou toch op. Jullie lopen alleen maar te soppen op die Dean. Maar beide singles zijn het gewoon niet. En puur op zangkunsten ga ik dan voor Simone.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Noelle06 het volgende:
Dean met zijn single veel beter als Simone
Of jij, ik vond dit echt niet mooi klinken, maar smaken verschillen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je snel je provider bellen van je TV-verbinding.
Dit is juist mooi.
Bitchfight !!quote:
Het blijven vrouwen hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Jullie lopen alleen maar te soppen op die Dean.
Mannen kunnen niet stoppen !!quote:
Dat denk ik niet, het is gewoon een gevoelige jongen..... een lieverd met ballen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja tis aandoenlijk, die traantjes... OF zou t zijn om nog even zieltjes te winnen......
Maar 'wij' doen dan niet ineens zo raarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
Zat mooie vrouwen altijd tv, mogen wij ook een keertje iets leuks zien
Vindt ze allebei niet single waardig nog maar als ik moet kiezen dan Dean en niet omdat het de broer is van ...of dat het een mooi boy is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Jullie lopen alleen maar te soppen op die Dean. Maar beide singles zijn het gewoon niet. En puur op zangkunsten ga ik dan voor Simone.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Maar 'wij' doen dan niet ineens zo raar
Simone moet maar haar school eerst gaan afmaken. Beter.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Jullie lopen alleen maar te soppen op die Dean. Maar beide singles zijn het gewoon niet. En puur op zangkunsten ga ik dan voor Simone.
...gelukkig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Riann het volgende:
van Wesley niet meer echt iets van gehoord
Doordenkertjerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
2,6 miljoen mensen zagen Wesley winnen?
Hoeveel mensen zullen Dean zien winnen?
Die kunnen het ook niet laten om bij elke zin flink te benadrukken hoe jong ze is..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef Eenskijken het volgende:
ze wordt ook behandeld als een klein kind door die presentatrice..
Wel waar, bij sterren.nlquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Riann het volgende:
van Wesley niet meer echt iets van gehoord
Ja jullie weten dat jullie die vrouwen toch nooit zullen krijgen maar dat weten wij ook wel van die mannenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt sarcastisch, maar 'wij' weten beter
Als je van dit genre houdt ken je hem wel, zo niet dan hoor je hem nergens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Wesley heb ik laatst gezien, ik had nog nooit van hem gehoord!
Hoe oud was Dewi?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Injetta het volgende:
Jim was volgens mij 15 en Jamai 16.. Ik kan me niet herinneren dat ze elke show honderden keren hebben gezegd hoe jong ze waren.
Je vraagt het je soms afquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jullie weten dat jullie die vrouwen toch nooit zullen krijgen maar dat weten wij ook wel van die mannen
Dewi was volgens mij een jaar of 17 toen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud was Dewi?
Daar waren veel meer jonge tieners denk ik
Dacht ik net ook .. iets Jan Smit achtigsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Injetta het volgende:
HIj lijkt op Jan Smit, qua uiterlijk....
Niet qua stem, want hij zingt 10 keer beter.
zolang hij maar niet op Heintje lijkt is het goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dacht ik net ook .. iets Jan Smit achtigs
ik heb dat singletje toen gekregen op mn bdayquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
De leukste talentenjachtsingle vind ik nog altijd Step Right Up
Die was juist ietsje ouder, maar ook niet erg veel. Ze had toen haar dochtertje al. Blijkbaar vonden ze dat destijds niet zo bijzonder dat de deelnemers jong waren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud was Dewi?
Daar waren veel meer jonge tieners denk ik
Nou daar heb je het al, allemaal jonkiesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dewi was volgens mij een jaar of 17 toen.
Inderdaad was een echt leuk nummertje..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
De leukste talentenjachtsingle vind ik nog altijd Step Right Up
Da's kennelijk een vrouwendingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak me geen illusies hoorMaar een beetje fantaseren is leuk.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nog naar de Zorro's, maar dat is over een paar minuten afgelopen, kan ik dan de uitslag nog meemaken?
Vast wel, ze mogen nog steeds bellen. Er komt nog vast reclame en zo....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nog naar de Zorro's, maar dat is over een paar minuten afgelopen, kan ik dan de uitslag nog meemaken?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja mannen zijn meer visueel ingesteld
is nog steeds een heldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef Eenskijken het volgende:
step right up is de enige die ik ook nog kenjamai was een held.
niet zo plagen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
60%
...en dan wint Simone straks zeker?
Dat gaat niet gebeuren......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
60%
...en dan wint Simone straks zeker?
maar dan wordt mijn nummertje wat niet veel gedraaid wordt ineens heel veel gedraaid in een uitvoering die niet leuk is en dan is het 'mijn' nummertje niet meer....quote:
Ben heeft al gewonnen, Pinoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef Eenskijken het volgende:
ik ben man en hoewel simone een PINO is hoop ik toch dat ben wint.
Verwelktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Waar is jouw Rose eigenlijk gebleven, D.? Vergeet ik elke keer te vragen.
TSJONG! Waarom altijd een cover.. Lekker makkelijk weer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat betreft Dean's single. Het origineel van Jason Mraz.
Daar gaat het niet om.quote:
Zou tof zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Zouden ze nog samen gaan zingen, als Dean wint en Ben op tijd binnen is? Of mag dat niet van RTL? Lijkt me wel tof.
Oh, ze deden toch net voorkomen als die van Tijn het had geschreven???quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
TSJONG! Waarom altijd een cover.. Lekker makkelijk weer.
Dat was wel een anticlimax inderdaad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zou tof zijnHoop wel op een betere afsluiting dan gister met TVOH.
Sowieso Idols 1quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef Eenskijken het volgende:
step right up is de enige die ik ook nog kenjamai was een held.
beroerder kan niet, dus het kan alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo, net op tijd binnen zo te lezen.
goed getimedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo, net op tijd binnen zo te lezen.
alleen als van Thijn ook voor Mraz heeft geschreven....en ik denk, nee weet wel zeker van nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh, ze deden toch net voorkomen als die van Tijn het had geschreven???
Mijn naam is toen ook aangepast, maar daarmee was mijn oude naam dus weer beschikbaar, en die heb ik toen ook geregistreerdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je naam had veranderd toen met die actie, maar je bent gewoon een kloon.
Ah vandaar, ik wilde dat ook, maar mijn naam was al wegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn naam is toen ook aangepast, maar daarmee was mijn oude naam dus weer beschikbaar, en die heb ik toen ook geregistreerd
quote:
Samen overstappen, wel zo makkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
Samen overstappen, wel zo makkelijk.
Als Ben was gaan zingen dan was het 2x in een kwartierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja tip voor SBS: volgende keer ietsje korter graag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef iBenny het volgende:
Sinds 9 juli zijn we bezig.... maar er komt een einde aan?!
oke, maar Ben was gister ook niet de bestequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Maar hij was vanavond wel de mindere
NEGEN. JULIJ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef iBenny het volgende:
Sinds 9 juli zijn we bezig.... maar er komt een einde aan?!
Ben is vies.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik kijk liever naar Dean dan naar Ben.
vond ik toch welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke, maar Ben was gister ook niet de beste
Maar ik luister liever naar Ben dan naar Dean.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dean is wel een lekker hapjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Maar het gaat om het luisterenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
De duetten van Ben zijn echt zoooo goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar ik luister liever naar Ben dan naar Dean.
Meen je niet.. ik vind haar dat laatste nummer echt afgrijselijk zingen. Het gaat door merg en been.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Cee het volgende:
Nou, aan de fragmenten te zien en horen mag Simone overwinnen zeg.
Wij verdienen een pluim, we hebben ALLE weken gekekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tip voor SBS: volgende keer ietsje korter graag.
hoe oud jong is ze?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:37 schreef Symphonic het volgende:
een meisje van deze leeftijd hoort naar school te gaan enzo
Maar bij Simone zit het uiterlijk ook wel goed, dus mag zij dus winnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Eenskijken het volgende:
bij
[..]
bij de voice wel, bij popstars telt uiterlijk ook
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij verdienen een pluim, we hebben ALLE weken gekeken
beter voor mijn abonnementquote:
Ja we mogen wel een vermelding krijgen daar bij SBS>quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij verdienen een pluim, we hebben ALLE weken gekeken
en de complimenten van Albertoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja we mogen wel een vermelding krijgen daar bij SBS>
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja we mogen wel een vermelding krijgen daar bij SBS>
Ik typte mijn post ook net voor het moment dat die uithaal werd uitgezonden. Ik stel m'n mening bij. Het maakt me geen donder meer uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Meen je niet.. ik vind haar dat laatste nummer echt afgrijselijk zingen. Het gaat door merg en been.
Nadeel van Ben is dat hij niet echt vies is, maar niet een lichaam heeft (ieder zijn mening) die je altijd naast je wilt hebben. Je kan het er niet afwassen.quote:
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Maandag de Telegraaf kop 'broertjes winnen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |