* Karina pakt de mosterd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
gaan we weer en met een paar plakjes leverworst voor Karina.
ná de maaltijdquote:
Niks mis met Johnny Loganquote:
yup ik vind het mooier als de liedjes van de voicequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ja best aardig liedje, niet werelds maar vind het wel oke
Jaquote:
Welke zender zit jij?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een lekker ding is het toch? En zingen kan hij ook nog..............
je kunt achter in de rij aansluitenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja dat moeten ze niet doen, het gaat nu over hem, niet over die domme broer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef Eenskijken het volgende:
goed gezongen! maar het gaat weer over ben...
Het helpt wel..................quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat moeten ze niet doen, het gaat nu over hem, niet over die domme broer.
Jij was toch bi? Houd je je dan maar bij de vrouwen, want hij is totaal niet een prototype van een man.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie steeds Tooske's navel praten in dat jurkje
Verder zien de dames er wel mooi uitquote:
Echt wel, stoer maar met een gevoelige kantquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij was toch bi? Houd je je dan maar bij de vrouwen, want hij is totaal niet een prototype van een man.
Omdat zijn broer er niet is, maar wel onderweg................quote:
Eh ik zit ook te kijken hoor, dus ik weet hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat zijn broer er niet is, maar wel onderweg................
Hoe kom je daar nu bij ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij was toch bi? Houd je je dan maar bij de vrouwen, want hij is totaal niet een prototype van een man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |