Ik zit ook bij Jort.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit al bij Jort (ook een leuke vent, al ziet hij er totaal niet uit).
ik heb ff geen inspiratie vandaagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een mooie TT richting de presentatiemeisjes verwacht van je Symp
- Hou je bek deeltje #20 zoietsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ff geen inspiratie vandaag
het gaat bijna automatisch en we willen echt niet van ieder topic een vervolgquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:38 schreef Eenskijken het volgende:
Kan Fok! niet iets maken zodat je automatisch naar het volgende topic in de serie gaat als een oude vol zit?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat bijna automatisch en we willen echt niet van ieder topic een vervolg
Dan sluiten we POP dit jaar waardig afquote:
dank je wel voor deze boodschapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Onnoman het volgende:
Ik wil even reageren voor al die mongooltjes die na elke zangbeurt weer gaan bellen.
ik vind het een grappig programma, maar die sukkels die gaan bellen zijn echt treurig!
we zetten het in de notulen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Onnoman het volgende:
Ik wil even reageren voor al die mongooltjes die na elke zangbeurt weer gaan bellen.
ik vind het een grappig programma, maar die sukkels die gaan bellen zijn echt treurig!
Dankje Beaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Onnoman het volgende:
ow en aan GS hebben we helemaal geen behoefte hier.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Onnoman het volgende:
:`D
al die reaguurders .. zeg eens hoevaak je al gebeld hebt?
Ik fax 'm altijd door!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb niet gereaguuuuurd, want ik gun ze het allebeiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Onnoman het volgende:
Verdomme CEEquote:
zou ik ook doen als ik gedwongen werd..quote:
Weet je wat treurig is?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:40 schreef Onnoman het volgende:
Oh dat weet ik niet, ik luister SBS altijd via de radio, ik zie ze niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik gedwongen werd..
5 stemmen op vrouwtje, omdat haar jongere zusje ooit nog knapper wordt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is raar.
Kreeg net een berichtje van een zogenaamde producer. Dat er maandag een optreden is van de twee broers die bij verschillende talentenjachten hebben gewonnen.
Of Jaap haalt een grapje met me uit.
Ja het is weer goed getimed, PC was weer leuk (dit niet trouwens, wat ik nu zie).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Karina, ben je al richting het nieuwe deeltje?
Maar dat is niet de Jaap van DGKquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaap XFA was vanmiddag op de radio.
Zijn album komt in april uit
Nee Jaap Quasimodo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is niet de Jaap van DGK
ow die (J)aapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is niet de Jaap van DGK
Was altijd wel voorspelbaar, maar als hij zijn "tegenspeler" in de lach kreeg, dan moest ik toch ook wel lachen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Andre van Duin heb ik nou echt nooit leuk gevonden.
als kind wel, nu niet meer, hoewel hij hele jnappe dingen heeft gemaaktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Andre van Duin heb ik nou echt nooit leuk gevonden.
* Karina pakt de mosterd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
gaan we weer en met een paar plakjes leverworst voor Karina.
ná de maaltijdquote:
Niks mis met Johnny Loganquote:
yup ik vind het mooier als de liedjes van de voicequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ja best aardig liedje, niet werelds maar vind het wel oke
Jaquote:
Welke zender zit jij?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een lekker ding is het toch? En zingen kan hij ook nog..............
je kunt achter in de rij aansluitenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja dat moeten ze niet doen, het gaat nu over hem, niet over die domme broer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef Eenskijken het volgende:
goed gezongen! maar het gaat weer over ben...
Het helpt wel..................quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat moeten ze niet doen, het gaat nu over hem, niet over die domme broer.
Jij was toch bi? Houd je je dan maar bij de vrouwen, want hij is totaal niet een prototype van een man.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie steeds Tooske's navel praten in dat jurkje
Verder zien de dames er wel mooi uitquote:
Echt wel, stoer maar met een gevoelige kantquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij was toch bi? Houd je je dan maar bij de vrouwen, want hij is totaal niet een prototype van een man.
Omdat zijn broer er niet is, maar wel onderweg................quote:
Eh ik zit ook te kijken hoor, dus ik weet hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat zijn broer er niet is, maar wel onderweg................
Hoe kom je daar nu bij ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij was toch bi? Houd je je dan maar bij de vrouwen, want hij is totaal niet een prototype van een man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |