Nieuw programma voor op rtl4quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dean kan meedoen aan "Ik schaam me voor mijn ouders"
naar de PC?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Nog net even de tussenstand en dan naar Ned1
Ja deze show heeft meer kwaliteit...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:30 schreef Noelle06 het volgende:
Wat een niveau verschil met gisteren zeg.
Vindt ze beide niet geweldig, maar als er een winnaar moet komen dan Dean maar.
De notaris was ff naar het toiletquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef Eenskijken het volgende:
OMFG NU STAAT DEAN VOOR HOE KAN DIT!
Dat zei je ook van Esther en Ben won.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Van wat ik nu hoor is Simone toch de winnares hoor...
Hoewel ze mijn favoriet niet is
moet jij niet even plassen of hapjes maken of zo...quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja deze show heeft meer kwaliteit...
Dan mag je wel eens een andere bril opzetten ... Moet je straks wel vaak naar de US ... Je mag zowieso al trots zijn met je zoon en dochter..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kijk als vader met een zoon die multimiljonair gaat worden met basketbal en een schoondochter die lekker kan zingen....
Moet toch maar eens met haar manager praten.
(en toen werd ik wakker)
(van zoon is wel waar, maar van schoondochter ....)
Dean staat voorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Is de tussenstand al geweest? Ik was net naar de wc...
Ik stel voor dit hele programma op te doekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Mogen er volgende keer ander presentatoren op het podium please, dit is te sneu voor woorden
Eensch.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:32 schreef UltraR het volgende:
Pff, als Dean wint wordt hij vervolgens in de musicbusiness volkomen weggevaagd door Ben. Simone is tenminste nog iets anders waardoor dat geen directe concurrenten zullen zijn. Oh, en ze kan zo te horen oneindig veel beter zingen dan Dean.
Dean voor nuquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Is de tussenstand al geweest? Ik was net naar de wc...
En dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
moet jij niet even plassen of hapjes maken of zo...
dan is het even stilquote:
meneer just me zit steeds naar voetbal te zappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |