quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie steeds Tooske's navel praten in dat jurkje
achteraan aansluitenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij ?
Doe mij Dean maar, ik weet er wel raad mee..
ja tis aandoenlijk, die traantjes... OF zou t zijn om nog even zieltjes te winnen......quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat zijn broer er niet is, maar wel onderweg................
Ow, ik wist het niet....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh ik zit ook te kijken hoor, dus ik weet het
lijkt er wel opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit nou bijna een zelfde soort nummer?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit nou bijna een zelfde soort nummer?
Muntje opgooien?quote:
je moet gewoon je plaats wetenquote:
quote:
Ja iets sneller, maar zeker het begin kabbelt ook zo..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, beetje vlotter, maar het lijkt er inderdaad erg op.
I'm a barbie girlquote:
een stom nummer...quote:
Moet je snel je provider bellen van je TV-verbinding.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
Dit is wel het slechtste optreden van Simone van vanavond.
Ja vooraan.!quote:
Ach hou toch op. Jullie lopen alleen maar te soppen op die Dean. Maar beide singles zijn het gewoon niet. En puur op zangkunsten ga ik dan voor Simone.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Noelle06 het volgende:
Dean met zijn single veel beter als Simone
Of jij, ik vond dit echt niet mooi klinken, maar smaken verschillen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je snel je provider bellen van je TV-verbinding.
Dit is juist mooi.
Bitchfight !!quote:
Het blijven vrouwen hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Jullie lopen alleen maar te soppen op die Dean.
Mannen kunnen niet stoppen !!quote:
Dat denk ik niet, het is gewoon een gevoelige jongen..... een lieverd met ballen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja tis aandoenlijk, die traantjes... OF zou t zijn om nog even zieltjes te winnen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |