quote:
Verwarming staat hier aan en geen deuren en ramen open... ik blijf het gewoon koud hebben. En vanmorgen moest ik gewoon krabbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar had ik vannacht last van... Bleek mijn raam nog open te staan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ik?
Echt... Het liefst zou ik bij Kally gaan wonen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nietus.Kally is gewoon lief en ze begrijpt me twintig keer beter dan mama.
Ik heb al gereageerd, ik weet waar ze op doeltquote:
Ik weet het ook...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al gereageerd, ik weet waar ze op doelt
Whehehehe jaquote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de verwarming hoger zetten
Veel plezierquote:
Alleen al de geluidjes vind ik leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
en effe ipad pakken, ben toch benieuwd naar boze vogeltjes
Ik ben er vanavond gewoonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok veel plezier
Trouwens, krijg je vanavond ook visite?
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen al de geluidjes vind ik leuk
Whahahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
Hèhè, zitten ze een beetje te roddelen over mij.![]()
![]()
das een flinke klusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de verwarming hoger zetten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:01 schreef Kally het volgende:
Ben te laat gaan slapen gisteren, kan iedereen voortaan gewoon in het weekend jarig zijn?
ik was in het weekend jarig, maar toen waren jullie er nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:01 schreef Kally het volgende:
Ben te laat gaan slapen gisteren, kan iedereen voortaan gewoon in het weekend jarig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Luttequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
Hèhè, zitten ze een beetje te roddelen over mij.![]()
![]()
Hoi Kitty, reactie op je whatsapp, das niet zo slimquote:
Dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het niet zo superleuk
Zo koud is het toch niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
fitty
Shit ik moet naar buiten, hond uitlaten
De kou inGedverderrie
fitty is ruzie.. straattaal jeweetttt noooohhhhquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
fitty
Shit ik moet naar buiten, hond uitlaten
De kou inGedverderrie
OMG zeikwijvenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
fitty is ruzie.. straattaal jeweetttt noooohhhh
Ik loop post, en heb gister niet alles gelopen door lekker band.. vandaag dus 2 klachten gekregen, maar heb de rest vandaag nog bezorgd..
Nu zegt die kerel dat ik lieg
Hij is bij mijn huis geweest, om een papier door de brievenbus te doen, en zegt: je fiets stond gewoon voor het huis, met volle banden... maar dat ik mijn moeders fiets, mijn fiets met lekker band staat achterthuis..
Zei ie ook nog: ik heb beide huizen nabezorgd, en ze hadden het toen nog niet (terwijl ik voor hem ben geweest, heel apart!) en heeft met die mensen gesproken, en toen heeft die ene vrouw gezegd.. hij leek er ook geen zin in te hebben.. HOE KAN ZIJ DAT WETEN ALS IK DAAR ZOGENAAMD NIET BEN GEWEEST??
Tot laterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even het bad aanzetten en hond uitlaten
Ben zo terug
Nee heb al geantwoordquote:
dan is de mijne stukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee heb al geantwoord
Had even een middag met de jongens, ze gaan zo het weekend weg
Net verstuurd hoorquote:
Het was vandaag 2 graden maar. Dat vind ik toch frisjes.quote:
Was het ook, bij ons veel mist ook, die was koudquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was vandaag 2 graden maar. Dat vind ik toch frisjes.
17.54 uur, 1 vinkje dus, wat zegt bij jou maar nog niet gelezenquote:
ik heb m echt nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
17.54 uur, 1 vinkje dus, wat zegt bij jou maar nog niet gelezen
Irritant ook, hebben die mensen niks beters te doen? Ik weet echt niet wanneer iets met de post bezorgd wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha, net kreeg mijn moeder ook een klacht, terwijl dat allng bezorgd is.. die mensen zijn gek
Die van mij heeft ook wel eens kurenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb m echt niet
k doe wel even aan en uit
Blijkbaar niet... het zijn wel de veronica's.. ze betalen dus wel.. maar COME ON... die gaat maandag pas inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Irritant ook, hebben die mensen niks beters te doen? Ik weet echt niet wanneer iets met de post bezorgd wordt.
Ja, dat is inderdaad wel koudquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was vandaag 2 graden maar. Dat vind ik toch frisjes.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet... het zijn wel de veronica's.. ze betalen dus wel.. maar COME ON... die gaat maandag pas in
Ik moest krabbenquote:
Ik ook. Maar ik had jeuk.quote:
quote:
Hoi feestvarkenquote:
* Stuart zwaait ook naar de jongens en naar Kallyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:10 schreef Kally het volgende:
Ik ben even de jongens uitzwaaien, en haar verven
Succesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:10 schreef Kally het volgende:
Ik ben even de jongens uitzwaaien, en haar verven
Crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
neee, C_Mquote:
o jahquote:
Nee??? Leonie bovenaan ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je de eerste tussenstand al gezien?
Voor elke 100 singles die er van Ben zijn verkocht deze week, zijn er 50 van Leonie verkocht/49 van Kim verkocht/39 van Pearl verkocht.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor elke 100 singles die er van Ben zijn verkocht deze week, zijn er 50 van Leonie verkocht/49 van Kim verkocht/39 van Pearl verkocht.
Ben loopt dus al voor de helft voor
Ik vind het nog steeds spannendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, vanavond dus geen enkele spanning meer. Viel ook wel te verwachten.
Nope...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaweler kan toch ook al gestemd worden?
Ah Benny.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
c_a, waar zit het refreshknopje van een iPhone?
Benny http://plixi.com/p/71476896quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Witte Dennie!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Beter dat dan een oude zeiksnorquote:
Nee, die van van je browser... gewoon dat je een pagina ververstquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even op de link klikken
Check nieuwe post
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hoofd ondersteboven en dan erlangs knippen?
Lutje Rutjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hoofd ondersteboven en dan erlangs knippen?
Wat zeg ik nou al de hele tijd? Die is er gewoon niet. Maar nee jij moet het bij c_a navragen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, die van van je browser... gewoon dat je een pagina ververst
Heyquote:
KALLYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik doe gewoon blond Benny, maar beetje highlights om het op te lichten dus tosso
Naast de adresbalk, dat cirkeltje met pijltje, zie ook fotoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, die van van je browser... gewoon dat je een pagina ververst
Laat ook maarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou al de hele tijd? Die is er gewoon niet. Maar nee jij moet het bij c_a navragen.![]()
Die is er wel lieviequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou al de hele tijd? Die is er gewoon niet. Maar nee jij moet het bij c_a navragen.![]()
Dan ga ik naar forum.fok.nl.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naast de adresbalk, dat cirkeltje met pijltje, zie ook foto
Benny deze foto klopt http://plixi.com/p/71478449quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naast de adresbalk, dat cirkeltje met pijltje, zie ook foto
quote:
Echt??? Vaag!! Jij zit op een iPod touch toch? Misschien is dat anders?quote:
Ooh je had het al gelezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt??? Vaag!! Jij zit op een iPod touch toch? Misschien is dat anders?
Ik zit te bedenken waar mijn touch ligt, dan had ik even kunnen kijken
Volgens mij welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny deze foto klopt http://plixi.com/p/71478449
Bij mij refresht hij het topic gewoonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik daar op druk ga ik naar forum.fok.nl, weg uit een topic dus zeg maar.
Maak eens een foto?quote:
Ik mail hem wel even naar Benny want ik weet niet hoe ik een foto van mijn iPod in een topic moet zetten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maak eens een foto?
Weet je hoe dat moet
Aan/uitknip en middelste knop tegelijkertijd indrukken. En dan even uploaden of naar Benny sturen en dan uploadt hij het even.
Wil het wel even zien
Jup... Het cirkeltje staat er wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Het ziet er hetzelfde uit
Echt megavaag
Om vervolgens over een paar jaar helemaal vergeten tezijn, terwijl KIm volle zalen trekt..quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Is iedereen klaar voor de finale !! ?
Het zou kunnen, ja. Daar maak ik me allang niet meer druk omquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Om vervolgens over een paar jaar helemaal vergeten tezijn, terwijl KIm volle zalen trekt..
KSC ook al he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Wat is dat angry birds?
Ik zie het opeens overal
Spelletjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Wat is dat angry birds?
Ik zie het opeens overal
een stom spelletjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Wat is dat angry birds?
Ik zie het opeens overal
Spelletjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Wat is dat angry birds?
Ik zie het opeens overal
joooppiiieeeeequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het nodig
Veelstedruk op me werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
joooppiiieeeee
Da's iets minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEb je dan doordeweeks wel een of meerdere dagen vrij?heitieh
Ik ben nooit vrij in mijn huidige baan/positie, maar af en toe kan ik wel rust nemenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Da's iets minder
HEb je dan doordeweeks wel een of meerdere dagen vrij?
Ow echt een spelletje voor mij dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spelletje
de vogels maken de varkentjes kapot
Strategie/puzzel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow echt een spelletje voor mij dus
omg, wat doe je dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben nooit vrij in mijn huidige baan/positie, maar af en toe kan ik wel rust nemen
ik post ook hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben geverfd, schoon en klaar ervoor, ga alleen niet in de live topics posten, te snel en geen zin in
Kallyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben geverfd, schoon en klaar ervoor, ga alleen niet in de live topics posten, te snel en geen zin in
doen we het toch lekker hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
Ik kan het met de nieuwe layout live dalijk echt niet bijhouden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik post ook hier
En soms in liveGaat inderdaad veel te snel
Goed hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
doen we het toch lekker hier![]()
Hoe is u nu ?
Zwitsalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed hoor
O Miran, ik ruik naar Zwitsal
Huum... Het zou ook gewoon moeten werken. Bij andere sites werkt het wel volgensmij. Ik ga zo eens even bij Ron kijken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
Lutte ik vind het echt vaag
How do you refresh a page on the Internet on the iPod Touch?
in the top right hand corner of Safari on your iPod is a little curled arrow, touch it.
Ja whaha, ik stond zwijmelend mijn haar te wassenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:36 schreef crv het volgende:
Ik wil mijn weekend even goewd beginnen[ afbeelding ]
ow dat vind ik zo lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed hoor
Ik ben zoals dat zo mooi het Program Manager Testing en binnen UBS verantwoordelijk voor de het outsourcen van het software testen naar onze testfactory in Indiaquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja whaha, ik stond zwijmelend mijn haar te wassen
Ik Nenuco? Die haarlotion naar citroentjesquote:
beebiefacequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed hoor
Ja geeft niksquote:
Nenucoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik Nenuco? Die haarlotion naar citroentjes
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga eerst dan maar even douchen...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef crv het volgende:
vanavond top gear
![]()
Jullie gaan toch ook allemaal kijken he
doe je het toch nietquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:42 schreef crv het volgende:
vanavond top gear
![]()
Jullie gaan toch ook allemaal kijken he
quote:
Spaanse zwitsal, ruikt zo lekker naar citroenquote:
kun je net zo goed WC-eend nemenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Spaanse zwitsal, ruikt zo lekker naar citroen
Als ik op vakantie ga, neem ik een fles mee voor jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
Miran wil je voor mij een fles haarlotion meenemen dit jaar?
Zwitsalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Spaanse zwitsal, ruikt zo lekker naar citroen
Ben ik ook aan het doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff mijn router reanimeren, het loopt niet helemaal lekker hier
verloopt je verjaardag een beetje naar wens benny ?quote:
ga je toch met je ipad op de plee zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Heb ik weer hoor
Diarree tijdens finale van tvoh
Jawel...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef crv het volgende:
[..]
verloopt je verjaardag een beetje naar wens benny ?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel...
Ik denk dat ik het 'simpelste' kado het leukst vind![]()
Spijkernissequote:Vlakbij Shchigry ligt ook Koleno (bij Spijkernisse) en is er geen brand in Moerdijk geweest, maar in Lochtenburg. Ook ontbreken de rivieren Beneden-Merwede en Dordtse Kil.
der is toch niks op TV vanavond behalve TOP Gearquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef Crazy-M het volgende:
pomtiedom, net ff sim city4 gedaan, maar eigenlijk helemaal geen zin in haha.
Denk vandaag vroeg in bed lig
Mn energie meter is eindelijk een beetje leeg
denk filmpje aanzet op laptopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
der is toch niks op TV vanavond behalve TOP Gear [ afbeelding ]
ook goed planquote:
Voorbereidingen voor VOH, koffie enzulksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:06 schreef crv het volgende:
nou het was even druk, maar het is weer net als vanmorgen
ja en ik naar de wc sprintenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voorbereidingen voor VOH, koffie enzulks
Denk Narnia 3.quote:
Ja enquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
is dat je nieuwe favoriete sexlijnquote:
Wat domquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkernisse
Het is Spijkenisse, zonder R
en je had zoveel energiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk Narnia 3.
Mja, ben echt ingekakt man.
Helemaal duf, op werk riepen ze om half uur mn naam dat ik niet in slaap viel
Koffie tijdens de finale? Hoe ongezelligquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
jah, ook die batterij is soms leeg dusquote:
heeee bosquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
"Het is momenteel niet mogelijk om je stem uit te brengen."_____!
Heb je mijn suggestie voor het optreden van morgen voor Dean Saunders gezien?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef crv het volgende:
[..]
heeee bosheb jij nog wat lekkere harde muziek,
[ afbeelding ]
ik ben in een hardrockstemming
Het mobiele dataverkeer in Nederland is vanavond niet mogelijk vanwege onderhoudswerkzaamheden aan ALLE zendmastenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
"Het is momenteel niet mogelijk om je stem uit te brengen."_____!
Da zal vet zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef crv het volgende:
[..]
Het mobiele dataverkeer in Nederland is vanavond niet mogelijk vanwege onderhoudswerkzaamheden aan ALLE zendmasten
Uhu... ze verwachten soundmixshow-taferelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef crv het volgende:
[..]
Het mobiele dataverkeer in Nederland is vanavond niet mogelijk vanwege onderhoudswerkzaamheden aan ALLE zendmasten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je mijn suggestie voor het optreden van morgen voor Dean Saunders gezien?
Link
Is dat wat?
zenuwelijerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ik alle deuren maar open laat staan hier.... kan ik sneller naar de wc rennen
Wat is dat irri zeg
Big business voor RTLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... ze verwachten soundmixshow-taferelen
whutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat komt door die kruidenpil
waarom gebruik je die dan ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat komt door die kruidenpil
omdat mijn darmen verstopt zatenquote:
denken ze dat ze afvallen, maar in de praktijk krijgen ze uitdrogingsverschijnselen en kan ze vervolgens aan de noritquote:
Was inderdaad van mij jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef crv het volgende:
Laatst ook al ff gepost hier, volgens mij een van Bos zijn favo's en de mijne![]()
Als Ben dit doet mag die van mij winnen
natuurlijk, als ik jouw zo hoor dan is het erg gezondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat mijn darmen verstopt zaten
Dus ik dacht, ik neem een kruidenpil... dat is natuurlijk, zonder chemische troep erin
Theelepel olijfolie (A)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat mijn darmen verstopt zaten
Dus ik dacht, ik neem een kruidenpil... dat is natuurlijk, zonder chemische troep erin
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh kally,,, noesss.... ik zal voor de zekerheid mijn knipset meenemen 5-2!!
gewoon uberhaupt olijfolie gebruiken met koken, heb je nooit last van je stoelgangquote:
weet jij nog een goeie, heb zin in harde muziekquote:
en dat schijt je er in 1 keer uit en dan is het goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:21 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon uberhaupt olijfolie gebruiken met koken, heb je nooit last van je stoelgang
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je mijn suggestie voor het optreden van morgen voor Dean Saunders gezien?
Link
Is dat wat?
helpt vaak zat jahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt?
Komt gewoon water uit
Shit had ik nou maar een wc pot in de kamer staan
ipad mee naar wcquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt?
Komt gewoon water uit
http://www.fruit4-u.nl/25,specials/72,olijfolie.htmlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt?
Komt gewoon water uit
luister dan ook eens. waarom denk je dat je darmen verstopt zitten. komt vast door die shaketroepquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hallo ik slik die pillen niet omdat ik af moet vallen hoor.
Mijn darmen zitten verstopt
Dus ipv chemische troep, heb ik gekozen voor een kruidenpil
Mwa, ik volg POPstars niet, maar ik ken he nummet van Disturbed als rocker-metalhead uiteraard wel.quote:
nee hoor want mijn mams die kan gewoon poepen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:25 schreef crv het volgende:
[..]
luister dan ook eens. waarom denk je dat je darmen verstopt zitten. komt vast door die shaketroep
Dit dus:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hallo ik slik die pillen niet omdat ik af moet vallen hoor.
Mijn darmen zitten verstopt
Dus ipv chemische troep, heb ik gekozen voor een kruidenpil
http://nhg.artsennet.nl/k(...)entenfolder/PF17.htmquote:Wat kunt u er zelf aan doen?
Met eenvoudige maatregelen kunt u verstopping vaak voorkomen of verhelpen.
Eet vezelrijk voedsel zoals volkorenbrood, zilvervliesrijst, aardappelen, groenten en peulvruchten. Ook sinaasappelen, pruimen en ongeschilde appels stimuleren de stoelgang. U kunt eventueel extra zemelen nemen, bijvoorbeeld in uw yoghurt. Zemelen bevatten heel veel vezels. Zorg dan wel dat u daarbij veel drinkt, anders zorgen de zemelen juist voor verstopping.
Neem de tijd om rustig te eten en kauw uw eten goed.
Drink minstens twee liter per dag. Begin bijvoorbeeld met een glas water s morgens op uw nuchtere maag.
Ga direct naar het toilet als u aandrang heeft en neem dan rustig de tijd.
Zorg voor voldoende lichaamsbeweging.
Gebruik liever geen laxeermiddelen. Deze maken uw darmen lui en geven op den duur méér verstopping. Gebruikt u ze toch, doe dat dan nooit lange tijd achter elkaar zonder overleg met uw huisarts. Eet liever wat rauwkost met een beetje extra (olijf-)olie; dat werkt ook laxerend.
die neemt die troep dan vast ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor want mijn mams die kan gewoon poepen.
dr. Crazyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
http://nhg.artsennet.nl/k(...)entenfolder/PF17.htm
jawelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef crv het volgende:
[..]
die neemt die troep dan vast ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |