ik weet toch dat je niet zonder me kanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:30 schreef Teal het volgende:
ik vind jouw niet meer lief, ik ga jouw ontvrienden
We zullen zienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik weet toch dat je niet zonder me kan
Ik ben alweer wegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:34 schreef tdrone het volgende:
michhas
waarom kom je nou net als ik ga lunchen
Lang zal zij levenquote:
zet diequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lang zal zij levenFeli Benny
![]()
En...
Dat zou eens tijd worden
Okequote:
Oke, tof!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef iBenny het volgende:
En, en... net kaartjes voor VanVelzen in de HMH, een keilieve kaartje gekregenen kadootje van ouders krijg ik vanmiddag als pa thuis is
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke, tof!
Blij dat je m'n kaartje leuk vind
Ik weet ook heus wel van wie dat kaartje is hoorquote:
Is dat het "lieve kaartje"?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik weet ook heus wel van wie dat kaartje is hoor![]()
quote:En je ondertitel, is dat de zus van?
Ik weet het niet tiedroon... ik weet het nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
benny hoe kom je in godsnaam an dat plaatje?
nu nog even wat doen en dan weekend!quote:
Ja zoiets dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu nog even wat doen en dan weekend!
1. ik ben je maat nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:00 schreef eNGine10 het volgende:
He maat, zit je naar mijn meissie te zwaaien?
1. Dat ben je welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef Teal het volgende:
[..]
1. ik ben je maat niet
2. ik zwaaide naar jouw
3. nu zeg ik jouw geen gedag meer![]()
4. hoe durf je
1. wie bepaalt datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
1. Dat ben je wel![]()
2. Oke![]()
3.![]()
4. Mijn excuses
Dat kun je samen bepalen op o.a. Hyves en Facebookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef Teal het volgende:
[..]
1. wie bepaalt dat
2.
3. zie 2.
4. zoals het hoort
Heb ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat kun je samen bepalen op o.a. Hyves en FacebookEn verder bepaal ik dat.
Nee, ik verveel me de tering vandaag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
Iedereen druk aan het werk? Hij gaat langzaam vandaag!
kano!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
Iedereen druk aan het werk? Hij gaat langzaam vandaag!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef Teal het volgende:
Daar is modje je topic verdient een slotje
Allesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welk topic heb ik dit keer gesloten?
Welk topic niet zul je bedoelen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welk topic heb ik dit keer gesloten?
Zo erg is 't toch niet?quote:
Deze?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Welk topic niet zul je bedoelen?
Ojaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo erg is 't toch niet?![]()
[..]
Deze?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oja![]()
Ik ging even kijken waar jij mod bent, maar dat blijkt dus hiero te zijn
Ik ben ook boos, maar dat is meer omdat Benny een paar uur lang mijn felicitaties heeft genegeerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ik denken dat jullie boos waren
![]()
Maargoed, mocht ik iets sluiten of doen waar je het niet mee eens bent, stuur gerust een pm/dm of post in 't fb topic.
Mijn topic over open baar sexquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ik denken dat jullie boos waren
![]()
Maargoed, mocht ik iets sluiten of doen waar je het niet mee eens bent, stuur gerust een pm/dm of post in 't fb topic.
Afkorting?quote:
Probeer het anders in ONZ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Mijn topic over open baar sexOpen hem maar weer want ik wil het echt weten
Mag ik? Alstjublieft?quote:
Nee, want ik wil serieus antwoordquote:
Jij wel.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij wel.Chocolate-chick post/spamt hier normaal ook, dusseh.
Dat zal je wel kunnen waarderen.
Ohh nu zie ik hetquote:
nu hebben we 4 modjes hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Liefde in dit topic?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hai jarige!quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef Teal het volgende:
Ik ga thee drinken
Ik hoor het wel als modje kano weer een topic sluit met een slotje
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hai jarige!Ik werd bijna de mediatheek uitgezet omdat ik op FOK! zat... Ik trok nogal de aandacht omdat ik keihard zat te lachen.
Alsof andere niet verliefd mogen zijn in dit topicquote:
CC en kanovinnie niet op elkaar in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alsof andere niet verliefd mogen zijn in dit topic
Als dat mag van tante Tombo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gaan we bij tombo in de kinderkeuken spelen?
Omdat ik het niet GC waardig achte, en ik dacht ook dat het in ONZ niet echt paste.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Teal het volgende:
[..]
Nee, want ik wil serieus antwoordEn ONZ accepteert mij niet meer
Ninjaedit - Waarom heb jij hem niet gewoon verplaatst die kant op![]()
Ah mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef Teal het volgende:
Ik ga thee drinken
Ik hoor het wel als modje kano weer een topic sluit met een slotje
Hunks!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja hoor, wij discrimineren niet op kleur.
Hoiquote:
Joah hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
Kunnen ze ons mam een pleister op haar mond duwen.
Dat is dan geluktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC en kanovinnie niet op elkaar in ieder geval.Dat leek een beetje omdat ik het een beetje brak verwoordde... Maar dat hoop ik bij deze uit de wereld te helpen.
Ja, maar ik ben wel een kutmod. Dat je het weet. Voor details moet je bij teal wezenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HoiKanovinnie hier?! Gezellig, ik ken hem niet, maar ik weet wel dat hij sinds kort de taak van BrandX heeft overgenomen
"ons mam"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
Kunnen ze ons mam een pleister op haar mond duwen.
Ik ben nog geen kwartier thuis en ze loopt alweer te zeiken. Dat het maar weer gauw maandag mag worden.quote:
Ja jonguh, die gast schijnt alles te sluitenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel een kutmod. Dat je het weet. Voor details moet je bij teal wezen
kutmod is een pleonasme.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel een kutmod. Dat je het weet. Voor details moet je bij teal wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maandag?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben nog geen kwartier thuis en ze loopt alweer te zeiken. Dat het maar weer gauw maandag mag worden.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
kutmod is een pleonasme.Ik heb een kut en ik ben mod ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stoutert!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef tdrone het volgende:
damn zit ik hier even een filmpje te kijken op youtube (met koptelefoon) komt de grote baas binnenlopen
gelukkig zag hij het niet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
kutmod is een pleonasme.Crewbash, 2 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sluit ALLESquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja jonguh, die gast schijnt alles te sluiten
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Oke... geen ruzie maken hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu alweer gehad.Leg vanavond ofzo wel even uit.
Wil je een date?quote:
Sorryquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Crewbash, 2 weken![]()
[..]
Ik sluit ALLES
Ik heb nog wel een slaapkamer over hoor Lutte...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu alweer gehad.Leg vanavond ofzo wel even uit.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag ik?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een slaapkamer over hoor Lutte...
weekend
See it 4 yourselfquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ik?
Echt... Het liefst zou ik bij Kally gaan wonen.
Ik ga zo op mijn kamer huiswerk maken tot het eten, en na het eten is ons mam weg en ga ik TVOH kijken. Ben je er vanavond nou of niet?quote:
Je haalt mij door de war met Kally.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ik?
Echt... Het liefst zou ik bij Honkeytonk gaan wonen.
je hebt het er maar druk mee hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:46 schreef Teal het volgende:
[..]
See it 4 yourself
En dan zijn dit pas de resultaten van ca 2 uur tijd
[ afbeelding ]
Ohw, dat kan ook en is misschien wel verstandig danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga zo op mijn kamer huiswerk maken tot het eten, en na het eten is ons mam weg en ga ik TVOH kijken. Ben je er vanavond nou of niet?
Nietus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je haalt mij door de war met Kally.
Is goed. Hoe laat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga zo op mijn kamer huiswerk maken tot het eten, en na het eten is ons mam weg en ga ik TVOH kijken. Ben je er vanavond nou of niet?
Ik heb toestemming!quote:
Goed hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:44 schreef tdrone het volgende:
hoi kanonvinnie
en hoe bevalt het in GC?
Is mijn vis dood?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:46 schreef Teal het volgende:
Maar ik ga naar de sportschool
Even de agressie van KV eruit slaan
Negeren en voor je problemen weglopen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat kan ook en is misschien wel verstandig dan
Ik ga zo naar beneden... visite
Vanavond ben ik er zeker
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nietus.Kally is gewoon lief en ze begrijpt me twintig keer beter dan mama.
[..]
Ga toch wegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is mijn vis dood?
Geen slotje, wel een schopje!
[..]
quote:
Ja... alleen voor hoe lang? Dan weet ik of ik je op een luchtbed laat slapen of een bed voor je moet regelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ik?
Echt... Het liefst zou ik bij Kally gaan wonen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is goed. Hoe laat?
[..]
Ik heb toestemming!
[..]
Goed hoor!
Succes!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:49 schreef Teal het volgende:
Maar ik ga nu zelf
Want ik ging sporten
Dag dag
Nope... ben een pappaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef Kally het volgende:
Ik kreeg een seintje, en wat is er erg om achter mij te staan?
Jullie zijn ook lief alleen geen mama's
Ik heb wel een mamaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef Kally het volgende:
quote:
12?quote:
Seintje van Benny?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef Kally het volgende:
Dat is voor de meeste meisjes wel bijzonderquote:
Jaaaaaaaaaquote:
Een mama hebben is tof, volgens mij heb ik er ooit een adoratie topic over gemaaktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is voor de meeste meisjes wel bijzonder
[..]
Jaaaaaaaaa
Awww, baasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een mama hebben is tof, volgens mij heb ik er ooit een adoratie topic over gemaakt
Daarom... ik zal dan ook op de tweede plaats staan achter jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is voor de meeste meisjes wel bijzonder
[..]
Jaaaaaaaaa
21 dan?quote:
Welke leefttijdscatogarie zoek je dan?quote:
Respect voor je moederquote:
Knap hé? Ze leeft al bijna 17 jaar met mij in huis. Daar heb je véél doorzettingsvermogen voor nodig.quote:
Maar hij mag nog steeds thuis blijven wonenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou zoveel opvoeding heeft hij niet meegekregen
Ik zoek helemaal niet want ik heb al iemand.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke leefttijdscatogarie zoek je dan?
Ik ben een erg beschaafde jongen in het echtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou zoveel opvoeding heeft hij niet meegekregen
Behalve als je bier op hebt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben een erg beschaafde jongen in het echt
Ow, en dat met die post dan, die je nat maakte en propte?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welke post?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, en dat met die post dan, die je nat maakte en propte?
nu hier nogquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ja daar heb je een puntquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's niet nodig, want dan ben ik niet meer grappig, als ik dat al was.
Weet ik het, jij vertelde dat je iets bezorgde en bij mensen met honden zoiets deedquote:
Je bent om 9 over afgewerkt?quote:
Ooh, dat. Dat was totaal terechtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik het, jij vertelde dat je iets bezorgde en bij mensen met honden zoiets deed
Detailsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zoek helemaal niet want ik heb al iemand.
-edit, ja hihi leuk he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jouw ondertitel doet flauw tegen mij
Oei, das jong. En ik zeg niets meer, anders slaat Benny me nog in elkaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben vijftien.En Benny is vandaag twintig geworden... Dus alles tussen de 15,5 en net 20.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat dat te maken had met Nederlands... Maar toen...
Tja, einde van de dag heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik begin half 8quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
Runescape account gehackt, kan de politie hier iets tegen doen?
*proest*
Ik ga maar is naar huisquote:
Dat valt heul wel mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oei, das jong. En ik zeg niets meer, anders slaat Benny me nog in elkaar
Kan ik de lessen MMA in de praktijk brengen:Pquote:
WAAR IS JE PUNT?quote:
.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik de lessen MMA in de praktijk brengen:P
[..]
WAAR IS JE PUNT?
Op naar huis, tot over een half uurtje oid
YEAH!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
MOeders niet thuis, gitaar voluit
Flink rammenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
MOeders niet thuis, gitaar voluit
Doen, snel!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zou er haast een TC sessie voor starten
http://tinychat.com/quinc(...)antmoederisnietthuisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zou er haast een TC sessie voor starten
JE MOEDER IS NIET THUIS!!!! jonguh!quote:
Hij is te langquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
http://tinychat.com/quinc(...)antmoederisnietthuis
De gitaar?quote:
Nee? Toch niet? Ik had ooit een PM gestuurd naar Yvonne met een sollicitatie erin, maar die beantwoord ze nietquote:
Ze is nu in de tinychat, dus vraag het zelf evenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee? Toch niet? Ik had ooit een PM gestuurd naar Yvonne met een sollicitatie erin, maar die beantwoord ze niet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ze is nu in de tinychat, dus vraag het zelf even
Nee... Ik snap jullie niet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Snap je het niet? Is natuurkunde ingewikkeld?
Wil je het echt weten?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?![]()
We gingen even op TC. En toen veranderde ik mijn naam in Yvonne![]()
Dus toen ging ik zeggen dat honkeytonk mod zou worden, maar dat ze het niet mochten zeggen![]()
![]()
Maar ze waren eigenwijs, en zeiden het tegen mij
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Stiekem vond ik het wel grappigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben zóóó kinderachtig.
Hooi!
quote:
Hahhaha heel mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Ze trapten er ook in![]()
![]()
![]()
En toen ik zei dat ik ze gefopt had, zeiden ze dat ze dachten dat ik yvonne was die stiekem de naam honkeytonk had ingevoerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?![]()
We gingen even op TC. En toen veranderde ik mijn naam in Yvonne![]()
Dus toen ging ik zeggen dat honkeytonk mod zou worden, maar dat ze het niet mochten zeggen![]()
![]()
Maar ze waren eigenwijs, en zeiden het tegen mij
Je weet dat ik geen spoilers kan lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, er staan een paarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen spoilers kan lezen.
Ja dat zag ik, maar dan moet ik eerst door een gequote post heenscrollen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry, er staan een paar's in.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar dan moet ik eerst door een gequote post heenscrollen.
Maar ik snap hem.. Wat garpig hihi. Iksdee.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:58 schreef 92Merel het volgende:
Ik kon vandaag mn rijbewijs ophalen trouwens
Net voor het eerst in mn moeders auto gereden
Nee in een computerlokaal.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe zit je eigenlijk op school op internet? Met je iPod op wifi?
Nice! Hoe was het?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:58 schreef 92Merel het volgende:
Ik kon vandaag mn rijbewijs ophalen trouwens
Net voor het eerst in mn moeders auto gereden
En dan kan je geen spoilers kijken? Vreemdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee in een computerlokaal.Achter een PC.
Tofquote:
Ik zit nu niet op school geloof ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dan kan je geen spoilers kijken? Vreemd
Oja, je pols!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tof![]()
Al ben ik wel echt doodmoe van gister en doet mn pols enorm pijn, waardoor ik m niet zelf in zn achteruit kan zetten, dus moest mn moeder doen
Waarom kan je dan geen spoilers openen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee in een computerlokaal.Achter een PC.
Ohja, tuurlijk, het is al 5 uurquote:
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja, je pols!!
Maar je hebt toch even zelf kunnen rijden!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
Jaa, daar ging het omMn moeder er nog naast zitten van ja en nu moet je dit doen en dat en zus en zo.
Dus ik zo tegen haar zeggen dat mn rij-instructeur me had aangeraden om de eerste keer alleen te rijden, omdat ouders zich vaak als instructeur gaan gedragen.
Daarna hield ze op
Omdat ik nu thuis ben?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom kan je dan geen spoilers openen?
Zodra ik 'm hebt mag iedereen fijn zijn bek houden, en achteraf opbouwende kritiek leveren. Anders sodemieter ik ze de auto uit of ga net zo lang stil staan tot ze het snappen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
Jaa, daar ging het omMn moeder er nog naast zitten van ja en nu moet je dit doen en dat en zus en zo.
Dus ik zo tegen haar zeggen dat mn rij-instructeur me had aangeraden om de eerste keer alleen te rijden, omdat ouders zich vaak als instructeur gaan gedragen.
Daarna hield ze op
Whahah.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
Daarna hield ze op
Wat een binnenkomer weer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zodra ik 'm hebt mag iedereen fijn zijn bek houden, en achteraf opbouwende kritiek leveren. Anders sodemieter ik ze de auto uit of ga net zo lang stil staan tot ze het snappen.
Zullen ze vast op prijs stellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zodra ik 'm hebt mag iedereen fijn zijn bek houden, en achteraf opbouwende kritiek leveren. Anders sodemieter ik ze de auto uit of ga net zo lang stil staan tot ze het snappen.
Ik lever trouwens wel constant commentaar op mijn broertjes rijstijl.quote:
Ik waarschuw ze vooraf!quote:
Hahah ik rij zelf vaker te langzaam dan te hardquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik lever trouwens wel constant commentaar op mijn broertjes rijstijl.
Maargoed, die rijd standaard 20 km te hard, remt altijd te laat en meer van dat soort fratsen
quote:honkeytonk je bent een held en kwaliteitsposter
Hahah wat mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:13 schreef honkeytonk het volgende:
Dit krijg ik in mijn PM... Ik vraag me af van wie het een kloon is aangezien hij/zij maar 6 posts heeft
[..]
Ik krijg alleen maar haatmail en pm's hieroquote:
Echt niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar haatmail en pm's hiero
Arme jijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar haatmail en pm's hiero
Klopt jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben aandachtsgeil en mensen kennen mijn naam d.m.v Advancedpower gedoetje.
Hoooi CCquote:
Die maakte me wel een beetje aan het twijfelen om erop in te gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zelfs niet met zo'n mooi gedichtje erbij?
Ik vraag het gewoon open en bloot. Alleen is het antwoord altijd negatiefquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Ik krijg wel pm's van users die seks willen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die maakte me wel een beetje aan het twijfelen om erop in te gaan
Het zit je allemaal niet mee he..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon open en bloot. Alleen is het antwoord altijd negatief
Nee. Neuken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het zit je allemaal niet mee he..
quote:
quote:
zoiets ja.quote:
Ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:20 schreef honkeytonk het volgende:
het eckte bazen topic
Jongens, wie zit mij te fucken met een kloon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |