Ja dat zag ik, maar dan moet ik eerst door een gequote post heenscrollen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry, er staan een paar's in.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar dan moet ik eerst door een gequote post heenscrollen.
Maar ik snap hem.. Wat garpig hihi. Iksdee.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:58 schreef 92Merel het volgende:
Ik kon vandaag mn rijbewijs ophalen trouwens
Net voor het eerst in mn moeders auto gereden
Nee in een computerlokaal.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe zit je eigenlijk op school op internet? Met je iPod op wifi?
Nice! Hoe was het?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:58 schreef 92Merel het volgende:
Ik kon vandaag mn rijbewijs ophalen trouwens
Net voor het eerst in mn moeders auto gereden
En dan kan je geen spoilers kijken? Vreemdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee in een computerlokaal.Achter een PC.
Tofquote:
Ik zit nu niet op school geloof ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dan kan je geen spoilers kijken? Vreemd
Oja, je pols!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tof![]()
Al ben ik wel echt doodmoe van gister en doet mn pols enorm pijn, waardoor ik m niet zelf in zn achteruit kan zetten, dus moest mn moeder doen
Waarom kan je dan geen spoilers openen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee in een computerlokaal.Achter een PC.
Ohja, tuurlijk, het is al 5 uurquote:
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja, je pols!!
Maar je hebt toch even zelf kunnen rijden!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
Jaa, daar ging het omMn moeder er nog naast zitten van ja en nu moet je dit doen en dat en zus en zo.
Dus ik zo tegen haar zeggen dat mn rij-instructeur me had aangeraden om de eerste keer alleen te rijden, omdat ouders zich vaak als instructeur gaan gedragen.
Daarna hield ze op
Omdat ik nu thuis ben?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom kan je dan geen spoilers openen?
Zodra ik 'm hebt mag iedereen fijn zijn bek houden, en achteraf opbouwende kritiek leveren. Anders sodemieter ik ze de auto uit of ga net zo lang stil staan tot ze het snappen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
Jaa, daar ging het omMn moeder er nog naast zitten van ja en nu moet je dit doen en dat en zus en zo.
Dus ik zo tegen haar zeggen dat mn rij-instructeur me had aangeraden om de eerste keer alleen te rijden, omdat ouders zich vaak als instructeur gaan gedragen.
Daarna hield ze op
Whahah.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
Daarna hield ze op
Wat een binnenkomer weer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zodra ik 'm hebt mag iedereen fijn zijn bek houden, en achteraf opbouwende kritiek leveren. Anders sodemieter ik ze de auto uit of ga net zo lang stil staan tot ze het snappen.
Zullen ze vast op prijs stellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zodra ik 'm hebt mag iedereen fijn zijn bek houden, en achteraf opbouwende kritiek leveren. Anders sodemieter ik ze de auto uit of ga net zo lang stil staan tot ze het snappen.
Ik lever trouwens wel constant commentaar op mijn broertjes rijstijl.quote:
Ik waarschuw ze vooraf!quote:
Hahah ik rij zelf vaker te langzaam dan te hardquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik lever trouwens wel constant commentaar op mijn broertjes rijstijl.
Maargoed, die rijd standaard 20 km te hard, remt altijd te laat en meer van dat soort fratsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |