De gitaar?quote:
Nee? Toch niet? Ik had ooit een PM gestuurd naar Yvonne met een sollicitatie erin, maar die beantwoord ze nietquote:
Ze is nu in de tinychat, dus vraag het zelf evenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee? Toch niet? Ik had ooit een PM gestuurd naar Yvonne met een sollicitatie erin, maar die beantwoord ze niet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ze is nu in de tinychat, dus vraag het zelf even
Nee... Ik snap jullie niet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Snap je het niet? Is natuurkunde ingewikkeld?
Wil je het echt weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?![]()
We gingen even op TC. En toen veranderde ik mijn naam in Yvonne![]()
Dus toen ging ik zeggen dat honkeytonk mod zou worden, maar dat ze het niet mochten zeggen![]()
![]()
Maar ze waren eigenwijs, en zeiden het tegen mij
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Stiekem vond ik het wel grappigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben zóóó kinderachtig.
Hooi!
quote:
Hahhaha heel mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Ze trapten er ook in![]()
![]()
![]()
En toen ik zei dat ik ze gefopt had, zeiden ze dat ze dachten dat ik yvonne was die stiekem de naam honkeytonk had ingevoerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?![]()
We gingen even op TC. En toen veranderde ik mijn naam in Yvonne![]()
Dus toen ging ik zeggen dat honkeytonk mod zou worden, maar dat ze het niet mochten zeggen![]()
![]()
Maar ze waren eigenwijs, en zeiden het tegen mij
Je weet dat ik geen spoilers kan lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, er staan een paarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen spoilers kan lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |