"ons mam"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
Kunnen ze ons mam een pleister op haar mond duwen.
Ik ben nog geen kwartier thuis en ze loopt alweer te zeiken. Dat het maar weer gauw maandag mag worden.quote:
Ja jonguh, die gast schijnt alles te sluitenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel een kutmod. Dat je het weet. Voor details moet je bij teal wezen
kutmod is een pleonasme.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel een kutmod. Dat je het weet. Voor details moet je bij teal wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maandag?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben nog geen kwartier thuis en ze loopt alweer te zeiken. Dat het maar weer gauw maandag mag worden.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
kutmod is een pleonasme.Ik heb een kut en ik ben mod ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stoutert!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef tdrone het volgende:
damn zit ik hier even een filmpje te kijken op youtube (met koptelefoon) komt de grote baas binnenlopen
gelukkig zag hij het niet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
kutmod is een pleonasme.Crewbash, 2 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sluit ALLESquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja jonguh, die gast schijnt alles te sluiten
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Oke... geen ruzie maken hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu alweer gehad.Leg vanavond ofzo wel even uit.
Wil je een date?quote:
Sorryquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Crewbash, 2 weken![]()
[..]
Ik sluit ALLES
Ik heb nog wel een slaapkamer over hoor Lutte...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu alweer gehad.Leg vanavond ofzo wel even uit.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mag ik?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een slaapkamer over hoor Lutte...
weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |