Ik zag het iddquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef Khadgar het volgende:
Op IkeaHacker.blogspot.com staan bergen van dit soort speelkeukentjes. Zitten veel leuke ideetjes tussen.
Oh, die hondendrinkbak is een goeie!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ontzettend leuk idee! Ik heb er al een aantal gezien met een grote platte metalen hondendrinkbak als spoelbak en dan een klein uitverkoopkraantje van de bouwmarkt als kraan.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Zelf-maak is sowieso leuker dan in één keer kopen, al is het maar voor dit topic
Hoe hoog maak je hem?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:11 schreef tombolafan het volgende:
En hij wordt kleiner, dus makkelijker opbergen (vindt mn zusje fijn)
Ja, ik ga er waarschijnlijk later poten onder zettenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe hoog maak je hem?
Hou er wel rekening mee, dat als hij superlaag wordt, het kind vanaf 1,5 al op de knieën aan het aanrecht moet staan knielen
Bij 70cm heeft een kind echt jaren plezier
Wat leuk gemaakt, ben echt benieuwd naar het resultaat!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga er waarschijnlijk later poten onder zetten
(en het is een lang kind nu al, dus we zien wel)
Eerste eten is af:
[ afbeelding ]
2 gebakken eieren met kaas
ooh, wat tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Tot nu toe gemaakt:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |