Ik zag het iddquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef Khadgar het volgende:
Op IkeaHacker.blogspot.com staan bergen van dit soort speelkeukentjes. Zitten veel leuke ideetjes tussen.
Oh, die hondendrinkbak is een goeie!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ontzettend leuk idee! Ik heb er al een aantal gezien met een grote platte metalen hondendrinkbak als spoelbak en dan een klein uitverkoopkraantje van de bouwmarkt als kraan.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Zelf-maak is sowieso leuker dan in één keer kopen, al is het maar voor dit topic
Hoe hoog maak je hem?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:11 schreef tombolafan het volgende:
En hij wordt kleiner, dus makkelijker opbergen (vindt mn zusje fijn)
Ja, ik ga er waarschijnlijk later poten onder zettenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe hoog maak je hem?
Hou er wel rekening mee, dat als hij superlaag wordt, het kind vanaf 1,5 al op de knieën aan het aanrecht moet staan knielen
Bij 70cm heeft een kind echt jaren plezier
Wat leuk gemaakt, ben echt benieuwd naar het resultaat!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga er waarschijnlijk later poten onder zetten
(en het is een lang kind nu al, dus we zien wel)
Eerste eten is af:
[ afbeelding ]
2 gebakken eieren met kaas
ooh, wat tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Tot nu toe gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik ben niet gauw stil maar ik vind dit wel gaaf gemaakt. Je neefje boft maar met zo'n tante.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Tot nu toe gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:
woow, gaat er echt super uitzienquote:Op maandag 24 januari 2011 13:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb gezaagd![]()
Eerst een gat boren:
[ afbeelding ]
Toen het geheel uitzagen en vijlen:
[ afbeelding ]
In elkaar gezet:
[ afbeelding ]
"Wasbak" erin:
[ afbeelding ]
Hij zit nog iets te hoog, er moet nog een beetje afgevijld worden zodat ie er helemaal in past. Maar nu eerst groentes maken
hahahaha geweldigquote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef tombolafan het volgende:
Worteltjes komen later misschien
Eerst bloemkool, farfalle en broccoli gemaakt:
[ afbeelding ]
Er was alleen geen groen garenHeb dus maar 1 broccoli als voorbeeld vastgespeld, die lapjes worden ook broccoli
Een worteltjequote:
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Cyan het volgende:
Geweldig! Als mijn nichtje (nu 4 maanden) straks wat ouder is, is zo'n keukentje met bijbehorende ingredienten een geweldig cadeau! Maak je al die etenswaren van vilt?
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
En mijn neefje is nu net 3 maanden, dus je loopt achter!![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar jij hebt een naai talent! Ik heb pas sinds zaterdag een naaimachine dus ik moet nog gaan uitvinden hoe dat allemaal werkt. Maar in de tussentijd geniet ik gewoon van jouw creaties!
Wat zijn die witte dingen onder de kaas op de onderste afbeelding?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Tot nu toe gemaakt:
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat ravioli.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat zijn die witte dingen onder de kaas op de onderste afbeelding?
Met champignons?quote:
Jaquote:
Wat ontzettend geniaal!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Tot nu toe gemaakt:
[ afbeelding ]
ziet er ook ontzettend leuk uit, lijkt me ook leuk om te maken zo'n keukentjequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:43 schreef CarOnline het volgende:
Haha wat leuk!
Wij hebben voor onze dochter ook een keukentje gemaakt, echt leuk werk!
Alleen hebben wij voor een spoelbak een rvs (kleur) schaal gebruikt van Xenos. Kost ook geen drol.
En voedsel hadden we nog van de vorige keuken van de oudste meiden. Kwam van de Hema.
Die hebben echt bergen met houten dingen
[ afbeelding ]
Uit het vilt-topic in CREquote:Op zondag 13 februari 2011 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat ontzettend geniaal!
Hoe bedenk je het om die worteltjes en aardbeitjes en zo te maken?
Neequote:Op zondag 13 februari 2011 09:00 schreef Rewimo het volgende:
Tombo, ben je al verder gekomen met het keukentje?
Ze regeert...quote:
quote:
Oh! Okequote:Op zondag 3 april 2011 16:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik leef nog
Het is nog steeds rustig op het knutselfrontzodra er vorderingen zijn komt er een update
Ik ga morgen meteen kijken!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb niet t hele topic doorgelezen, maar bij t kruidvat ligt er nu een houten kookplaatje, past perfect bij je keukentje!
hij is edht super, 5,99quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga morgen meteen kijken!Laatst ook al zo'n tip maar toen was ie hier niet (meer) maar morgen stadten met mn moeder dus goeie tip
Lief van je! Waar is hier?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hij is edht super, 5,99
als hij daar niet meer is, moet je me even pmmen, er liggen hier nog een stuk of 10. dan wil ik m wel voor je opsturen oid.
quote:
Owee als je hem er 10 laat halenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Vriendlief moet morgen ook van mij
gewoon in middenwaard, helemaal achterin
Voorlopig is het nog een nachtkastje met een gatquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja, gewoon omdat t kan
en omdat ik jaloers ben op je keuken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ja maar je worteltjes en bloemkooltjes enzo
Neeeeeeeeee, ook jijquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:56 schreef Kleurdoos het volgende:
nee joh, ik vind het nog wat zonde..ze zit in de ík mol alles' fase
\O/quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:01 schreef tombolafan het volgende:
Kleurdoos, heldin
Er was in Alkmaar nog 1 (blauw) kookplaatje, en nog 50% korting ook
Dus maar 3 euro en hij past ook nog eens precies naast het gat voor de wasbak
Onwijs bedankt voor de tip
http://tinypic.com/quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:56 schreef real_fiction het volgende:
Oeps, hoe krijg je een foto toegevoegd hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |