Haha ja is het inderdaad ook! Alleen dan wat langwerpiger.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Das toch zon pudding? Wat is hier grappig aan?
Ik moest meteen hieraan denken.
Sorry, ik vond pudding alleen opeens zo grappig eruit zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha ja is het inderdaad ook! Alleen dan wat langwerpiger.
Ghehe, no problemo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorry, ik vond pudding alleen opeens zo grappig eruit zien
Wat een humor, ongelooflijk. Lachen om pudding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorry, ik vond pudding alleen opeens zo grappig eruit zien
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat een humor, ongelooflijk. Lachen om pudding.![]()
Das leuk jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook gaan vilten. Ik zag bij iemand bloemen gemaakt van vilt, waarbij je vilt met water en zeep (dacht ik?) moet bewerken.
Is er misschien iemand hier die dat ook gedaan heeft?
Absoluut, maar tussen wolvilt en syntetisch vilt zit ook een enorm verschil om mee te werken. Ik vind wolvilt veel fijner werken. Het blijft mooi en kleurvast.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Vilten en met lapjes vilt werken vind ik toch echt heel verschillende dingen. Om te vilten heb je wol nodig en daar ben ik allergisch voor. Op de Lapjesmarkt in Utrecht kun je vrij goedkoop lapjes synthetisch vilt aanschaffen, ik wil ze gaan gebruiken om applicaties en tashangers te gaan maken.
Dan splitsen we tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Vilten en met lapjes vilt werken vind ik toch echt heel verschillende dingen. Om te vilten heb je wol nodig en daar ben ik allergisch voor. Op de Lapjesmarkt in Utrecht kun je vrij goedkoop lapjes synthetisch vilt aanschaffen, ik wil ze gaan gebruiken om applicaties en tashangers te gaan maken.
Leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
ik wil ze gaan gebruiken om applicaties en tashangers te gaan maken.
Die boterham is onderdeel van een free patternquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:26 schreef Herfstblad het volgende:
Die boterham is leuk!
Dat brengt me op leuke ideeen, dus ik ga dit topic volgen
Ik vind wolvilt trouwens ook veel fijner dan synthetisch vilt. Ik heb wel wat synthetisch vilt, maar als dat op is, koop ik alleen nog maar wolvilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |