quote:
Verwarming staat hier aan en geen deuren en ramen open... ik blijf het gewoon koud hebben. En vanmorgen moest ik gewoon krabbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar had ik vannacht last van... Bleek mijn raam nog open te staan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ik?
Echt... Het liefst zou ik bij Kally gaan wonen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nietus.Kally is gewoon lief en ze begrijpt me twintig keer beter dan mama.
Ik heb al gereageerd, ik weet waar ze op doeltquote:
Ik weet het ook...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al gereageerd, ik weet waar ze op doelt
Whehehehe jaquote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de verwarming hoger zetten
Veel plezierquote:
Alleen al de geluidjes vind ik leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
en effe ipad pakken, ben toch benieuwd naar boze vogeltjes
Ik ben er vanavond gewoonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok veel plezier
Trouwens, krijg je vanavond ook visite?
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen al de geluidjes vind ik leuk
Whahahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
Hèhè, zitten ze een beetje te roddelen over mij.![]()
![]()
das een flinke klusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de verwarming hoger zetten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:01 schreef Kally het volgende:
Ben te laat gaan slapen gisteren, kan iedereen voortaan gewoon in het weekend jarig zijn?
ik was in het weekend jarig, maar toen waren jullie er nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:01 schreef Kally het volgende:
Ben te laat gaan slapen gisteren, kan iedereen voortaan gewoon in het weekend jarig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Luttequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
Hèhè, zitten ze een beetje te roddelen over mij.![]()
![]()
Hoi Kitty, reactie op je whatsapp, das niet zo slimquote:
Dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het niet zo superleuk
Zo koud is het toch niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
fitty
Shit ik moet naar buiten, hond uitlaten
De kou inGedverderrie
fitty is ruzie.. straattaal jeweetttt noooohhhhquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
fitty
Shit ik moet naar buiten, hond uitlaten
De kou inGedverderrie
OMG zeikwijvenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
fitty is ruzie.. straattaal jeweetttt noooohhhh
Ik loop post, en heb gister niet alles gelopen door lekker band.. vandaag dus 2 klachten gekregen, maar heb de rest vandaag nog bezorgd..
Nu zegt die kerel dat ik lieg
Hij is bij mijn huis geweest, om een papier door de brievenbus te doen, en zegt: je fiets stond gewoon voor het huis, met volle banden... maar dat ik mijn moeders fiets, mijn fiets met lekker band staat achterthuis..
Zei ie ook nog: ik heb beide huizen nabezorgd, en ze hadden het toen nog niet (terwijl ik voor hem ben geweest, heel apart!) en heeft met die mensen gesproken, en toen heeft die ene vrouw gezegd.. hij leek er ook geen zin in te hebben.. HOE KAN ZIJ DAT WETEN ALS IK DAAR ZOGENAAMD NIET BEN GEWEEST??
Tot laterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even het bad aanzetten en hond uitlaten
Ben zo terug
Nee heb al geantwoordquote:
dan is de mijne stukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee heb al geantwoord
Had even een middag met de jongens, ze gaan zo het weekend weg
Net verstuurd hoorquote:
Het was vandaag 2 graden maar. Dat vind ik toch frisjes.quote:
Was het ook, bij ons veel mist ook, die was koudquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was vandaag 2 graden maar. Dat vind ik toch frisjes.
17.54 uur, 1 vinkje dus, wat zegt bij jou maar nog niet gelezenquote:
ik heb m echt nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
17.54 uur, 1 vinkje dus, wat zegt bij jou maar nog niet gelezen
Irritant ook, hebben die mensen niks beters te doen? Ik weet echt niet wanneer iets met de post bezorgd wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha, net kreeg mijn moeder ook een klacht, terwijl dat allng bezorgd is.. die mensen zijn gek
Die van mij heeft ook wel eens kurenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb m echt niet
k doe wel even aan en uit
Blijkbaar niet... het zijn wel de veronica's.. ze betalen dus wel.. maar COME ON... die gaat maandag pas inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Irritant ook, hebben die mensen niks beters te doen? Ik weet echt niet wanneer iets met de post bezorgd wordt.
Ja, dat is inderdaad wel koudquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was vandaag 2 graden maar. Dat vind ik toch frisjes.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet... het zijn wel de veronica's.. ze betalen dus wel.. maar COME ON... die gaat maandag pas in
Ik moest krabbenquote:
Ik ook. Maar ik had jeuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |