quote:
Verwarming staat hier aan en geen deuren en ramen open... ik blijf het gewoon koud hebben. En vanmorgen moest ik gewoon krabbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar had ik vannacht last van... Bleek mijn raam nog open te staan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ik?
Echt... Het liefst zou ik bij Kally gaan wonen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nietus.Kally is gewoon lief en ze begrijpt me twintig keer beter dan mama.
Ik heb al gereageerd, ik weet waar ze op doeltquote:
Ik weet het ook...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb al gereageerd, ik weet waar ze op doelt
Whehehehe jaquote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de verwarming hoger zetten
Veel plezierquote:
Alleen al de geluidjes vind ik leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
en effe ipad pakken, ben toch benieuwd naar boze vogeltjes
Ik ben er vanavond gewoonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok veel plezier
Trouwens, krijg je vanavond ook visite?
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen al de geluidjes vind ik leuk
Whahahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
Hèhè, zitten ze een beetje te roddelen over mij.![]()
![]()
das een flinke klusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de verwarming hoger zetten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:01 schreef Kally het volgende:
Ben te laat gaan slapen gisteren, kan iedereen voortaan gewoon in het weekend jarig zijn?
ik was in het weekend jarig, maar toen waren jullie er nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:01 schreef Kally het volgende:
Ben te laat gaan slapen gisteren, kan iedereen voortaan gewoon in het weekend jarig zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Luttequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
Hèhè, zitten ze een beetje te roddelen over mij.![]()
![]()
Hoi Kitty, reactie op je whatsapp, das niet zo slimquote:
Dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het niet zo superleuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |