huh, Dean kan niet tegen Dean op?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:12 schreef lin1406 het volgende:
Vanmorgen bij Giel vond ik hem toch weer grandioos ( Ben ).
Dean lijkt me wel een lieverd maar kan echt niet tegen Dean op hoor
sorry dean kan niet tegen ben op natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
huh, Dean kan niet tegen Dean op?
Ga anders gewoon wat nuttigs doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb het ff weer teruggekeken.
Ben is, denk ik, internationaal "aantrekkelijker". Het is natuurlijk wel een verschijning.
Vanavond maar eens kijken of Dean, met zijn "puppy-face" het van Simone kan winnen.
Ik vind het alleen wel jammer dat het programma "The voice of Holland" heet en niet "The Dutch Voice".
Nu komt Ben toevallig uit Noord-Holland, maar Nederland is meer dan Noord- en Zuid-Holland.
Ik denk dat ik nuttigere dingen doe en heb gedaan dat jij ooit in je leven zal doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga anders gewoon wat nuttigs doen.
Huh, wattes?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind het alleen wel jammer dat het programma "The voice of Holland" heet en niet "The Dutch Voice".
Nu komt Ben toevallig uit Noord-Holland, maar Nederland is meer dan Noord- en Zuid-Holland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |