en je had zoveel energiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk Narnia 3.
Mja, ben echt ingekakt man.
Helemaal duf, op werk riepen ze om half uur mn naam dat ik niet in slaap viel
Koffie tijdens de finale? Hoe ongezelligquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voorbereidingen voor VOH, koffie enzulks
jah, ook die batterij is soms leeg dusquote:
heeee bosquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
"Het is momenteel niet mogelijk om je stem uit te brengen."_____!
Heb je mijn suggestie voor het optreden van morgen voor Dean Saunders gezien?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef crv het volgende:
[..]
heeee bosheb jij nog wat lekkere harde muziek,
[ afbeelding ]
ik ben in een hardrockstemming
Het mobiele dataverkeer in Nederland is vanavond niet mogelijk vanwege onderhoudswerkzaamheden aan ALLE zendmastenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
"Het is momenteel niet mogelijk om je stem uit te brengen."_____!
Da zal vet zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef crv het volgende:
[..]
Het mobiele dataverkeer in Nederland is vanavond niet mogelijk vanwege onderhoudswerkzaamheden aan ALLE zendmasten
Uhu... ze verwachten soundmixshow-taferelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef crv het volgende:
[..]
Het mobiele dataverkeer in Nederland is vanavond niet mogelijk vanwege onderhoudswerkzaamheden aan ALLE zendmasten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je mijn suggestie voor het optreden van morgen voor Dean Saunders gezien?
Link
Is dat wat?
zenuwelijerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ik alle deuren maar open laat staan hier.... kan ik sneller naar de wc rennen
Wat is dat irri zeg
Big business voor RTLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... ze verwachten soundmixshow-taferelen
whutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat komt door die kruidenpil
waarom gebruik je die dan ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat komt door die kruidenpil
omdat mijn darmen verstopt zatenquote:
denken ze dat ze afvallen, maar in de praktijk krijgen ze uitdrogingsverschijnselen en kan ze vervolgens aan de noritquote:
Was inderdaad van mij jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef crv het volgende:
Laatst ook al ff gepost hier, volgens mij een van Bos zijn favo's en de mijne![]()
Als Ben dit doet mag die van mij winnen
natuurlijk, als ik jouw zo hoor dan is het erg gezondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat mijn darmen verstopt zaten
Dus ik dacht, ik neem een kruidenpil... dat is natuurlijk, zonder chemische troep erin
Theelepel olijfolie (A)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat mijn darmen verstopt zaten
Dus ik dacht, ik neem een kruidenpil... dat is natuurlijk, zonder chemische troep erin
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh kally,,, noesss.... ik zal voor de zekerheid mijn knipset meenemen 5-2!!
gewoon uberhaupt olijfolie gebruiken met koken, heb je nooit last van je stoelgangquote:
weet jij nog een goeie, heb zin in harde muziekquote:
en dat schijt je er in 1 keer uit en dan is het goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:21 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon uberhaupt olijfolie gebruiken met koken, heb je nooit last van je stoelgang
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je mijn suggestie voor het optreden van morgen voor Dean Saunders gezien?
Link
Is dat wat?
helpt vaak zat jahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt?
Komt gewoon water uit
Shit had ik nou maar een wc pot in de kamer staan
ipad mee naar wcquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt?
Komt gewoon water uit
http://www.fruit4-u.nl/25,specials/72,olijfolie.htmlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt?
Komt gewoon water uit
luister dan ook eens. waarom denk je dat je darmen verstopt zitten. komt vast door die shaketroepquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hallo ik slik die pillen niet omdat ik af moet vallen hoor.
Mijn darmen zitten verstopt
Dus ipv chemische troep, heb ik gekozen voor een kruidenpil
Mwa, ik volg POPstars niet, maar ik ken he nummet van Disturbed als rocker-metalhead uiteraard wel.quote:
nee hoor want mijn mams die kan gewoon poepen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:25 schreef crv het volgende:
[..]
luister dan ook eens. waarom denk je dat je darmen verstopt zitten. komt vast door die shaketroep
Dit dus:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hallo ik slik die pillen niet omdat ik af moet vallen hoor.
Mijn darmen zitten verstopt
Dus ipv chemische troep, heb ik gekozen voor een kruidenpil
http://nhg.artsennet.nl/k(...)entenfolder/PF17.htmquote:Wat kunt u er zelf aan doen?
Met eenvoudige maatregelen kunt u verstopping vaak voorkomen of verhelpen.
Eet vezelrijk voedsel zoals volkorenbrood, zilvervliesrijst, aardappelen, groenten en peulvruchten. Ook sinaasappelen, pruimen en ongeschilde appels stimuleren de stoelgang. U kunt eventueel extra zemelen nemen, bijvoorbeeld in uw yoghurt. Zemelen bevatten heel veel vezels. Zorg dan wel dat u daarbij veel drinkt, anders zorgen de zemelen juist voor verstopping.
Neem de tijd om rustig te eten en kauw uw eten goed.
Drink minstens twee liter per dag. Begin bijvoorbeeld met een glas water s morgens op uw nuchtere maag.
Ga direct naar het toilet als u aandrang heeft en neem dan rustig de tijd.
Zorg voor voldoende lichaamsbeweging.
Gebruik liever geen laxeermiddelen. Deze maken uw darmen lui en geven op den duur méér verstopping. Gebruikt u ze toch, doe dat dan nooit lange tijd achter elkaar zonder overleg met uw huisarts. Eet liever wat rauwkost met een beetje extra (olijf-)olie; dat werkt ook laxerend.
die neemt die troep dan vast ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor want mijn mams die kan gewoon poepen.
dr. Crazyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
http://nhg.artsennet.nl/k(...)entenfolder/PF17.htm
jawelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef crv het volgende:
[..]
die neemt die troep dan vast ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |