Hoi feestvarkenquote:
* Stuart zwaait ook naar de jongens en naar Kallyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:10 schreef Kally het volgende:
Ik ben even de jongens uitzwaaien, en haar verven
Succesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:10 schreef Kally het volgende:
Ik ben even de jongens uitzwaaien, en haar verven
Crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
neee, C_Mquote:
o jahquote:
Nee??? Leonie bovenaan ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je de eerste tussenstand al gezien?
Voor elke 100 singles die er van Ben zijn verkocht deze week, zijn er 50 van Leonie verkocht/49 van Kim verkocht/39 van Pearl verkocht.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor elke 100 singles die er van Ben zijn verkocht deze week, zijn er 50 van Leonie verkocht/49 van Kim verkocht/39 van Pearl verkocht.
Ben loopt dus al voor de helft voor
Ik vind het nog steeds spannendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, vanavond dus geen enkele spanning meer. Viel ook wel te verwachten.
Nope...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaweler kan toch ook al gestemd worden?
Ah Benny.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
c_a, waar zit het refreshknopje van een iPhone?
Benny http://plixi.com/p/71476896quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Witte Dennie!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Beter dat dan een oude zeiksnorquote:
Nee, die van van je browser... gewoon dat je een pagina ververstquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even op de link klikken
Check nieuwe post
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hoofd ondersteboven en dan erlangs knippen?
Lutje Rutjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hoofd ondersteboven en dan erlangs knippen?
Wat zeg ik nou al de hele tijd? Die is er gewoon niet. Maar nee jij moet het bij c_a navragen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, die van van je browser... gewoon dat je een pagina ververst
Heyquote:
KALLYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik doe gewoon blond Benny, maar beetje highlights om het op te lichten dus tosso
Naast de adresbalk, dat cirkeltje met pijltje, zie ook fotoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, die van van je browser... gewoon dat je een pagina ververst
Laat ook maarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou al de hele tijd? Die is er gewoon niet. Maar nee jij moet het bij c_a navragen.![]()
Die is er wel lieviequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou al de hele tijd? Die is er gewoon niet. Maar nee jij moet het bij c_a navragen.![]()
Dan ga ik naar forum.fok.nl.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naast de adresbalk, dat cirkeltje met pijltje, zie ook foto
Benny deze foto klopt http://plixi.com/p/71478449quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naast de adresbalk, dat cirkeltje met pijltje, zie ook foto
quote:
Echt??? Vaag!! Jij zit op een iPod touch toch? Misschien is dat anders?quote:
Ooh je had het al gelezen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt??? Vaag!! Jij zit op een iPod touch toch? Misschien is dat anders?
Ik zit te bedenken waar mijn touch ligt, dan had ik even kunnen kijken
Volgens mij welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny deze foto klopt http://plixi.com/p/71478449
Bij mij refresht hij het topic gewoonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik daar op druk ga ik naar forum.fok.nl, weg uit een topic dus zeg maar.
Maak eens een foto?quote:
Ik mail hem wel even naar Benny want ik weet niet hoe ik een foto van mijn iPod in een topic moet zetten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maak eens een foto?
Weet je hoe dat moet
Aan/uitknip en middelste knop tegelijkertijd indrukken. En dan even uploaden of naar Benny sturen en dan uploadt hij het even.
Wil het wel even zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |