Jup... Het cirkeltje staat er wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Het ziet er hetzelfde uit
Echt megavaag
Om vervolgens over een paar jaar helemaal vergeten tezijn, terwijl KIm volle zalen trekt..quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Is iedereen klaar voor de finale !! ?
Het zou kunnen, ja. Daar maak ik me allang niet meer druk omquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Om vervolgens over een paar jaar helemaal vergeten tezijn, terwijl KIm volle zalen trekt..
KSC ook al he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Wat is dat angry birds?
Ik zie het opeens overal
Spelletjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Wat is dat angry birds?
Ik zie het opeens overal
een stom spelletjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Wat is dat angry birds?
Ik zie het opeens overal
Spelletjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Wat is dat angry birds?
Ik zie het opeens overal
joooppiiieeeeequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het nodig
Veelstedruk op me werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
joooppiiieeeee
Da's iets minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEb je dan doordeweeks wel een of meerdere dagen vrij?heitieh
Ik ben nooit vrij in mijn huidige baan/positie, maar af en toe kan ik wel rust nemenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Da's iets minder
HEb je dan doordeweeks wel een of meerdere dagen vrij?
Ow echt een spelletje voor mij dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spelletje
de vogels maken de varkentjes kapot
Strategie/puzzel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow echt een spelletje voor mij dus
omg, wat doe je dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ben nooit vrij in mijn huidige baan/positie, maar af en toe kan ik wel rust nemen
ik post ook hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben geverfd, schoon en klaar ervoor, ga alleen niet in de live topics posten, te snel en geen zin in
Kallyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben geverfd, schoon en klaar ervoor, ga alleen niet in de live topics posten, te snel en geen zin in
doen we het toch lekker hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
Ik kan het met de nieuwe layout live dalijk echt niet bijhouden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik post ook hier
En soms in liveGaat inderdaad veel te snel
Goed hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:36 schreef crv het volgende:
[..]
doen we het toch lekker hier![]()
Hoe is u nu ?
Zwitsalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed hoor
O Miran, ik ruik naar Zwitsal
Huum... Het zou ook gewoon moeten werken. Bij andere sites werkt het wel volgensmij. Ik ga zo eens even bij Ron kijken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
Lutte ik vind het echt vaag
How do you refresh a page on the Internet on the iPod Touch?
in the top right hand corner of Safari on your iPod is a little curled arrow, touch it.
Ja whaha, ik stond zwijmelend mijn haar te wassenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:36 schreef crv het volgende:
Ik wil mijn weekend even goewd beginnen[ afbeelding ]
ow dat vind ik zo lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed hoor
O Miran, ik ruik naar Zwitsal
Ik ben zoals dat zo mooi het Program Manager Testing en binnen UBS verantwoordelijk voor de het outsourcen van het software testen naar onze testfactory in Indiaquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja whaha, ik stond zwijmelend mijn haar te wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |