Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nee maar mn dochterje van 5 wel ....quote:
De blauwe, die is niet te zuipenquote:
Monsterquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:46 schreef DaMart het volgende:
Brief van de woningbouw of ik naar een bewonersbijeenkomst kom... als ik wil kan ik gebruikmaken van een gratis taxi die zij aanbieden. Misschien moet ik maar gaan, speciaal om van die aanbieding gebruik te maken...Ik zeg doen, vooral vanwege die gratis taxiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat kloptquote:
Heb geen, heb alleen mn telefoonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
trouwens kan jij 4 feb een klein digi fototoestel meenemen
gaan we partypics maken
MONSTER ENERGYquote:
ah dat zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
De blauwe, die is niet te zuipen
[..]
Monster
[..]
oow okee want ik neem die van mij niet mee issie iets te duur voorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Merel- het volgende:
Die TT
[..]
Ja dat kloptHoi!
[..]
Heb geen, heb alleen mn telefoon
[..]
MONSTER ENERGY
Ja, taxi trekt op... taxi remt meteen af... ik stap uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg doen, vooral vanwege die gratis taxi
Dan de gele dus ook niet, maar blauw is zeker niet te zuipen, sowieso light energy drankquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah dat zou ook nog kunnen
in een gekke bui alle 3 geprobeerd
en 2 vond ik niet te drinken !
Trekt op? Voor 20 meter laat hij hem gewoon op de koppeling rollen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, taxi trekt op... taxi remt meteen af... ik stap uit.
dat is echt té ranzigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan de gele dus ook niet, maar blauw is zeker niet te zuipen, sowieso light energy drank
Misschien moet jij gewoon eens van IE afscheid nemenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg word echt tijd dat ze fok weer ie proof maken begin me er nu wel lichtelijk aan te ergeren ...
net als aan mn collega die tegen over mij zit ...
probeer dan eens SRware iron, kan zelfs vanaf een usbstickquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg word echt tijd dat ze fok weer ie proof maken begin me er nu wel lichtelijk aan te ergeren ...
Hoezo, wat doet je collega dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ik snap niet dat iemand dat nog kooptquote:
Niks gevonden?quote:
Dat wekt wel argwaan ja. Maar driehonderd bier kan primaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kun je rustig een kop thee drinken zonder dat je in de gaten wordt gehouden?
niet door camera's die aan internet gekoppeld zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kun je rustig een kop thee drinken zonder dat je in de gaten wordt gehouden?
welke vriendin?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat vind je vriendin vast niet leuk.
erm extreem iritant zijn, liedjes zingen enzo ...quote:
Gewoon mee gaan zingenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm extreem iritant zijn, liedjes zingen enzo ...
maar dan kinder liedjes...
ik lach nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het was als grapje bedoeld eigenlijk.
zit er aan te denken ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon eens van IE afscheid nemen
ik fiets niet.. wat is je punt??quote:
krijg jij die pm's wel ? van mij ?quote:
eet smakelijkquote:
ik heb IE er ook uitgedaan werd er gek vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zit er aan te denken ...
tis echt te zot voor woorden pm's doen ut niet of half
pagina geeft script errors enz enz enz ...
eet smakelijkquote:
Hoog tijd voor een andere browserquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zit er aan te denken ...
tis echt te zot voor woorden pm's doen ut niet of half
pagina geeft script errors enz enz enz ...
Eetsequote:
jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
krijg jij die pm's wel ? van mij ?
mwa dat wil ik niet zeggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb IE er ook uitgedaan werd er gek van
firefox is zoveel beter
ah okquote:
mja ik had ook veel problemen met de nieuwe layout in IEquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mwa dat wil ik niet zeggen
sinds het nieuwe forum er is op fok is dit eigenlijk de eenige site waar ik problemen mee heb..
mooi ben ik teminste niet de eenigequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had ook veel problemen met de nieuwe layout in IE
* wel.o.k mompelt iets over kamertjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm extreem iritant zijn, liedjes zingen enzo ...
maar dan kinder liedjes...
'quote:
't is vrijdag dus tijd voor een vissiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ook wel, begin aardig honger te krijgen
nee, ik negeer je niet, ik ben te druk met andere dingen en ditquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah ok
je negeerd me gewoon structureel![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k mompelt iets over kamertje
het is wel lek jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
'
en das wel gelukt gok ik zo maar ?
dat was een grapje ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:02 schreef Merel- het volgende:
[..]
nee, ik negeer je niet, ik ben te druk met andere dingen en dit
sql of phpquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is wel lek ja![]()
maar er staat niet veel op, dus zo erg is het ook weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ff booschappen doen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:06 schreef Merel- het volgende:
Ik ga ook ff lunchen.. tenminste, als ik iets in huis heb, ik weet het niet zeker
eet smakelijk in ieder geval en anders kom je maar hier maak ik een broodje kroket voor jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:06 schreef Merel- het volgende:
Ik ga ook ff lunchen.. tenminste, als ik iets in huis heb, ik weet het niet zeker
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
sql of phpde site zelf is 1 swf bestandjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
geen zinquote:
Verhuizen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Merel- het volgende:
[..]
geen zinwil niet teveel voorraad enzo hebben, ga toch binnen een week weg hier
huh volg je ff nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Merel- het volgende:
[..]
geen zinwil niet teveel voorraad enzo hebben, ga toch binnen een week weg hier
eetze !quote:
Wat eten wequote:
Das maandagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
de wasmachine die ik wil is pas de 24e weer op voorraad...
Ik eet brood met beleg (grillworst en paturain)quote:
Mag ik nu wél mee-eten danquote:
jaquote:
Dat mag jij wel hoorquote:
quote:
Jup!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
huh volg je ff niet
idd ga je verhuizen of ?
quote:
Da's maandag al.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
de wasmachine die ik wil is pas de 24e weer op voorraad...
Valt toch nog mee dan, in het weekend wordt die zooi vaak niet uitgeleverd... Ook al is het zwaar klote dat er een weekend overheen gaat...quote:
quote:[..]
Dat mag jij wel hoor
ja maar een weekend lang geen wasmachienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt toch nog mee dan, in het weekend wordt die zooi vaak niet uitgeleverd... Ook al is het zwaar klote dat er een weekend overheen gaat...
[..]![]()
![]()
![]()
Leker![]()
![]()
meeste al ingepakt?quote:
Tijdelijk op het huis van een collega van mijn moeder passen (7wk) das een heel huis voor mij alleen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Leuk. Andere plaats? Groter huis?
dacht dat je naar utrecht wou?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:14 schreef Merel- het volgende:
[..]
Tijdelijk op het huis van een collega van mijn moeder passen (7wk) das een heel huis voor mij alleen!
En dan terug naar mijn ouders tot ik iets omgeving Leiden heb gevonden
whehehee ik weet er alles van toen ik ging verhuizen was ik ook verbaasd over de hoeveelheid zooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:14 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ja, maar wat een zooi zeg, pff, zoveel werk
ja dan pas besef je hoeveel troep je hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:14 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ja, maar wat een zooi zeg, pff, zoveel werk
Onderboksen omdraaien en nog een keer dragenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar een weekend lang geen wasmachien
Of gewoon binnen blijven en lekker stinken in pyjamaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Onderboksen omdraaien en nog een keer dragen.
![]()
![]()
Je gaat van Groningen naar Leiden? Vrijwillig?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:14 schreef Merel- het volgende:
[..]
Tijdelijk op het huis van een collega van mijn moeder passen (7wk) das een heel huis voor mij alleen!
En dan terug naar mijn ouders tot ik iets omgeving Leiden heb gevonden
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:15 schreef Fha het volgende:
helluh
wel twee mensen op kantoor (mezelf meegeteld)boooooring
van welke stad naar welke stad ?quote:
Fhaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:15 schreef Fha het volgende:
helluh
Fah Long time no see / speak !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Of gewoon binnen blijven en lekker stinken in pyjama![]()
shampooquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:15 schreef Fha het volgende:
helluh
iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dan pas besef je hoeveel troep je hebt
nvm heb ut al gelezenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
van welke stad naar welke stad ?
smakelijk wokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef MPG het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
whatsup??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je nu een stukje van mijn kitkat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:
Nee, ik wil jou nu trakteren op eten in de kantinequote:
Groningen - Leiden/Den Haag/R'damquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
van welke stad naar welke stad ?
GFquote:
das in de buurtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:28 schreef Merel- het volgende:
[..]
Groningen - Leiden/Den Haag/R'dam
[..]
GF
5 februariquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:28 schreef Merel- het volgende:
[..]
[..]
GF
Oeh dat magquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik wil jou nu trakteren op eten in de kantine![]()
quote:
Waar woon jijquote:
Kom je 4 februari mee naar combichrist?quote:
Leiden, daar kom ik 3 keer in de week twee keerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:28 schreef Merel- het volgende:
[..]
[..]
GF
Drechtstedenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Waar woon jij?
[..]
Kom je 4 februari mee naar combichrist?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Waar woon jij?
[..]
Kom je 4 februari mee naar combichrist?
smakelijk duckiequote:
ook niet heel erg mijn soortquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werken plus het is niet echt mijn soort muziek
Als Gronings boerinnetje heb ik geen idee waar dat is!quote:
En.. bevalt hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leiden, daar kom ik 3 keer in de week twee keer.
waarom ga je danquote:
koenquote:
Ik zou dat zo houden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:34 schreef Merel- het volgende:
[..]
[..]
Als Gronings boerinnetje heb ik geen idee waar dat is!
[..]
WBquote:
quote:
is goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef Fha het volgende:
GF??Als je toch boodschaps doet, kun je voor mij even een brood halen?
15 bakken bier, een boel cooooolaaaaaaa en ander fris, een familiepak condooms, ja, een brood meer of minder makt dan toch niets meer uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef Fha het volgende:
GF??Als je toch boodschaps doet, kun je voor mij even een brood halen?
Ken je niet gewoon ff gooien?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is goed![]()
moet je het hier wel even komen ophalen
en waar mag dat wezen...quote:
je mag het hebbenquote:
ah juistquote:
ik wil geen sneeuwquote:
Offcoursequote:
Nou ja, ik weet niet zeker wat ik er van vind, kan nooit kwaad om dat eens op zo'n feest gebeuren uit te gaan zoeken tochquote:
Hehe, ik wil heel graag weg uit Groningen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zou dat zo houden.Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.
En er gaat toch niets boven Groningen.
Doe je ook boodschappen voor mij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is goed![]()
moet je het hier wel even komen ophalen
quote:Zutphen-Hengelo/Oldenzaal
Vrijdag 21 Januari 10:47
Oorzaak
Tussen Delden en Oldenzaal rijden geen treinen door een seinstoring.
Er rijden stopbussen tussen Delden en Oldenzaal.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
oh my f godquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef DaMart het volgende:
Het is te merken dat het in het oosten sneeuwt.
[..]
yeah word leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef Merel- het volgende:
Nou ja, ik weet niet zeker wat ik er van vind, kan nooit kwaad om dat eens op zo'n feest gebeuren uit te gaan zoeken toch
En ga met leuke mensen
Nopequote:
jij kan niet goed vangenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ken je niet gewoon ff gooien?Kan jij heus wel
teveel gegetenquote:
Gmtaquote:
quote:
ik heb beide al een keer eerder gezienquote:
een meet is niet per definitie met mensen die je nog nooit gezien hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb beide al een keer eerder gezien
dat is waarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet zeker wat ik er van vind, kan nooit kwaad om dat eens op zo'n feest gebeuren uit te gaan zoeken toch
En ga met leuke mensen
en zeker ook naar je gooienquote:[..]
Doe je ook boodschappen voor mij?
Jaquote:
zow naar 2 snack tokos geweestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja
een patat pindasaus, een broodje kroket en een mac flurry toe
moet nog 15min wachten voor ik met pauze magquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja
jezus waar laat je hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja
Dus kom ookquote:
Neequote:en zeker ook naar je gooien
KOM OOKquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef Koen66 het volgende:
ik wil ook naar een leuk feest, is alweer te lang gelee
Tsss, Groningen is tof.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef Merel- het volgende:
[..]
[..]
Hehe, ik wil heel graag weg uit Groningen!
[..]
dan is het niet raar dat je misselijk bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja
zou leuk zijnquote:
lol volgens mij is je punt duidelijkquote:
Dat is niet te veel, dat is te weinig gegetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja
gaat niet moet werkenquote:
Neeniet naar me gooien, maar voor me klaarmaken en romantisch opdienen
Leuke stad, maar na opgroeien is het niet half zo boeiend meerquote:
Heel erg GMTA weerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is niet te veel, dat is te weinig gegeten...
jij bent ook een bodemloze putquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel erg GMTA weer![]()
Gister uit eten geweest met stagecollega's. Eerst vieze amuses, toen varkenshaas, daarna creme bruleIedereen zeuren over vol
Toen ik thuis kwam heb ik nog twee broodjes kebab gehaald![]()
Ja maar dat is de schuld van mijn collega;squote:
Jammerdepammerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou leuk zijn
Echter, heb een vrouw die veranderingen slecht kan handelen, dus dat soort dingen moet ik iets langer vantevoren weten
oh?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol volgens mij is je punt duidelijk
Idd! Jij begrijpt me!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Leuke stad, maar na opgroeien is het niet half zo boeiend meer
hehequote:
quote:
trevquote:
Dat doet het hier nu dus welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef DaMart het volgende:
Het is te merken dat het in het oosten sneeuwt.
[..]
quote:
quote:
Heb jij een lintworm?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel erg GMTA weer![]()
Gister uit eten geweest met stagecollega's. Eerst vieze amuses, toen varkenshaas, daarna creme bruleIedereen zeuren over vol
iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
fokken en fappen bedoel je
![]()
onee jij word gefapt
Ik vind het één van de leukere steden in ons land.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:54 schreef Fha het volgende:
[..]Wat mij betreft hoef ik er nooit meer te wonen in ieder geval
Waarom denk je dat ik misselijk ben die mac flurry was te veel van het goedequote:
whehehequote:
Waar woon je nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:54 schreef Fha het volgende:
[..]Wat mij betreft hoef ik er nooit meer te wonen in ieder geval
Waar dan? Ik nu nog Paddepoel, straks Oosterpoort en dan Ten Boerquote:
quote:
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik vind het één van de leukere steden in ons land.Gemoedelijk sfeertje en gezellig.
Ik wil ook fapsoneel.quote:
wat doe je met de oudequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:56 schreef Koen66 het volgende:
kijken of ik vanmiddag een andere Blackberry kan scoren
Ik woon niet in de stad. En aangezien ik op FOK! anoniem wil blijven ga ik niet vertellen waar ik wel woon.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:56 schreef Merel- het volgende:
[..]
Waar woon je nu?
[..]
Waar dan? Ik nu nog Paddepoel, straks Oosterpoort en dan Ten Boer
ben al in de stemming aan het komen voor vanavondquote:
ummm inleveren (is zakelijk hequote:
Kan je dan niet een dorpje noemen erbij in de buurtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik woon niet in de stad. En aangezien ik op FOK! anoniem wil blijven ga ik niet vertellen waar ik wel woon.
Vanaaf?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben al in de stemming aan het komen voor vanavond![]()
Ohquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummm inleveren (is zakelijk he)
volgende heeft tenminste UMTS, GPRS is voor nieuwe mobiele Fok layout veuls te traag
Deventer nuquote:
Dat zou kunnen, maar ik doe het niet. Laat ik het zo zeggen: theoretisch kan ik op de fiets naar je toe.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:58 schreef Merel- het volgende:
[..]
Kan je dan niet een dorpje noemen erbij in de buurt![]()
[..]
BBquote:
Helpman ken ik wel..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Deventer nuVermaak me er prima, lekker anoniem
Opgroeid in Helpman
Kom maar danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik doe het niet. Laat ik het zo zeggen: theoretisch kan ik op de fiets naar je toe.
IK MIS JE NU ALquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik is ff lunchen ...
Niet dat ik denk dat ik gemist ga worden maar denk meld het ff >.<
Deventer is inderdaad veel rustiger. En dus ook betaalbaar en gemoedelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef Merel- het volgende:
Helpman ken ik wel..Is Deventer niet veeeeel rustiger? Ik wil juist graag verhuizen naar een grotere stad/drukkere stad!
eet ze fubarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik is ff lunchen ...
Niet dat ik denk dat ik gemist ga worden maar denk meld het ff >.<
altijdquote:
niet bij KPNquote:
Vanavond in de club van GF.quote:
waar blijf jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even Koen naar bed bonjouren
[ afbeelding ]
een beetje maar niet heel erg, hoor er ook veel negatieve dingen over..quote:
Kom je me wel halen dan?quote:
Mijn bed is er niet echt geschikt voor helaas, maar dat is wel groter dan het jouwe.quote:
sweeeetquote:
dat is uitermate geschiktquote:
Oequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn bed is er niet echt geschikt voor helaas, maar dat is wel groter dan het jouwe.
als je op het station staatquote:
ik sta binnen 10 minuten op CS Groningenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je op het station staat
ik heb verschillende beddenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn bed is er niet echt geschikt voor helaas, maar dat is wel groter dan het jouwe.
ik wil ze allemaal uitproberenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb verschillende bedden
Zakelijk is ie erg aantrekkelijk, push email, agenda, messaging, WhatsAppquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:03 schreef Merel- het volgende:
[..]
een beetje maar niet heel erg, hoor er ook veel negatieve dingen over..
ik bedoel CS Leopoldsburgquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:06 schreef Merel- het volgende:
[..]
ik sta binnen 10 minuten op CS Groningen
ik help je er wel meequote:
dan komen ze hem maandag of dinsdag leverenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ben ik weer![]()
Heerlijk rustigMorgen de kinderen even naar mijn moeder en wij gaan op zoek naar een wasmachien
je moet er wel iets voor over hebbenquote:
Ghehe, OK!!
of als je mazzel hebt en ze uit voorraad leverbaar zijn nemen we em gewoon mee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan komen ze hem maandag of dinsdag leveren
Jij ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet er wel iets voor over hebben
OEHquote:![]()
![]()
![]()
ze zijn altijd meteen leverbaar in de winkelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of als je mazzel hebt en ze uit voorraad leverbaar zijn nemen we em gewoon mee hoor
ik kom je toch al halen van het stationquote:
OEH
friemelquote:
Ik snap datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel erg GMTA weer![]()
mja dat kan ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zijn altijd meteen leverbaar in de winkel![]()
gewoon het model meenemen wat ze hebben staan met korting want het is een demo model
what's up?quote:
scheelt altijdquote:
Das waarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kom je toch al halen van het station
[..]
En anders dan doe je gewoon een testrondje in de winkelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of als je mazzel hebt en ze uit voorraad leverbaar zijn nemen we em gewoon mee hoor
Bezig om mijn laptop terug te sturen, ding heeft kuren en moet nu toch maar eens terug. Heb nog garantie maar het gaat alleen nog niet helemaal goed hierquote:
Graagquote:
met een wasmachien?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:12 schreef Fha het volgende:
[..]
En anders dan doe je gewoon een testrondje in de winkelDat mag heus wel
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bezig om mijn laptop terug te sturen, ding heeft kuren en moet nu toch maar eens terug. Heb nog garantie maar het gaat alleen nog niet helemaal goed hier
[..]
Graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hebben 1 keer in de 3 weken een bondage avond dan komen er verschillende bondage meesters naar hier en die geven demo's en kan je ook zelf gebondeerd wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:12 schreef Merel- het volgende:
[..]
Das waar
Maarehm..
Die bondageparty, wat houdt het in?
Ja je wilt toch weten wat je kooptquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dank je van de knuffelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat willik ook wel een keerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben 1 keer in de 3 weken een bondage avond dan komen er verschillende bondage meesters naar hier en die geven demo's en kan je ook zelf gebondeerd worden
quote:
Die van mij gaat voor onderzoek terug naar de winkel. Als het even kan, wil ik hem wel morgen terugbrengen, want anders lukt het me niet meer voor de afspraak van woensdagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bezig om mijn laptop terug te sturen, ding heeft kuren en moet nu toch maar eens terug. Heb nog garantie maar het gaat alleen nog niet helemaal goed hier
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:12 schreef Fha het volgende:
[..]
En anders dan doe je gewoon een testrondje in de winkelDat mag heus wel
![]()
ik heb nog geen winkel meegemaakt waar het niet gaatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf wat voor winkel natuurlijk
'Dag meneer de verkoper... ik wil graag deze wasmachien kopen maar zou ik een proefritje mogen maken??'quote:
Ik heb hem dus online besteld en dan ook nog niet ergens dicht in de buurtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mij gaat voor onderzoek terug naar de winkel. Als het even kan, wil ik hem wel morgen terugbrengen, want anders lukt het me niet meer voor de afspraak van woensdag.
duckquote:
whehehequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'Dag meneer de verkoper... ik wil graag deze wasmachien kopen maar zou ik een proefritje mogen maken??'
Verkoper: 'Ja maar natuurlijk... gaat u maar zitten'
Klinkt goed! Mag ik echt een keer komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben 1 keer in de 3 weken een bondage avond dan komen er verschillende bondage meesters naar hier en die geven demo's en kan je ook zelf gebondeerd worden
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mooi bed :d kun je leuke dingen meein doen !!
er komen genoeg fokkers in me clubquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:16 schreef Merel- het volgende:
[..]
Klinkt goed! Mag ik echt een keer komenof heb je fokkers liever niet in je club
?
Voor mij is het een kwartiertje rijden met de auto, of half uur op de fiets. Zit zo in Haarlemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem dus online besteld en dan ook nog niet ergens dicht in de buurt
Jammer dat ik geen wasmasien verkoopert ben.. Want dan had het echt gemoogtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'Dag meneer de verkoper... ik wil graag deze wasmachien kopen maar zou ik een proefritje mogen maken??'
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er komen genoeg fokkers in me club
Gewoon de vuile was mee nemen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuke hobbyquote:
Waar ik hem gekocht heb zit dus in epe, niet in de buurt voor mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij is het een kwartiertje rijden met de auto, of half uur op de fiets. Zit zo in Haarlem.
wat voor club heb je eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er komen genoeg fokkers in me club
ik zie nou pas het dubbelzinnig ervan inquote:
Laat me raden: jij hebt je kinderen erop laten springen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuke hobby
En je kan bedden op veel leuke manieren testen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen wasmasien verkoopert ben.. Want dan had het echt gemoogt![]()
Busdeurrubbersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Vanavond in de club van GF.
Neem je touw en spanbanden maar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |