erg verwarrend!quote:
quote:
iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stel je voor dat ie gaat draaien als je vingers er in zitten
lovelyquote:
verhuizen? waar ga je naar toe dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef Merel- het volgende:
Goeiemorgen
Net alweer super veel spullen verhuisd in de vroege ochtend
mobiel is klotequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef babs1980 het volgende:
emoticons zijn voor gevorderen, dan maar zo: *zwaai* Per mobiel toch wel traag hoor
op werk noemen ze me ook babsquote:
jaaahaaaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
![]()
![]()
heb je nog al je vingers
mijn mobiele i'net geeft ook de emoticons hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef babs1980 het volgende:
emoticons zijn voor gevorderen, dan maar zo: *zwaai* Per mobiel toch wel traag hoor
jou wasmachine is doodquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaahaaa![]()
Zeg maar gewoon dat mijn wasmachien dood is, dan kan ik na 9 jaar eens een nieuwe kopen en een grotere vooral
altijd fijn als er dingen kapot gaan!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaahaaa![]()
Zeg maar gewoon dat mijn wasmachien dood is, dan kan ik na 9 jaar eens een nieuwe kopen en een grotere vooral
wij hebben vrienden en haar noemen we ook altijd babsquote:
laters babsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:58 schreef babs1980 het volgende:
gold: je hebt gelijk! Tot later/andere x allen
dan ben ik bang dat je pomp overleden isquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
want?
edit: ohja misschien was het verstandig om de wasmachien uit te zetten
note to self: wasmachien uitzetten wanneer je met vingers bij magnetische draaidingen zit
ik heb net de vakantie geboektquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
altijd fijn als er dingen kapot gaan!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ben ik bang dat je pomp overleden is
[..]
gelukkig is stuk
![]()
het enigste wat je nu nog moet weten is of er spanning op de pomp staat.
dat zou je moeten meten (of voelen) maar de kans is groot dat het de pomp is.
zou ook nog de klok kunnen zijn, die stuurt de pomp aan.
je zou nog eens kunnen kijken wat er gebeurt als je hem aan en uit zet, of de schoepen iets bewegen maar waarschijnlijk doet hij niets.
nieuwe pomp kost tussen de 50 en 200 euro
ik ben wel benieuwd wat ik de site van GF zou kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |