15 bakken bier, een boel cooooolaaaaaaa en ander fris, een familiepak condooms, ja, een brood meer of minder makt dan toch niets meer uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef Fha het volgende:
GF??Als je toch boodschaps doet, kun je voor mij even een brood halen?
Ken je niet gewoon ff gooien?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is goed![]()
moet je het hier wel even komen ophalen
en waar mag dat wezen...quote:
je mag het hebbenquote:
ah juistquote:
ik wil geen sneeuwquote:
Offcoursequote:
Nou ja, ik weet niet zeker wat ik er van vind, kan nooit kwaad om dat eens op zo'n feest gebeuren uit te gaan zoeken tochquote:
Hehe, ik wil heel graag weg uit Groningen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zou dat zo houden.Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.
En er gaat toch niets boven Groningen.
Doe je ook boodschappen voor mij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is goed![]()
moet je het hier wel even komen ophalen
quote:Zutphen-Hengelo/Oldenzaal
Vrijdag 21 Januari 10:47
Oorzaak
Tussen Delden en Oldenzaal rijden geen treinen door een seinstoring.
Er rijden stopbussen tussen Delden en Oldenzaal.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
oh my f godquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef DaMart het volgende:
Het is te merken dat het in het oosten sneeuwt.
[..]
yeah word leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef Merel- het volgende:
Nou ja, ik weet niet zeker wat ik er van vind, kan nooit kwaad om dat eens op zo'n feest gebeuren uit te gaan zoeken toch
En ga met leuke mensen
Nopequote:
jij kan niet goed vangenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ken je niet gewoon ff gooien?Kan jij heus wel
teveel gegetenquote:
Gmtaquote:
quote:
ik heb beide al een keer eerder gezienquote:
een meet is niet per definitie met mensen die je nog nooit gezien hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb beide al een keer eerder gezien
dat is waarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet zeker wat ik er van vind, kan nooit kwaad om dat eens op zo'n feest gebeuren uit te gaan zoeken toch
En ga met leuke mensen
en zeker ook naar je gooienquote:[..]
Doe je ook boodschappen voor mij?
Jaquote:
zow naar 2 snack tokos geweestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja
een patat pindasaus, een broodje kroket en een mac flurry toe
moet nog 15min wachten voor ik met pauze magquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja
jezus waar laat je hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja
Dus kom ookquote:
Neequote:en zeker ook naar je gooien
KOM OOKquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef Koen66 het volgende:
ik wil ook naar een leuk feest, is alweer te lang gelee
Tsss, Groningen is tof.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef Merel- het volgende:
[..]
[..]
Hehe, ik wil heel graag weg uit Groningen!
[..]
dan is het niet raar dat je misselijk bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja
zou leuk zijnquote:
lol volgens mij is je punt duidelijkquote:
Dat is niet te veel, dat is te weinig gegetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja
gaat niet moet werkenquote:
quote:[..]
Neeniet naar me gooien, maar voor me klaarmaken en romantisch opdienen
Leuke stad, maar na opgroeien is het niet half zo boeiend meerquote:
Heel erg GMTA weerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is niet te veel, dat is te weinig gegeten...
jij bent ook een bodemloze putquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel erg GMTA weer![]()
Gister uit eten geweest met stagecollega's. Eerst vieze amuses, toen varkenshaas, daarna creme bruleIedereen zeuren over vol
Toen ik thuis kwam heb ik nog twee broodjes kebab gehaald![]()
Ja maar dat is de schuld van mijn collega;squote:
Jammerdepammerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou leuk zijn
Echter, heb een vrouw die veranderingen slecht kan handelen, dus dat soort dingen moet ik iets langer vantevoren weten
oh?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lol volgens mij is je punt duidelijk
Idd! Jij begrijpt me!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Leuke stad, maar na opgroeien is het niet half zo boeiend meer
hehequote:
quote:
trevquote:
Dat doet het hier nu dus welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef DaMart het volgende:
Het is te merken dat het in het oosten sneeuwt.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |