* wel.o.k mompelt iets over kamertjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm extreem iritant zijn, liedjes zingen enzo ...
maar dan kinder liedjes...
'quote:
't is vrijdag dus tijd voor een vissiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ook wel, begin aardig honger te krijgen
nee, ik negeer je niet, ik ben te druk met andere dingen en ditquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah ok
je negeerd me gewoon structureel![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k mompelt iets over kamertje
het is wel lek jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
'
en das wel gelukt gok ik zo maar ?
dat was een grapje ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:02 schreef Merel- het volgende:
[..]
nee, ik negeer je niet, ik ben te druk met andere dingen en dit
sql of phpquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is wel lek ja![]()
maar er staat niet veel op, dus zo erg is het ook weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ff booschappen doen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:06 schreef Merel- het volgende:
Ik ga ook ff lunchen.. tenminste, als ik iets in huis heb, ik weet het niet zeker
eet smakelijk in ieder geval en anders kom je maar hier maak ik een broodje kroket voor jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:06 schreef Merel- het volgende:
Ik ga ook ff lunchen.. tenminste, als ik iets in huis heb, ik weet het niet zeker
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
sql of phpde site zelf is 1 swf bestandjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
geen zinquote:
Verhuizen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Merel- het volgende:
[..]
geen zinwil niet teveel voorraad enzo hebben, ga toch binnen een week weg hier
huh volg je ff nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:07 schreef Merel- het volgende:
[..]
geen zinwil niet teveel voorraad enzo hebben, ga toch binnen een week weg hier
eetze !quote:
Wat eten wequote:
Das maandagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
de wasmachine die ik wil is pas de 24e weer op voorraad...
Ik eet brood met beleg (grillworst en paturain)quote:
Mag ik nu wél mee-eten danquote:
jaquote:
Dat mag jij wel hoorquote:
quote:
Jup!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
huh volg je ff niet
idd ga je verhuizen of ?
quote:
Da's maandag al.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
de wasmachine die ik wil is pas de 24e weer op voorraad...
Valt toch nog mee dan, in het weekend wordt die zooi vaak niet uitgeleverd... Ook al is het zwaar klote dat er een weekend overheen gaat...quote:
quote:[..]
Dat mag jij wel hoor
ja maar een weekend lang geen wasmachienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt toch nog mee dan, in het weekend wordt die zooi vaak niet uitgeleverd... Ook al is het zwaar klote dat er een weekend overheen gaat...
[..]![]()
![]()
![]()
Leker![]()
![]()
meeste al ingepakt?quote:
Tijdelijk op het huis van een collega van mijn moeder passen (7wk) das een heel huis voor mij alleen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Leuk. Andere plaats? Groter huis?
dacht dat je naar utrecht wou?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:14 schreef Merel- het volgende:
[..]
Tijdelijk op het huis van een collega van mijn moeder passen (7wk) das een heel huis voor mij alleen!
En dan terug naar mijn ouders tot ik iets omgeving Leiden heb gevonden
whehehee ik weet er alles van toen ik ging verhuizen was ik ook verbaasd over de hoeveelheid zooiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:14 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ja, maar wat een zooi zeg, pff, zoveel werk
ja dan pas besef je hoeveel troep je hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:14 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ja, maar wat een zooi zeg, pff, zoveel werk
Onderboksen omdraaien en nog een keer dragenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar een weekend lang geen wasmachien
Of gewoon binnen blijven en lekker stinken in pyjamaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Onderboksen omdraaien en nog een keer dragen.
![]()
![]()
Je gaat van Groningen naar Leiden? Vrijwillig?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:14 schreef Merel- het volgende:
[..]
Tijdelijk op het huis van een collega van mijn moeder passen (7wk) das een heel huis voor mij alleen!
En dan terug naar mijn ouders tot ik iets omgeving Leiden heb gevonden
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:15 schreef Fha het volgende:
helluh
wel twee mensen op kantoor (mezelf meegeteld)boooooring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |