Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nee maar mn dochterje van 5 wel ....quote:
De blauwe, die is niet te zuipenquote:
Monsterquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:46 schreef DaMart het volgende:
Brief van de woningbouw of ik naar een bewonersbijeenkomst kom... als ik wil kan ik gebruikmaken van een gratis taxi die zij aanbieden. Misschien moet ik maar gaan, speciaal om van die aanbieding gebruik te maken...Ik zeg doen, vooral vanwege die gratis taxiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat kloptquote:
Heb geen, heb alleen mn telefoonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
trouwens kan jij 4 feb een klein digi fototoestel meenemen
gaan we partypics maken
MONSTER ENERGYquote:
ah dat zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
De blauwe, die is niet te zuipen
[..]
Monster
[..]
oow okee want ik neem die van mij niet mee issie iets te duur voorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Merel- het volgende:
Die TT
[..]
Ja dat kloptHoi!
[..]
Heb geen, heb alleen mn telefoon
[..]
MONSTER ENERGY
Ja, taxi trekt op... taxi remt meteen af... ik stap uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg doen, vooral vanwege die gratis taxi
Dan de gele dus ook niet, maar blauw is zeker niet te zuipen, sowieso light energy drankquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah dat zou ook nog kunnen
in een gekke bui alle 3 geprobeerd
en 2 vond ik niet te drinken !
Trekt op? Voor 20 meter laat hij hem gewoon op de koppeling rollen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, taxi trekt op... taxi remt meteen af... ik stap uit.
dat is echt té ranzigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan de gele dus ook niet, maar blauw is zeker niet te zuipen, sowieso light energy drank
Misschien moet jij gewoon eens van IE afscheid nemenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg word echt tijd dat ze fok weer ie proof maken begin me er nu wel lichtelijk aan te ergeren ...
net als aan mn collega die tegen over mij zit ...
probeer dan eens SRware iron, kan zelfs vanaf een usbstickquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg word echt tijd dat ze fok weer ie proof maken begin me er nu wel lichtelijk aan te ergeren ...
Hoezo, wat doet je collega dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ik snap niet dat iemand dat nog kooptquote:
Niks gevonden?quote:
Dat wekt wel argwaan ja. Maar driehonderd bier kan primaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kun je rustig een kop thee drinken zonder dat je in de gaten wordt gehouden?
niet door camera's die aan internet gekoppeld zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kun je rustig een kop thee drinken zonder dat je in de gaten wordt gehouden?
welke vriendin?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat vind je vriendin vast niet leuk.
erm extreem iritant zijn, liedjes zingen enzo ...quote:
Gewoon mee gaan zingenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm extreem iritant zijn, liedjes zingen enzo ...
maar dan kinder liedjes...
ik lach nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het was als grapje bedoeld eigenlijk.
zit er aan te denken ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon eens van IE afscheid nemen
ik fiets niet.. wat is je punt??quote:
krijg jij die pm's wel ? van mij ?quote:
eet smakelijkquote:
ik heb IE er ook uitgedaan werd er gek vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zit er aan te denken ...
tis echt te zot voor woorden pm's doen ut niet of half
pagina geeft script errors enz enz enz ...
eet smakelijkquote:
Hoog tijd voor een andere browserquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zit er aan te denken ...
tis echt te zot voor woorden pm's doen ut niet of half
pagina geeft script errors enz enz enz ...
Eetsequote:
jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
krijg jij die pm's wel ? van mij ?
mwa dat wil ik niet zeggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb IE er ook uitgedaan werd er gek van
firefox is zoveel beter
ah okquote:
mja ik had ook veel problemen met de nieuwe layout in IEquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
mwa dat wil ik niet zeggen
sinds het nieuwe forum er is op fok is dit eigenlijk de eenige site waar ik problemen mee heb..
mooi ben ik teminste niet de eenigequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had ook veel problemen met de nieuwe layout in IE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |