IK MIS JE NU ALquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik is ff lunchen ...
Niet dat ik denk dat ik gemist ga worden maar denk meld het ff >.<
Deventer is inderdaad veel rustiger. En dus ook betaalbaar en gemoedelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef Merel- het volgende:
Helpman ken ik wel..Is Deventer niet veeeeel rustiger? Ik wil juist graag verhuizen naar een grotere stad/drukkere stad!
eet ze fubarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik is ff lunchen ...
Niet dat ik denk dat ik gemist ga worden maar denk meld het ff >.<
altijdquote:
niet bij KPNquote:
Vanavond in de club van GF.quote:
waar blijf jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even Koen naar bed bonjouren
[ afbeelding ]
een beetje maar niet heel erg, hoor er ook veel negatieve dingen over..quote:
Kom je me wel halen dan?quote:
Mijn bed is er niet echt geschikt voor helaas, maar dat is wel groter dan het jouwe.quote:
sweeeetquote:
dat is uitermate geschiktquote:
Oequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn bed is er niet echt geschikt voor helaas, maar dat is wel groter dan het jouwe.
als je op het station staatquote:
ik sta binnen 10 minuten op CS Groningenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je op het station staat
ik heb verschillende beddenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn bed is er niet echt geschikt voor helaas, maar dat is wel groter dan het jouwe.
ik wil ze allemaal uitproberenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb verschillende bedden
Zakelijk is ie erg aantrekkelijk, push email, agenda, messaging, WhatsAppquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:03 schreef Merel- het volgende:
[..]
een beetje maar niet heel erg, hoor er ook veel negatieve dingen over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |