quote:
quote:
Heb jij een lintworm?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel erg GMTA weer![]()
Gister uit eten geweest met stagecollega's. Eerst vieze amuses, toen varkenshaas, daarna creme bruleIedereen zeuren over vol
Toen ik thuis kwam heb ik nog twee broodjes kebab gehaald![]()
iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
fokken en fappen bedoel je
![]()
onee jij word gefapt
Ik vind het één van de leukere steden in ons land.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:54 schreef Fha het volgende:
[..]Wat mij betreft hoef ik er nooit meer te wonen in ieder geval
Waarom denk je dat ik misselijk ben die mac flurry was te veel van het goedequote:
whehehequote:
Waar woon je nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:54 schreef Fha het volgende:
[..]Wat mij betreft hoef ik er nooit meer te wonen in ieder geval
Waar dan? Ik nu nog Paddepoel, straks Oosterpoort en dan Ten Boerquote:
quote:
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik vind het één van de leukere steden in ons land.Gemoedelijk sfeertje en gezellig.
Ik wil ook fapsoneel.quote:
wat doe je met de oudequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:56 schreef Koen66 het volgende:
kijken of ik vanmiddag een andere Blackberry kan scoren
Ik woon niet in de stad. En aangezien ik op FOK! anoniem wil blijven ga ik niet vertellen waar ik wel woon.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:56 schreef Merel- het volgende:
[..]
Waar woon je nu?
[..]
Waar dan? Ik nu nog Paddepoel, straks Oosterpoort en dan Ten Boer
ben al in de stemming aan het komen voor vanavondquote:
ummm inleveren (is zakelijk hequote:
Kan je dan niet een dorpje noemen erbij in de buurtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik woon niet in de stad. En aangezien ik op FOK! anoniem wil blijven ga ik niet vertellen waar ik wel woon.
Vanaaf?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben al in de stemming aan het komen voor vanavond![]()
Ohquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummm inleveren (is zakelijk he)
volgende heeft tenminste UMTS, GPRS is voor nieuwe mobiele Fok layout veuls te traag
Deventer nuquote:
Dat zou kunnen, maar ik doe het niet. Laat ik het zo zeggen: theoretisch kan ik op de fiets naar je toe.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:58 schreef Merel- het volgende:
[..]
Kan je dan niet een dorpje noemen erbij in de buurt![]()
[..]
BBquote:
Helpman ken ik wel..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Deventer nuVermaak me er prima, lekker anoniem
Opgroeid in Helpman
Kom maar danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik doe het niet. Laat ik het zo zeggen: theoretisch kan ik op de fiets naar je toe.
IK MIS JE NU ALquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik is ff lunchen ...
Niet dat ik denk dat ik gemist ga worden maar denk meld het ff >.<
Deventer is inderdaad veel rustiger. En dus ook betaalbaar en gemoedelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef Merel- het volgende:
Helpman ken ik wel..Is Deventer niet veeeeel rustiger? Ik wil juist graag verhuizen naar een grotere stad/drukkere stad!
eet ze fubarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik is ff lunchen ...
Niet dat ik denk dat ik gemist ga worden maar denk meld het ff >.<
altijdquote:
niet bij KPNquote:
Vanavond in de club van GF.quote:
waar blijf jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even Koen naar bed bonjouren
[ afbeelding ]
een beetje maar niet heel erg, hoor er ook veel negatieve dingen over..quote:
Kom je me wel halen dan?quote:
Mijn bed is er niet echt geschikt voor helaas, maar dat is wel groter dan het jouwe.quote:
sweeeetquote:
dat is uitermate geschiktquote:
Oequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn bed is er niet echt geschikt voor helaas, maar dat is wel groter dan het jouwe.
als je op het station staatquote:
ik sta binnen 10 minuten op CS Groningenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je op het station staat
ik heb verschillende beddenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn bed is er niet echt geschikt voor helaas, maar dat is wel groter dan het jouwe.
ik wil ze allemaal uitproberenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb verschillende bedden
Zakelijk is ie erg aantrekkelijk, push email, agenda, messaging, WhatsAppquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:03 schreef Merel- het volgende:
[..]
een beetje maar niet heel erg, hoor er ook veel negatieve dingen over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |