Als hij slaapt heeft hij toch ook zuurstof nodig? En als hij slaapt slaapt hij wel erg, heel erg diep.quote:
Je weet dat vissen niet naar boven hoeven te komen om te ademen he.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:30 schreef woads het volgende:
[..]
Als hij slaapt heeft hij toch ook zuurstof nodig? En als hij slaapt slaapt hij wel erg, heel erg diep.
Je hebt de hele nacht naast de kom zitten kijken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:28 schreef woads het volgende:
Hallo iedereen,
Eergister heb ik een goudvis gekocht, echter... hij is oogschijnend overleden.
Alleen is er een probleempje, hij drijft niet. Hij ligt nu al plus minnus twaalf uur lang bewegenloos op de bodem. Hij "ademt" niet of vertoont enig ander teken van leven.
Is hij dood?
Stond dat in de gebruiksaanwijzing dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:30 schreef Waaghals het volgende:
ligt eraan of er ook water in de kom zit
de overburen hebben ook een goudvis?quote:
Nee, maar als hij de volgende ochtend op de zelfde plek ligt mag er toch wel van uitgaan dat hij daar de hele nacht heeft gelegen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je hebt de hele nacht naast de kom zitten kijken?
Streepjes op de bodem zetten, kan je zien of ie verplaatst is!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je hebt de hele nacht naast de kom zitten kijken?
nee maar mijn ervaring is dat ze dan ook niet drijvenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stond dat in de gebruiksaanwijzing dan?.
Hmzzzz, ja, maar dat hebben ze er niet bijverteld.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nee maar mijn ervaring is dat ze dan ook niet drijven
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de overburen hebben ook een goudvis?
postal goudvisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef Weissman het volgende:
Stuur je ongewenste goudvis op naar zo'n bedrijf, kan je er geld voor krijgen.
Postal Goldfishquote:
Dat vroeg je er niet bijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef woads het volgende:
Gelukkig helpen jullie me zo goed.
![]()
Mijn vraag luidt nog altijd:
Moeten dode vissen drijven? In het water
Nah daar hebben ze niet altijd zin in.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef woads het volgende:
![]()
Moet niet, mag wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef woads het volgende:
![]()
Heb je 'm wel gevoerd?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef woads het volgende:
![]()
Hij houdt zijn adem in, of hij speelt dood. Dat moet hij in de natuur ook, hij ziet jou als vrijand.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:28 schreef woads het volgende:
Hij "ademt" niet of vertoont enig ander teken van leven.
Dit dus, niet opgeven TS.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:06 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Hij houdt zijn adem in, of hij speelt dood. Dat moet hij in de natuur ook, hij ziet jou als vrijand.
Als je hem loslaat in de wc zwemt hij waarschijnlijk keihard weg.
Heeft ie wel genoeg te drinken gehad? Daar hoor ik niemand over.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:14 schreef JoshuaL het volgende:
Heb je hem meteen in het nieuwe water gedaan of heb je hem eerst in zijn zakje met water laten wennen aan het nieuwe water?
In dat geval moet je er rauwe eieren bij doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:17 schreef numero_uno het volgende:
Ook niet toevallig de fles wodka van je papa in de kom gegooid toen je dacht dat er wat weinig water in zat?
1 secondequote:
quote:
Nee. Dan gaat hij dood. Wat ben jij voor dierenbeul?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef Infection het volgende:
Je zou hem ook in de wc kunnen gooien en doorspoelen. Misschien dat hij door stromend water weer gaat bewegen!
nou als je de opties bekijkt:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Dan gaat hij dood. Wat ben jij voor dierenbeul?![]()
![]()
![]()
![]()
Je snapt het niet hé, die vis is gew een spelletje met hem aan het spelen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou als je de opties bekijkt:
1. je laat de vis voor dood liggen
2. je spoelt hem door de wc
is dat niet hetzelfde?
F&L bedoel je zeker, neigt iets meer naar W&T. Maar ik denk toch dat ze in BNW gek zullen zijn op dit topic.quote:
Deze komt in mijn foboquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef Weissman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Goudvissmoothie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:17 schreef Vanky het volgende:
Probeer eens een elektrische stoot. Bij mensen helpt dat!
Gewoon een kabel van een magnetron ofzo ingooien?
Of steek hem ff in je blender? Waarschijnlijk zwemt hij altijd uit schrik?
Ja idd, mss is je goudvis gewoon toe aan wat soul-searching. Laat hem zichzelf zijn. Geef hem de ruimte en tijd voor zijn spirituele ontwikkeling.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Misschien wil de vis eens wat anders dan zwemmen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja idd, mss is je goudvis gewoon toe aan wat soul-searching. Laat hem zichzelf zijn. Geef hem de ruimte en tijd voor zijn spirituele ontwikkeling.
Mss is ie diep van binnen een neushoorn. En voelt hij zich ongelukkig in zijn vissen-lichaampje.
Misschien even in de waterkoker?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:12 schreef pinine het volgende:
de goudvissen in mijn vijver zie je onder de 8 graden niet meer want dan gaan ze weer in een soort winterslaap maar met die hogere temperaturen pas zag je ze weer gewoon rondzwemmen dus als de vis gewoon in de woonkamer staat kan het geen winterslaap zijn
Vissen ademen net zo goed, d'r moet vers water langs hun kiewen stromen. Als je die niet ziet bewegen (ze "happen" water) dan is 'ie gewoon dood.quote:
Misschien is z'n thermostaat kapotquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:12 schreef pinine het volgende:
de goudvissen in mijn vijver zie je onder de 8 graden niet meer want dan gaan ze weer in een soort winterslaap maar met die hogere temperaturen pas zag je ze weer gewoon rondzwemmen dus als de vis gewoon in de woonkamer staat kan het geen winterslaap zijn
komt een vis bij de dokter...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Ik weet niet wat voor vissen jij hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
![]()
Of voelt ie zich man terwijl het een vrouwtje is...
O nee vissen veranderen van geslacht..
Hermafro-paling.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor vissen jij hebt
Fotosssssquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:28 schreef woads het volgende:
Hallo iedereen,
Alleen is er een probleempje, hij drijft niet. Hij ligt nu al plus minnus twaalf uur lang bewegenloos op de bodem. Hij "ademt" niet of vertoont enig ander teken van leven.
Is hij dood?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:47 schreef opastokvis het volgende:
[..]
komt een vis bij de dokter...Iets met uit de komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vis is er gewoon heilig van overtuigd dat hij een steen is. Das een fase, gaat wel weer overquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja idd, mss is je goudvis gewoon toe aan wat soul-searching. Laat hem zichzelf zijn. Geef hem de ruimte en tijd voor zijn spirituele ontwikkeling.
Mss is ie diep van binnen een neushoorn. En voelt hij zich ongelukkig in zijn vissen-lichaampje.
SPOILER: Foto van m'n vissenkomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:59 schreef Panzermaus het volgende:
Die vis heeft nooit geleefd, allemaal hologrammen. Werk van de regering dit. Walgelijk. Open je ogen, infantiele arbeiders. En van vliegtuigen was al helemaal geen sprake.
Ga runescape spelen en wees origineel.quote:Waarschijnlijk zit die vis je gewoon voor de gek te houden. Op het moment dat je 'm door de wc spoelt doet ie z'n ogen open en schreeuwt ie: "WHehehe! So long, noob!"
Mijn psychiater zegt dat ik deze traumatische ervaring moet delen, als ik het opkrop is er een grote kans dat ik mezelf van het leven beroofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Dhaha het volgende:
[..]
man wat doe jij zielige plaatjes posten
wat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:01 schreef reindert3 het volgende:
[..]
[..]
Ga runescape spelen en wees origineel.
een snoek in een aquarium stoppenquote:
Verkapte kijk-mij-ik-kan-al-spuiten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:15 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Oh fijn, je kan "wat" spellen. Wil je nou een cumshot?
hou je kkbek man wat gaje stoer doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-ik-kan-al-spuiten.
Beter als schimmeljeuk op mijn plassertje, Lindgren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-ik-kan-al-spuiten.
Ok.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
hou je kkbek man wat gaje stoer doen
"Beter als"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Beter als schimmeljeuk op mijn plassertje, Lindgren.
"Haar"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik drink mijn vader haar sperma.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Beter als schimmeljeuk op mijn plassertje, Lindgren.
quote:
Bloems wil is wet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:32 schreef Bloempje. het volgende:
Kindjes, kindjes, geen ruzie terwijl de TS in rouw is. Dat kan hij er nu even niet bij hebben ja!
Sorryquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:32 schreef Bloempje. het volgende:
Kindjes, kindjes, geen ruzie terwijl de TS in rouw is. Dat kan hij er nu even niet bij hebben ja!
Goedzo, onthoudt dat allemaal evenquote:
Het is je vergeven, maar niet meer doen, want ik vergeef het geen tweede keer.quote:
En als wil vagina betekend?quote:
En als ik heel lief kijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is je vergeven, maar niet meer doen, want ik vergeef het geen tweede keer.
Dan wil ik er nog over na denken. Maar ik garandeer niets.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:35 schreef reindert3 het volgende:
[..]
En als wil vagina betekend?
[..]
En als ik heel lief kijk?
Oke ik hou al op, genoeg mensen lastig gevallen vandaag, inclusief mezelf.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan wil ik er nog over na denken. Maar ik garandeer niets.
Goedzo, dat lijkt me ook beterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Oke ik hou al op, genoeg mensen lastig gevallen vandaag, inclusief mezelf.
Gelukkig, jij ook weer blijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef ElmoFan het volgende:
Ik kreeg een glimlach op m'n gezicht toen ik dit topic weer in MyAT zag staan
Betekent.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:35 schreef reindert3 het volgende:
[..]
En als wil vagina betekend?
[..]
En als ik heel lief kijk?
Ik kan je niets anders dan gelijk geven hierbij.quote:
Oogschijnend? Oogschijnend. Dat is verdomme nog niet bijna een bestaand woord. Zelfs dat hbo-spellingscontrole programma geeft aan dat dat woord niet bestaat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:28 schreef woads het volgende:
Hallo iedereen,
Is hij dood?
Is sociofiel wel een woord dan? (onder je naam)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef tarantism het volgende:
[..]
Oogschijnend? Oogschijnend. Dat is verdomme nog niet bijna een bestaand woord. Zelfs dat hbo-spellingscontrole programma geeft aan dat dat woord niet bestaat.
HEY GOED PUNT MAN NU HEB JE HEM TUKquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:48 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Is sociofiel wel een woord dan? (onder je naam)
Hihi herpderp hurddduurururddurr, die Socios is even goed te grazen genomen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
HEY GOED PUNT MAN NU HEB JE HEM TUK
Helaas wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
postalgold grap al gemaakt ?
postalfishquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef Weissman het volgende:
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:30 schreef Waaghals het volgende:
ligt eraan of er ook water in de kom zit
Gieren dit. Mijn abs zijn weer lean, mean & cut dankzij de lachbui die jij me bezorgde met deze grap. Ga vooral zo door, humorduck28.quote:
Iets zeg me dat je het niet zo meent....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gieren dit. Mijn abs zijn weer lean, mean & cut dankzij de lachbui die jij me bezorgde met deze grap. Ga vooral zo door, humorduck28.
moest hier enorm blij van kijkenquote:
ik voel met je mee man, ik weet hoe je je voelt, ik werd is een keer wakker en zag m'n ouders drijven op het oppervlakquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef woads het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
inb4 : Ik spoelde mn goudvis door de wc, en kreeg hier ¤450,- voor. dit was fantastisch
Wat doe je eigenlijk in die vissenkom, chloor?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:38 schreef woads het volgende:
Update:
- Ik heb besloten voor mijn vis dat hij dood is en heb hem maar begraven.(nu is hij dus zeker dood) (leonard)
- Ik heb een nieuwe vis gekocht, volgende dag wederom overleden (leonard de 2de ging wel drijven)
- Deze week een nieuwe vis, hopelijk blijft deze wel leven.
Vraag garantie bij de volgende vis, slechts 3.50 voor een half jaar garantie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:38 schreef woads het volgende:
Update:
- Ik heb besloten voor mijn vis dat hij dood is en heb hem maar begraven.(nu is hij dus zeker dood) (leonard)
- Ik heb een nieuwe vis gekocht, volgende dag wederom overleden (leonard de 2de ging wel drijven)
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:44 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vraag garantie bij de volgende vis, slechts 3.50 voor een half jaar garantie.
Die is echt zielig. Ze zouden degene die dat doet van mij wel mogen afmaken.quote:
Gelukkig maar, vond het een beetje onduidelijk op het filmpje of dat nou de bedoeling was.quote:Het beestje zit alleen ff in een vervelend klein kommetje. Ze hebben 'm niet aangezet hoor!
Er is wel eens een "kunstenaar" geweest die 6 (of zo) blenders met in ieder 1 goudvis op een rijtje had gezet op een tentoonstelling, met daarbij een bordje dat je ze aan moest zetten. Uiteraard was het niet de bedoeling dat dat echt gebeurde, maar uiteindelijk heeft 1 klapjosti toch eentje aangezet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:40 schreef marloesw het volgende:
[..]
Gelukkig maar, vond het een beetje onduidelijk op het filmpje of dat nou de bedoeling was.
Om een goudvisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is wel eens een "kunstenaar" geweest die 6 (of zo) blenders met in ieder 1 goudvis op een rijtje had gezet op een tentoonstelling, met daarbij een bordje dat je ze aan moest zetten. Uiteraard was het niet de bedoeling dat dat echt gebeurde, maar uiteindelijk heeft 1 klapjosti toch eentje aangezet.
Heeft voor een redelijke rel gezorgd.
*Mompelt iets over een mus en Domino Day.*quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Om een goudvis, maar best cruel eigenlijk
.
Moge de eerste 2 in vrede rusten. Heel veel sterkte TS. We leven met je mee; Leonard was als een vriend, een broer voor ons.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:38 schreef woads het volgende:
Update:
Je geeft ze wel eten he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:38 schreef woads het volgende:
Update:
Ha die ho ja spesjaal voor jou ok doei gr grquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
HAAHAHAHA GOUD-VIS VAT JE UM...HILARICHS MANG !!!11!11
GOIEN GARP, GROETJENS HENK (FORUM-LID)
grotjes aan de kitsquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef johnnyboy. het volgende:
[..]
Ha die ho ja spesjaal voor jou ok doei gr gr
stokskequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:33 schreef Diemux het volgende:
Probeer met een stokske of een netje dat beest te verplaatsen. Kijken wat het doet.
Misschien is het een idee om langs een psychiater te gaan met een gedrag-stoornis van dit kaliber.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:04 schreef woads het volgende:
Oké. Ik was vorige week jarig. Wat kreeg ik uiteraard: Twee splinternieuwe goudvissen. (Al acterend deed ik alsof ik er blij mij was) Een meisje riep achter in de kamer: "Hé, ik ga volgende week op vakantie, kan je ook op mijn goudvissen pakken." Ik zei: "Misschien is dat niet zo goed idee. " Zei zij: "Jawel joh! Komt goed." Ik legde me erbij neer.
We zijn nu 4 dagen verder en 4 van de 5 vissen zijn gesneuveld. De aquarium ik stuk gegaan en de overlevende zit nu een een bak met water.
Een vis was eruit gesprongen, (ik vond hem op de grond), overige 3 zijn wederom zonder duidelijk reden gesneuveld. Waarom ziet mijn medemens niet dat ik niet goudvis waardig ben?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |