Bloems wil is wet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:32 schreef Bloempje. het volgende:
Kindjes, kindjes, geen ruzie terwijl de TS in rouw is. Dat kan hij er nu even niet bij hebben ja!
Sorryquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:32 schreef Bloempje. het volgende:
Kindjes, kindjes, geen ruzie terwijl de TS in rouw is. Dat kan hij er nu even niet bij hebben ja!
Goedzo, onthoudt dat allemaal evenquote:
Het is je vergeven, maar niet meer doen, want ik vergeef het geen tweede keer.quote:
En als wil vagina betekend?quote:
En als ik heel lief kijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is je vergeven, maar niet meer doen, want ik vergeef het geen tweede keer.
Dan wil ik er nog over na denken. Maar ik garandeer niets.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:35 schreef reindert3 het volgende:
[..]
En als wil vagina betekend?
[..]
En als ik heel lief kijk?
Oke ik hou al op, genoeg mensen lastig gevallen vandaag, inclusief mezelf.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan wil ik er nog over na denken. Maar ik garandeer niets.
Goedzo, dat lijkt me ook beterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Oke ik hou al op, genoeg mensen lastig gevallen vandaag, inclusief mezelf.
Gelukkig, jij ook weer blijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef ElmoFan het volgende:
Ik kreeg een glimlach op m'n gezicht toen ik dit topic weer in MyAT zag staan
Betekent.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:35 schreef reindert3 het volgende:
[..]
En als wil vagina betekend?
[..]
En als ik heel lief kijk?
Ik kan je niets anders dan gelijk geven hierbij.quote:
Oogschijnend? Oogschijnend. Dat is verdomme nog niet bijna een bestaand woord. Zelfs dat hbo-spellingscontrole programma geeft aan dat dat woord niet bestaat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:28 schreef woads het volgende:
Hallo iedereen,
Eergister heb ik een goudvis gekocht, echter... hij is oogschijnend overleden.
Is hij dood?
Is sociofiel wel een woord dan? (onder je naam)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef tarantism het volgende:
[..]
Oogschijnend? Oogschijnend. Dat is verdomme nog niet bijna een bestaand woord. Zelfs dat hbo-spellingscontrole programma geeft aan dat dat woord niet bestaat.
HEY GOED PUNT MAN NU HEB JE HEM TUKquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:48 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Is sociofiel wel een woord dan? (onder je naam)
Hihi herpderp hurddduurururddurr, die Socios is even goed te grazen genomen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
HEY GOED PUNT MAN NU HEB JE HEM TUK
Helaas wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
postalgold grap al gemaakt ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |