SPOILER: Foto van m'n vissenkomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:59 schreef Panzermaus het volgende:
Die vis heeft nooit geleefd, allemaal hologrammen. Werk van de regering dit. Walgelijk. Open je ogen, infantiele arbeiders. En van vliegtuigen was al helemaal geen sprake.
Ga runescape spelen en wees origineel.quote:Waarschijnlijk zit die vis je gewoon voor de gek te houden. Op het moment dat je 'm door de wc spoelt doet ie z'n ogen open en schreeuwt ie: "WHehehe! So long, noob!"
Mijn psychiater zegt dat ik deze traumatische ervaring moet delen, als ik het opkrop is er een grote kans dat ik mezelf van het leven beroofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Dhaha het volgende:
[..]
man wat doe jij zielige plaatjes posten
wat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:01 schreef reindert3 het volgende:
[..]
[..]
Ga runescape spelen en wees origineel.
een snoek in een aquarium stoppenquote:
Verkapte kijk-mij-ik-kan-al-spuiten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:15 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Oh fijn, je kan "wat" spellen. Wil je nou een cumshot?
hou je kkbek man wat gaje stoer doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-ik-kan-al-spuiten.
Beter als schimmeljeuk op mijn plassertje, Lindgren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-ik-kan-al-spuiten.
Ok.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
hou je kkbek man wat gaje stoer doen
"Beter als"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Beter als schimmeljeuk op mijn plassertje, Lindgren.
"Haar"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik drink mijn vader haar sperma.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef reindert3 het volgende:
[..]
Beter als schimmeljeuk op mijn plassertje, Lindgren.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |