postalfishquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef Weissman het volgende:
Stuur je ongewenste goudvis op naar zo'n bedrijf, kan je er geld voor krijgen.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:30 schreef Waaghals het volgende:
ligt eraan of er ook water in de kom zit
Gieren dit. Mijn abs zijn weer lean, mean & cut dankzij de lachbui die jij me bezorgde met deze grap. Ga vooral zo door, humorduck28.quote:
Iets zeg me dat je het niet zo meent....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gieren dit. Mijn abs zijn weer lean, mean & cut dankzij de lachbui die jij me bezorgde met deze grap. Ga vooral zo door, humorduck28.
moest hier enorm blij van kijkenquote:
ik voel met je mee man, ik weet hoe je je voelt, ik werd is een keer wakker en zag m'n ouders drijven op het oppervlakquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef woads het volgende:
Gelukkig helpen jullie me zo goed.
![]()
Mijn vraag luidt nog altijd:
Moeten dode vissen drijven? In het water
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
inb4 : Ik spoelde mn goudvis door de wc, en kreeg hier ¤450,- voor. dit was fantastisch
Wat doe je eigenlijk in die vissenkom, chloor?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:38 schreef woads het volgende:
Update:
- Ik heb besloten voor mijn vis dat hij dood is en heb hem maar begraven.(nu is hij dus zeker dood) (leonard)
- Ik heb een nieuwe vis gekocht, volgende dag wederom overleden (leonard de 2de ging wel drijven)
- Deze week een nieuwe vis, hopelijk blijft deze wel leven.
Vraag garantie bij de volgende vis, slechts 3.50 voor een half jaar garantie.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:38 schreef woads het volgende:
Update:
- Ik heb besloten voor mijn vis dat hij dood is en heb hem maar begraven.(nu is hij dus zeker dood) (leonard)
- Ik heb een nieuwe vis gekocht, volgende dag wederom overleden (leonard de 2de ging wel drijven)
- Deze week een nieuwe vis, hopelijk blijft deze wel leven.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:44 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vraag garantie bij de volgende vis, slechts 3.50 voor een half jaar garantie.
Die is echt zielig. Ze zouden degene die dat doet van mij wel mogen afmaken.quote:
Gelukkig maar, vond het een beetje onduidelijk op het filmpje of dat nou de bedoeling was.quote:Het beestje zit alleen ff in een vervelend klein kommetje. Ze hebben 'm niet aangezet hoor!
Er is wel eens een "kunstenaar" geweest die 6 (of zo) blenders met in ieder 1 goudvis op een rijtje had gezet op een tentoonstelling, met daarbij een bordje dat je ze aan moest zetten. Uiteraard was het niet de bedoeling dat dat echt gebeurde, maar uiteindelijk heeft 1 klapjosti toch eentje aangezet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:40 schreef marloesw het volgende:
[..]
Gelukkig maar, vond het een beetje onduidelijk op het filmpje of dat nou de bedoeling was.
Om een goudvisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is wel eens een "kunstenaar" geweest die 6 (of zo) blenders met in ieder 1 goudvis op een rijtje had gezet op een tentoonstelling, met daarbij een bordje dat je ze aan moest zetten. Uiteraard was het niet de bedoeling dat dat echt gebeurde, maar uiteindelijk heeft 1 klapjosti toch eentje aangezet.
Heeft voor een redelijke rel gezorgd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |