quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
** Update **
• Er komen zowel gratis streams met reclame als reclameloze streams tegen een kleine vergoeding (exacte kosten nog niet bekend). Je kan dus kiezen.
• Ze zijn in vergevorderde onderhandelingen met meerdere kabelmaatschappijen over het digitale kanaal.
Nee, al was ik er wel goed in geweest denk ik, maar mijn dagen als realityster zijn al jaren geteld, once in a lifetime, ik sta nu aan de makers kant, en in deze zelfs aan de kant van de kijker. (al is het wereldje natuurlijk vrij kleinquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:00 schreef Donkey09 het volgende:
hahah huub is het niet wat voor jou om mee te doen:P met secret story ?
Werk je voor RTL of Endemol/Talpa?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:46 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, al was ik er wel goed in geweest denk ik, maar mijn dagen als realityster zijn al jaren geteld, once in a lifetime, ik sta nu aan de makers kant, en in deze zelfs aan de kant van de kijker. (al is het wereldje natuurlijk vrij klein)
ik heb ook gewoon linkedin, en endemol/talpa zijn twee totaal verschillende bedrijvenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Werk je voor RTL of Endemol/Talpa?
Welk geheim zou hij nog mee kunnen dragen?quote:hahah huub is het niet wat voor jou om mee te doen:P met secret story ?
Gezien! Naar aanleiding van wat hij daar zei schat ik in dat hij vol voor de koop van SBS gaat en dat de Telegraaf een serieuze partner is. Zijn aandelen RTL zou hij dan verkopen, dit laatste voor geïnteresseerde kopers hier natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:03 schreef spapaars het volgende:
John de Mol wil SBS-zenders
http://www.telegraaf.nl/d(...)zenders__.html?p=5,2
Oh, is schelden, vechten en neuken ook een belangrijk onderdeel in SS dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:46 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, al was ik er wel goed in geweest denk ik
ok.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef PC eend het volgende:
Ik ga dit niet meer volgen hoor![]()
Reality is een fase, je groeit er vanzelf overheen
Wedden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef PC eend het volgende:
Ik ga dit niet meer volgen hoor![]()
Reality is een fase, je groeit er vanzelf overheen
Prik je GVD in 1 keer zo door mijn geheim heenquote:
denk het niet, bij DGK moest geloof ik geld bij gelegd worden en hoe je het ook bekijkt, er werd ineens een ommezwaai gemaakt van sex vechten vloeken en weet ik veel nog meer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef Donkey09 het volgende:
John de mol moet weer met een reality soap komen hij heeft altijd goede ideeën. Misschien dat er in de toekomst nog een DGK2 verschijnt wie weet;P
Wat toevallig, zelf ben ik ook al in voorbereiding;quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Prik je GVD in 1 keer zo door mijn geheim heen![]()
![]()
Tuurlijk ga ik het volgen, kom vast een beetje warmdraaien hier, here we go.....
IK HEB GVD NOG NOOIT ZULKE SAAIE KUTSTREAMS GEZIEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ook alvast een kaarten actie begonnen en bij gebrek aan streams alle kado's richting Castro Castro gestuurd
hoi eendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Prik je GVD in 1 keer zo door mijn geheim heen![]()
![]()
Tuurlijk ga ik het volgen, kom vast een beetje warmdraaien hier, here we go.....
IK HEB GVD NOG NOOIT ZULKE SAAIE KUTSTREAMS GEZIEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ook alvast een kaarten actie begonnen en bij gebrek aan streams alle kado's richting Castro Castro gestuurd
Stom stom stom, helegaar vergeten, de vliegtuigen moeten ook weer uit het vet natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat toevallig, zelf ben ik ook al in voorbereiding;Ik ben bijvoorbeeld alvast op zoek naar een vliegtuigje. Een piloot heb ik al,
![]()
meet Joshi Tabanakia![]()
[ link | afbeelding ]
Mooi kut natuurlijk, eindelijk een beetje afgekicked van het striempies loeren, begint het hele gezeik weer van voren af aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi eend![]()
leuk dat je nog leeft. hoe is het?
Wiequote:weinig verandering hier. disana draait weer volop mee en heeft voor honderden euro's aan kadootjes gekregen omdat ze ziek was.
Kijk dat is tenminste iets waar ik mooi op kan inhakenquote:verder al het gezeik hetzelfde..
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef gomi het volgende:
lijkt me wel een leuk programma als ik t zo lees
wat dacht je danquote:
yups denk ook dat t een leuk programma kan worden. intriges overal en ook wel lekker dat je vooraf weet tot wanneer t duurt.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat dacht je danhoop ook echt dat het leuk is, gewoon weer ouderwets streams op de achtergrond, en dit lijkt me leuker qua al die geheimen en complotten, denk dat dit een kaskraker wordt.
juist, gelukkig ook niet te lang, dus er komt een eind aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
yups denk ook dat t een leuk programma kan worden. intriges overal en ook wel lekker dat je vooraf weet tot wanneer t duurt.
yeah een soort van BB maar dan met wel een leuk spelelement dmv die geheimen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, gelukkig ook niet te lang, dus er komt een eind aan.
maar vind het concept, al is het oud en hebben ze er alleen iedereen heeft een geheim aan toegevoegd toch wel weer leuk, en ze moeten opdrachten uitvoeren, ach een soort BB. Hoop ook met leuke mensen en een paar van die etters die de boel verdraaien en lopen te stangen.
Nee natuurlijk niet Snetje, het is nog niet eens zeker of er wel steams komen "as we know it.."quote:
Beter de OP lezen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Nee natuurlijk niet Snetje, het is nog niet eens zeker of er wel steams komen "as we know it.."
En OP is de ultieme Waarheid... geen hond weet nog precies in welke vorm de streams gegoten gaan worden.. maar OP weet het al...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter de OP lezen.
Maar Secret Story is veel meer dan alleen tv. Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend
Secret Story gaat van start in een kick-off uitzending op zondagavond 13 februari die wordt gepresenteerd door Renate Verbaan en Bart Boonstra. Vanaf maandag 14 februari neemt Bart elke werkdag van 19.30 uur tot 20.30 uur de presentatie van de dagelijkse shows voor zijn rekening. Renate Verbaan geeft de kijkers in de liveshow op donderdag de kans een kandidaat naar huis te sturen. Maar Secret Story is veel meer dan alleen tv. Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend. Maar ook via Facebook, Twitter en Hyves is Secret Story er altijd en overal.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En OP is de ultieme Waarheid... geen hond weet nog precies in welke vorm de streams gegoten gaan worden.. maar OP weet het al...
Gewoon een keer lezen, blindiequote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En OP is de ultieme Waarheid... geen hond weet nog precies in welke vorm de streams gegoten gaan worden.. maar OP weet het al...
Je doet gewoon negatief omdat het toch gratiesch isquote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik lees, ik lees... maar zie alleen nog maar de commerciële versie van de ultime belofte...
En jij weet dat ze die GoudenKooi-fout ook nooit meer maken.. échte life-streams dus..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Je doet gewoon negatief omdat het toch gratiesch is
Hoezo fout ?, dat was juist topquote:Op maandag 24 januari 2011 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En jij weet dat ze die GoudenKooi-fout ook nooit meer maken.. échte life-streams dus..
Een beetje eend heeft z'n vleugels altijd in het vetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stom stom stom, helegaar vergeten, de vliegtuigen moeten ook weer uit het vet natuurlijk
bronquote:Net 5-baas: Miljoenenproject Secret Story kan niet floppen
Secret Story is het geheime Big Brother-project dat de SBS-groep de afgelopen maanden voorbereidde. Tot zover geen verrassing. Wel verrassend is het nieuws dat Net 5 de volgende stap in realitytelevisie gaat zetten. Zenderbaas Alphons Martens (foto) heeft hoge verwachtingen van het miljoenenproject. Secret Story blijft continue spannend. Dit programma gaat in elk geval niet floppen, het kan niet mislukken.
Het programma
In Secret Story nemen 15 bewoners hun intrek in een luxe woonruimte waar ze afgesloten zijn van de buitenwereld. Elk van de 15 bewoners draagt een geheim met zich mee. Doel is om dat geheim te bewaren en de andere 14 geheimen te ontfutselen. Lukt dat, dan vertrek je als rijk man/vrouw uit de Villa der Verrassingen. Met een wekelijkse eliminatie blijven er uiteindelijk drie finalisten over die in mei als laatste het huis verlaten. Renate Verbaan en Bart Boonstra presenteren.
Net 5-programmadirecteur Alphons Martens meent dat Secret Story uitstekend bij zijn zender past. Ik zocht goede, sterke reality voor in de vooravond met een spelelement. Goeie karakters over wie je verhalen kan vertellen. Toen kwam Endemol met dit format, waar ik ruim twee jaar terug al van hoorde. Toen was het format nog niet beschikbaar voor de buitenlandse markt. Qua doelgroep past het uitstekend, doorgaans kijken er veel vrouwen naar dergelijk reality. En de kijker kan meedenken over wat de opdrachten moeten worden. Het was al snel duidelijk dat ik dit wilde doen. Maar ja, het was natuurlijk een belachelijk grote investering.
Kosten
Exacte bedragen wil hij niet noemen, wel dat het duurder is dan Popstars of De Nieuwe Uri Geller. Ik denk dat de bedragen bij de mensen die het echt interessant vinden wel bekend zijn. Maar je hebt het over miljoenen. Secret Story is wat het is, je kunt niet snijden in de kosten. De bewoners worden 24 uur per dag gevolgd, iemand moet de cameras bemannen. Met de liveshows heb je de hele studio-entourage. En die mensen in het huis moeten toch iets eten Ten opzichte van de Franse versie duurt Secret Story hier drie weken korter en zijn er ook drie kandidaten minder. Maar het blijft een gigantische investering, een groot project. Echt een risico.
Kijkcijferverwachting
Toch lijkt de zenderbaas zeker van zijn zaak, hoewel Secret Story het opneemt tegen populaire titels als De Wereld Draait Door, GTST, ziekenhuisreality en het RTL Nieuws en NOS Journaal. Het is een heel spannend programma, dat per week verandert met geheime missies in het huis. Het blijft continue spannend. Dit gaat in elk geval niet floppen, het kan niet mislukken. Met een programma als The Little Couple halen we 200 tot 300 duizend kijkers, dat halen we ook met The Secret Story. Maar dit moet meer gaan doen. Of ik bij dagelijks 500 duizend kijkers tevreden ben? Dan vind ik het fantastisch, dan sta ik elke dag op de bank! Dat is een verdubbeling van wat we nu doen.
Secret Story wordt een gezichtsbepalend programma voor Net 5. Wat Temptation Island deed voor Veronica, moet Secret Story doen voor Net 5. Veronica ademde toentertijd dat programma, weet Martens.
Hummie van der Tonnekreek
Hummie van der Tonnekreek heeft de casting gedaan van volgens eigen zeggen 6.000 serieuze kandidatenoproepen. Zij heeft een neus voor casten. Ze zegt ook niet wat haar geheim is, maar ze doet dat heel goed. Ze pikt de karakters er zo uit Van der Tonnekreek tekende ook voor alle Big Brothers. Toch blijft ze niet betrokken bij Secret Story. Martens: Dit moet wel een ander programma gaan worden.
Uitzending van een uur
Big Brother en ook de Gouden Kooi volstonden met dagelijks een half uurtje televisie. Secret Story is elke werkdag een uur te zien, naast een eliminatieshow op donderdagavond primetime. In de dagelijkse show (live met instarts) bespreekt reporter Bart Boonstra wat er allemaal gebeurde. Met de opkomst van social media is er bovendien veel interactie met de kijker. Martens: Big Brother op tv liep 4 tot 5 dagen achter op de realiteit. Wij maar 1,5 dag. Door de snelheid van werken en montage kunnen we heel erg tot de deadline van de uitzending doorwerken en dus actueel zijn.
Wie niet genoeg heeft aan de 7 uur televisie per week, kan tegen betaling 24/7 streams op internet kijken. Ook komen er veel gratis fragmenten beschikbaar en zal er ook een app voor smartphones komen.
quote:Wie niet genoeg heeft aan de 7 uur televisie per week, kan tegen betaling 24/7 streams op internet kijken. Ook komen er veel gratis fragmenten beschikbaar en zal er ook een app voor smartphones komen.
Misschien wel Live Voice-overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
De uitzendingen worden live gepresenteerd?
quote:Maar het blijft een gigantische investering, een groot project.Echt een risico.
quote:Dit programma gaat in elk geval niet floppen, het kan niet mislukken.
Ik neem jou maar even niet zo serieusquote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een beetje eend heeft z'n vleugels altijd in het vet
Ik vond dat eerdere iets langere filmpje waarin de voice-over pas halverwege wakker wordt, met verwijzingen naar bush en het gegeven dat vrouwen een geheim gemiddeld maar 47 uur en 15 minuten kunnen bewaren een stuk verhelderender en feitenlijk inhoudelijkerquote:
OMFG Zombie van der Zonnesteek is backquote:
Vetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef Disana het volgende:
Ik lees net op Facebook dat Ziggo en Calway het digitale kanaal van Secret Story 24/7 gaan aanbieden.
Ja goed hè? Ik denk dat ik het digitale tv'tje van mijn buurman maar ga scoren voor de komende maanden.quote:
En upc ook gewoon?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef Disana het volgende:
Ik lees net op Facebook dat Ziggo en Calway het digitale kanaal van Secret Story 24/7 gaan aanbieden.
Woon niet in Ned. en ben dus afhankelijk van streams. En heb een gloeiende hekel aan reclame, zal dus wel betalen worden..................quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef Disana het volgende:
Nope, het worden Ziggo en Caiway.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
ik las ergens dat UPC het werd voor digitaal .
nou neem de streams er gewoon bij UPC of niet
Ach, Hummie doet alleen de casting dus het kan nog alle kanten op. Na de afgang met BB6 laten ze de productie en eindredactie wijselijk aan iemand anders overquote:
Gutverquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope, het worden Ziggo en Caiway.
[ afbeelding ]
Er staat "de eerste namen", misschien volgen er meer kabelboeren?quote:
ik hoop hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat "de eerste namen", misschien volgen er meer kabelboeren?
Bij de buren heeft iemand het niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij de buren heeft iemand het niet helemaal begrepen.
LOL
[ afbeelding ]
Het is al even geleden dus ik ben het even vergeten: wat was er precies een afgang aan BB6?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, Hummie doet alleen de casting dus het kan nog alle kanten op. Na de afgang met BB6 laten ze de productie en eindredactie wijselijk aan iemand anders over
Slechte uitwerking van opdrachten en verhaallijnen, vaak overgenomen van BB's uit het buitenland. Nutteloos gedoe met de kluisjes, rode telefoon, enz.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is al even geleden dus ik ben het even vergeten: wat was er precies een afgang aan BB6?
Ik hoop dat de bron juist isquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wie zaten er ook al weer in BB6quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is al even geleden dus ik ben het even vergeten: wat was er precies een afgang aan BB6?
[RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #2quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de bron juist is.
Dan wordt het streamen vanaf tv
Neehoor ik geloof je wel, maar ben nog wat terughoudend, wacht even af wanneer het op de site van Ziggo vermeld wordtquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
[RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #2
Twijfel je eraan? Ik denk niet dat de makers dit gaan zitten verzinnen
Ziggo en Caiway zijn ook echt rond.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:09 schreef beequeen het volgende:
Helaas kan ik nog niks vinden op de site van Ziggo maar dat zal nog wel volgen.
Whoehoequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
UPC is ook rond!
Bron: ons eigen officiële contact aldaar (rechtstreeks, niet viaviavia).
Jullie zijn de eersten die het weten
Later vandaag zal je het ook elders kunnen vernemen, dan gaat het persbericht er uit.
jaaaaquote:
Maar wij waren verser van de pers!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef spapaars het volgende:
Vers van de pers: ook distributeur UPC is rond en gaat het digitale kanaal 'Secret Story 24/7' aanbieden
http://twitter.com/secretstorynl
TE LAAT!!!!!111111111111111111EINZZZZZZ!111111111111quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee! Nee! Nee!! Ik mag niet kijken!!
Must resist!
Kutzooi
Vraag me ook af of dit gratis zal zijn t.o.v. de reguliere Internet streamsquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:39 schreef TjetMaster het volgende:
De kanalen waarop Secret Story 24/7 te volgen zal zijn (digitale tv):
• Ziggo (kanaal 15)
• UPC (kanaal 14)
• vanaf 14 februari op Caiway (kanaal 55)
Je kijkt maar mooi mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee! Nee! Nee!! Ik mag niet kijken!!
Must resist!
Kutzooi
Nee dat kloptquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
4 streams op internet heeft toch nooit iemand geroepen?
Ja, maar als je rekent dat er gratis streams met reclame en betaalstreams zonder reclame komen, zegt dat nog steeds niets over het aantal streams per pagina.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef spapaars het volgende:
Op hyves.
De live streams kun je inderdaad 24/7 bekijken
Volgens mij is dat een meervoud.
Dat is ook een mogelijke verklaring voor het meervoud.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar als je rekent dat er gratis streams met reclame en betaalstreams zonder reclame komen, zegt dat nog steeds niets over het aantal streams per pagina.
quote:Ik ben namelijk erg goed in het bewaren van geheimen, dus ik ga ook zeker geen inhoudelijke informatie prijsgeven die in strijd is met de regels van Endemol, tenzij Pauw & Witteman, Paul de Leeuw of RTL Boulevard belt .
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb er dan ook spijt van dat ik de gok heb genomen om een functie als assistent patholoog-anatoom aan me voorbij te laten gaan voor een eventuele deelname aan dit programma.
Hij heeft drie afleveringen van CSI gekeken. En een Dexter.quote:
Misschien is zijn grote geheim wel dat hij een Dexter isquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft drie afleveringen van CSI gekeken. En een Dexter.
Hij was toch begrafenisondernemer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
we kunnen er nu allemaal geintjes over maken maar dit is 100% waar.
Ik heb er dan ook spijt van dat ik de gok heb genomen om een functie als assistent patholoog-anatoom aan me voorbij te laten gaan voor een eventuele deelname aan dit programma.
Peter wilde zich hier in specialiseren en heeft al heel wat van die wereld gezien en ook in gewerkt.
jammer ik had peter graag in SS willen zien.
ja en nog meer wat er bij zoiets komt kijken, en wat er in het pers bericht staat is 100% waar, al vinden sommige hem een rare knakker als je zoiets als beroep kiest en er veel van weet en veel in gedaan hebt dan ben je niet dom.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was toch begrafenisondernemer?
Wat heeft hij dan in die richting gedaan? Begrafenisondernemer is toch echt iets (...) anders.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Toverheks het volgende:
ja en nog meer wat er bij zoiets komt kijken, en wat er in het pers bericht staat is 100% waar, al vinden sommige hem een rare knakker als je zoiets als beroep kiest en er veel van weet en veel in gedaan hebt dan ben je niet dom.
Geen van beiden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest gewoon lachen om de situatie. Wat zal ik eens gaan doen? Word ik assistent patholoog-anatoom of zal ik aan een reality-programma meedoen? Ik zou kiezen voor optie C.
van de andere kant; het kan zomaar 'zijn geheim' zijn. dat hij stiekem toch in dat huis zit straks. zijn geheim is natuurlijk zijn gewelddadige karakter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef Danny het volgende:
en Nuninga kennen we nog als die low-life agressieveling uit The Bunker
Met hem wil 't ook maar steeds niet lukken
Heb CBML nooit gezien. Ik baseer me op The Bunker en het feit dat hij meerdere veroordelingen wegens mishandeling/geweldpleging had, en hoe hij zich gedroeg tegenover de zwakkeren in zijn omgeving.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
Jammer Danny, dat je Peter weer zo neer wil zetten.
Ken je hem zo goed dat je hem zo neer wil zetten als geweldadig persoon?
In CMBL had Peter ook zijn rol. Jammer Danny dat je daar zo in blijft hangen.
Iets waar Peter Nuninga zich graag mee bezighoudtquote:Iemand de grond in trappen is soms zo makkelijk
Dat was dan wel een heel gehéime rol!quote:
Excuus, bedoelde ook De Bunker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb CBML nooit gezien. Ik baseer me op The Bunker en het feit dat hij meerdere veroordelingen wegens mishandeling/geweldpleging had, en hoe hij zich gedroeg tegenover de zwakkeren in zijn omgeving.
[..]
Iets waar Peter Nuninga zich graag mee bezighoudt
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was dan wel een heel gehéime rol!
achquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was dan wel een heel gehéime rol!
Dus hij heeft even een paar veroordelingen wegens geweldsdelicten geregeld voor zijn imago in The Bunker? Wow!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
Excuus, bedoelde ook De Bunker.
Peter speelde zijn rol in de bunker wel zo maar in het echte leven is hij echt niet zo.
Ik weet 't, ik verlaag me naar zijn niveau, maar hej, ik trap een stoere kerel na en niet een schuchter meisje zoals hijquote:Maar zodra het hier om Peter Nuninga gaat kom je opdagen om hem een trap na te geven.
Dus omdat hij dat op zijn naam heb staan ge ja hem natrappen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus hij heeft even een paar veroordelingen wegens geweldsdelicten geregeld voor zijn imago in The Bunker? Wow!
[..]
Ik weet 't, ik verlaag me naar zijn niveau, maar hej, ik trap een stoere kerel na en niet een schuchter meisje zoals hij
Lol daar staan er meer die ik kenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ook ik kreeg reactie![]()
Ik ben Miranda dus
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef Noelle06 het volgende:
Dus omdat hij dat op zijn naam heb staan ge ja hem natrappen?
Die pretenderen niet de sympathieke, ideale schoonzoon te zijnquote:Ken je al je users wel gaan natrekken op FOK!
Ik vind 't vooral schokkend dat die loser blijkbaar nog fans heeft die 't niet interesseert hoe verrot z'n karakter isquote:Jammer, echt waar dat je je zo laat kennen
Het zit jou blijkbaar meer dwars dan mij hoorquote:Wist niet dat het na ruim een jaar, je het nog zo dwars zat!
Peter_N had het er gisteren op de chat over dat het ws in Portugal opgenomen wordt omdat het daar deze maand (of volgende)aflopen is en het dus leeg staat. Maar of dat waar is..?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef Disana het volgende:
Waar staat het huis eigenlijk? Bekijk dit filmpje:
Als.............als als...........quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:47 schreef PC eend het volgende:
Als zelfs de necrofiele, mediageile, afgewezen kandidaat al groupies heeft, dan kan het bijna niet anders dan een fenomenaal succes worden
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef Copycat het volgende:
Terwijl hij juist door zijn eagerness geen enkele kans maakt.
mee eens..........maar ja, je weet nooit hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef Copycat het volgende:
Wel schattig dat ie nog steeds hoop houdt. Terwijl hij juist door zijn eagerness geen enkele kans maakt.
quote:@secretstorynl
Er gaan inmiddels meerdere geruchten over het Secret Story huis.. een tipje van de sluier: het staat niet in Nederland! #sstnl
Zo denk ik er ook over hoor, maar ja, hij heeft een aantal fans hier en die hopen vast dat hij er toch in komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef Copycat het volgende:
Mja, als je meteen een persbericht uitstuurt, dan maak je jezelf imo iets te belangrijk. En ik heb zo het idee dat ze niet zitten te wachten op iemand die op voorhand al zo hijgerig aan zelfpromotie doet.
Ik denk eerlijk gezegd dat Peter het te vaak, bij te veel programma's. heeft geprobeerd en dat dat tegen hem werkt.
Beter gaat ie die carrière als (assistent) patholoog anatoom najagen, dit gaat 'm gewoon niet worden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Neeheee....................in Portugal!!!
quote:
Bijzonderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of Frankrijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af ...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef Disana het volgende:
Waar staat het huis eigenlijk? Bekijk dit filmpje:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef spuitje het volgende:
Voor de fans: vanavond zijn Peter_N en Vlemmix in de late editie van shownieuws. 23.30 Uur.
Nou ik heb het beluisterdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als.............als als...........
http://en.audiofarm.org/audiofiles/13819
Vaag verhaal vond ik het van die Peter_N
Hallo daar, long time no seequote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:37 schreef snetje het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af ...
blij dat je er weer bent!
Tijdens BB Noorwegen/ Zweden hadden ze ook een camera die je kon bedienen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Deze techniek is nooit eerder toegepast in een realityprogramma en betekent een volgende stap in reality-tv
Dat is niet waar, tijdens een Big Brother serie in Duitsland werd er al geexperimenteerd met deze techniek, toen der tijd nog via de Real Player.
Er hingen twee van die cameras in het huis, 1 boven de keukentafel en 1 in de woonkamer. Omdat de techniek toen nog niet zover was als nu was de kwaliteit nog niet heel erg denderend. Maar het werkte wel
Gaan ze die camera's toevallig ook in de villa in Portugal installeren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tijdens BB Noorwegen/ Zweden hadden ze ook een camera die je kon bedienen.
Maar, die was niet gratis (5 minuten per keer kopen)
Wel was het mogelijk om in te zoomen, en die mogelijkheid werd veel gebruikt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop het, maar denk van niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaan ze die camera's toevallig ook in de villa in Portugal installeren?
Bronquote:Portugal verwelkomt Nederlandse Secret Story
Schreef ik laatst nog op dit blog dat ik hoopte dat er nóóit een vervolg zou komen op het Portugese televisieprogramma Casa dos Segredos, blijkt de Nederlandse televisie dit programma ook te gaan maken. En dan gaat het zich ook nog allemaal afspelen in hetzelfde huis in Portugal. Mijn collega van zappen.blog liet gisteren de eerste fotos zien van het huis en inderdaad, die beelden kennen we nog van de Portugese serie.
Net5 beweert dat het programma, dat in Portugal onlangs de prijs voor slechtste programma van 2010 won (!), onmogelijk kan floppen. De Portugezen trokken zich in ieder geval niets aan van de slechtheid van het programma, en keken massaal. Of de Nederlanders dat ook gaan doen weten we vanaf 13 februari, want dan begint de Secret Story.
En in Frankrijk was het ook een kijkcijferhit.quote:
Toen waren ze al bezig met de audities zeg maar heb zelf ook bericht gehad per email. Ik kon alleen niet.quote:
Dilemme France, was ook redelijk succesvol.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
En in Frankrijk was het ook een kijkcijferhit.
Er wordt in ieder geval breed ingezet op een succes: alle sociale media worden bediend, en De Telegraaf gaat zich dus ook aktief met de show bezighouden.
Het meisje met de sextape. Dat is natuurlijk een inkoppertje. Waarschijnlijk zal één van de Nederlandse kandidaten ook wel in x-rated movies hebben gespeeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dilemme France, was ook redelijk succesvol.
Met o.a de rondborstige Cindy.
Cindy heeft een carriereswitch gedaan![]()
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=1157&p=27516#p27513
Gadverdamme.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dilemme France, was ook redelijk succesvol.
Met o.a de rondborstige Cindy.
Cindy heeft een carriereswitch gedaan![]()
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=1157&p=27516#p27513
Heb ik geprobeerd, maar de spoilerbalk weigerde acuut.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die zultkop grossiert volgens mij in contacten bij programmamakers.![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft de bevestiging binnen dat SeSto in Portugal wordt opgenomen en van Net 5 hebben we de eerste foto's gekregen.
Hiermee net niet glashard bewerend dat hij via eigen contacten de scoop heeft, maar net suggestief genoeg om zijn achterban (met gemiddeld het IQ van een poffertje) te doen geloven dat hij er middenin zit.
Hij is wel zo netjes geweest om de bron te vermelden, dat dan weer wel
Ik zie minstens 4 sterren...quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef Injetta het volgende:
Gaat die Renate daar 15 weken (of hoe lang duurt het precies?) in Portugal zitten? Ze heeft toch nog een hele kleine baby en een peuter? Of zou ze die meenemen?
Denk niet dat ze daar de gehele tijd aanwezig zal zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef Injetta het volgende:
Gaat die Renate daar 15 weken (of hoe lang duurt het precies?) in Portugal zitten? Ze heeft toch nog een hele kleine baby en een peuter? Of zou ze die meenemen?
Ze gaat heen en weer vliegen. En ik denk dat ze dat kind misschien ook wel meeneemt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef Injetta het volgende:
Ze vliegt inderdaad heen en weer, stond al ergens vermeld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gaat heen en weer vliegen. En ik denk dat ze dat kind misschien ook wel meeneemt.
Of ik moet me wel heel erg vergissen, maar volgens mij is dit Renate.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:22 schreef Gert het volgende:
Bij de eerste zichtbare tiet vanuit het huis mag-ie open.![]()
Beetje zonde als dit een tweede SC wordt voordat er nog maar een tepel op de buis is geweest.
-edit-- zijn dit lekkermakertjes uit Franse/ Portugese Secret Stories? Da's wel gezellig.![]()
Van dat soort wijven word ik spontaan hetero.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van dat soort wijven word ik spontaan hetero.
Wel een hele nare foto, zo ken ik haar niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
[ afbeelding ]
24 jaar??? Lijkt wel een gepensioneerde raamtemeier. En die plastisch chirurg zou ik aanklagen als ik haar was.
Wil de echte Jocelyn Wildenstein opstaan?
[ afbeelding ]
Dat ze maar in haar tong bijt!quote:
Ik wacht wel op de sextape van Renate Verbaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel een hele nare foto, zo ken ik haar niet.
Mocht er belangstelling zijn voor de volledige sextape, hier de link.
http://rapidshare.com/files/445705429/Dilemme-2010-W9_Cindy-Bastien-Sextape-WIDESCREEN.avi
Dan zou de twee of drieling wel bij de mannen zitten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
De selectie van kandidaten is klaar, 8 mannen en 7 vrouwen!
Beetje weinig vrouwen imho.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
De selectie van kandidaten is klaar, 8 mannen en 7 vrouwen!
Een drieling kan ook 2 mannen en 1 vrouw zijn of 2 vrouwen en 1 manquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan zou de twee of drieling wel bij de mannen zitten.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef Danny het volgende:
[..]
eens. vijftien vrouwen was beter geweest
Nee, dat is nog een eeuuhh secret story!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:20 schreef Bastard het volgende:
Zijn de deelnemers al voorgesteld eigenlijk?
Die zijn toch al zo goed met geheimen en roddelen inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef Danny het volgende:
[..]
eens. vijftien vrouwen was beter geweest
Lijkt me wel heerlijk als ze gewoon op dag 1 allemaal hun geheim vertellen zodat het gewoon een BB7 wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die zijn toch al zo goed met geheimen en roddelen inderdaad
De geheimen zijn vooraf al bij de kijker bekend. Alleen de personen bij wie de geheimen horen moeten we zelf uitvinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Lijkt me wel heerlijk als ze gewoon op dag 1 allemaal hun geheim vertellen zodat het gewoon een BB7 wordt.
Al ben ik ook wel benieuwd wanneer alle 15 geheimen op FOK zijn onthuld, ik gok binnen twee dagen, denk dat je met een beetje googlen best ver komt.
Vandaar ook dat ze helemaal in Portugal zitten, anders werd er nog wel eens wat over de schutting geroepen in Almere tentijde BBquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De geheimen zijn vooraf al bij de kijker bekend. Alleen de personen bij wie de geheimen horen moeten we zelf uitvinden.
Precies!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze helemaal in Portugal zitten, anders werd er nog wel eens wat over de schutting geroepen in Almere tentijde BB
Wasda nou voor onzin? Wat is er dan in hemelsnaam leuker aan voor de kijker dan een BB. Lijkt me alleen maar vervelender, omdat in de uitzending natuurlijk alleen maar ingezoomd wordt op die klotegeheimen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De geheimen zijn vooraf al bij de kijker bekend. Alleen de personen bij wie de geheimen horen moeten we zelf uitvinden.
Waarschijnlijk een van de eerste zorgvuldig door SBS gelekte foto's... Ik verwachtte eerlijk gezegd eerder de intake geprekjes van de "afvallers" met sappige net-niet verhaaltjes...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef Stranger het volgende:
The fuck moet dat plaatje voorstellen? Hoe moet ik hem houden? Is het geheim van deze kandidaat dat het een struisvogel is?
Je kunt je misschien beter afvragen of dit exemplarisch is voor hoe ze de kijkers straks tegemoet gaan treden. Want dit is wel vrij kinderachtig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef Stranger het volgende:
The fuck moet dat plaatje voorstellen? Hoe moet ik hem houden? Is het geheim van deze kandidaat dat het een struisvogel is?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Stranger het volgende:
Ah ik begin het plaatje nu wat meer te begrijpen, ik zag niet dat daarachter een plant staat en dacht dat het een lijf was. Ging al uit van een emo-pino.
Emo pinoquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Stranger het volgende:
Ah ik begin het plaatje nu wat meer te begrijpen, ik zag niet dat daarachter een plant staat en dacht dat het een lijf was. Ging al uit van een emo-pino.
Spamaccountje aangemaakt?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef secret1 het volgende:
Er komen 3 streams in het huis komen ,plus de yellowbird camera die de kijker zelf kan bedienen
De streams komen 13 februari na de live uitzending pas online
Hier staan nog meer antwoorden op vragen over secret story zag ik - nee, niet spammen-
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spamaccountje aangemaakt?
Edit: snelle Danny.
Ben alleen wel benieuwd hoe het zit met het digitale kanaal via de decoder, is dat een algemene stream?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef secret1 het volgende:
Er komen 3 streams in het huis komen ,plus de yellowbird camera die de kijker zelf kan bedienen
De streams komen 13 februari na de live uitzending pas online
Hier staan nog meer antwoorden op vragen over secret story zag ik - nee, niet spammen-
Vraag al gesteld in het FOK! gaat naar Portugal topic? Neemt pietje 'm vanavond mee.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben alleen wel benieuwd hoe het zit met het digitale kanaal via de decoder, is dat een algemene stream?
Dat kan ik inderdaad even proberen jaquote:Op maandag 7 februari 2011 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Vraag al gesteld in het FOK! gaat naar Portugal topic? Neemt pietje 'm vanavond mee.
ja dit lijkt me ook wel een heel leuk programma ze pakken het ook groots aan lijkt het wel hequote:
Ow.quote:
Ja nou nee de laatste keer dat er prive gestreamd werd was het hommeles...We wachten wel tot 13 febquote:Op maandag 7 februari 2011 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ow.![]()
Wij willen LIVE beelden van Pietje!
Blijkbaar nietquote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef Gert het volgende:
Oef! Nee, hommeles!
Daar houdt men hier niet van.
Blijkbaar welquote:
Bah, waarom hebben ze hier voor gekozen?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Komende kickoff (zondag dus) worden alle geheimen prijs gegeven. De vraag is dan wat bij wie hoort.
O... keee! Verrassend! Het huis verlaten gebeurt dus alleen dmv nomineren en eruit gestemd worden (het laatste doen de kijkers?).quote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als het geheim van een deelnemer geraden wordt hoeft diegene het huis niet te verlaten. Wel ben je op dat moment al 't verdiende geld kwijt.
Wat ik op wikipedia van de edities uit andere landen gelezen heb wel ja, volgens mij is het huis anders belachelijk snel uitgestorven aangezien er flink wat geheimen de eerste week werden geraden.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
O... keee! Verrassend! Het huis verlaten gebeurt dus alleen dmv nomineren en eruit gestemd worden (het laatste doen de kijkers?).
Wat nou weer? gewoon info toch?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:41 schreef Jian het volgende:
Ondertussen worden niet alleen bij Fok vragen gesteld;
-edit-
Ja dat zal ook wel... dat er een paar écht lastige overblijven, wellicht ook al zo ingecalculeerd door de makers. En veel ligt ook aan de hints van De Stem natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat ik op wikipedia van de edities uit andere landen gelezen heb wel ja, volgens mij is het huis anders belachelijk snel uitgestorven aangezien er flink wat geheimen de eerste week werden geraden.
En de hints van De Stem liggen denk ik weer aan hoe vermakelijk de kandidaten zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel... dat er een paar écht lastige overblijven, wellicht ook al zo ingecalculeerd door de makers. En veel ligt ook aan de hints van De Stem natuurlijk.
mwoa, mensen van die site hebben zelfs al speciaal accounts aangemaakt om mee te spammen, dus dat valt wmb even niet onder 'gewoon info'. Daarnaast heeft die bewuste site al een spamverleden mbt eerdere RLS'sen. Vandaar.quote:
onzin, ook toen waren het gewoon FOK!kers die vonden dat daar interessante info stond. Niet zo panisch, het zijn geen concurrenten van FOK!.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:43 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, mensen van die site hebben zelfs al speciaal accounts aangemaakt om mee te spammen, dus dat valt wmb even niet onder 'gewoon info'. Daarnaast heeft die bewuste site al een spamverleden mbt eerdere RLS'sen. Vandaar.
Mag ik dit zeggen? Ja, ik mag dit zeggen! Your secret is safe with me!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bart zal je op studio-sport-achtige-wijze door de verhaallijnen heen loodsen,
Iets specifieker graagquote:
Ik kan me er niks bij voorstellen. Help!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bart zal je op studio-sport-achtige-wijze door de verhaallijnen heen loodsen,
kom op we gaan er tegen aanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellen. Help!
Wat stom!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kom op we gaan er tegen aan
ondanks dat we achter staan
met elf kleintjes lukt het wel
door een heel goed samenspel
de bal die gaat van piet naar klaas
die geeft dan een snelle pass
en dan komt de bal bij roel
een schot ... in 't doel
Dat vertelde een klein vogeltje mij ook netquote:
quote:Secret Story is ook te volgen via de stream op je P.C. 24/7
met de keuze betaald kijken zonder reclame-blokken.
Of een gratis stream met fragmenten en reclame...
Nee, dat komt zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Pietje, heb je de productie nog duidelijk gemaakt dat we een bloedhekel hebben aan streamlocks?
Is de hoeveelheid en frequentie van deze 'hints' gescript of hangt het er van af hoe vermakelijk de streams zijn en hoe goed ze het programma kunnen vullen met andere onzin?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, dat komt zo.
Ze hebben 't wel steeds over 'hints' geven, maar een goed antwoord op 'hoe doe je dat eerlijk en evenwichtig over kandidaten' blijven ze schuldig.
Weet je toevallig ook wat voor techniek er wordt gebruikt bij het streamen? Hoop wel dat ze een beetje klantvriendelijke streams hebben voor de filmpjesmakers. Moet wel redelijk gemakkelijk op te nemen zijn. Enige kans dat je de url-code krijgt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, dat komt zo.
Ze hebben 't wel steeds over 'hints' geven, maar een goed antwoord op 'hoe doe je dat eerlijk en evenwichtig over kandidaten' blijven ze schuldig.
Dat was míjn vraag, en uitgerekend die willen ze niet beantwoorden?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
No Problem, ik heb gewoon open nieuwd deel gekliktquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:12 schreef Gert het volgende:
p.s. sorry voor de moeite van je OP, Charmed Angel.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is wat ik kan vinden over Ziggo
'Secret Story', kick-off, zondag 13 februari om 21.15 uur bij Net5. Direct aansluitend start het digitale kanaal Secret Story 24/7, te volgen via het basispakket van UPC (kanaal 14) en Ziggo (kanaal 15) en via net5.nl/secretstory en vanaf 14 februari op Caiway (kanaal 55).
vertelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik krijg net door wat de naam is van de 1e kandidaat.
Mijn antwoord was:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn laatste post in het vorige topic
Cynthia. Maar inmiddels is ook Davey bekendquote:
Dat is zeker balen BQ. Maar je kunt dus ook via je computer kijken? Net 5?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn antwoord was:
Ik baal daar best van, zit ook bij Ziggo. Geen digitaalpakket maar een analoog basispakket.
Dat gaat dus een decoder worden, net als destijds bij BB. Maar die moeten ze dan nog versturen en zulks. Dat gaat echt niet lukken voor zondag of maandag.
Ook niet als je hem nu aanvraagd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn antwoord was:
Ik baal daar best van, zit ook bij Ziggo. Geen digitaalpakket maar een analoog basispakket.
Dat gaat dus een decoder worden, net als destijds bij BB. Maar die moeten ze dan nog versturen en zulks. Dat gaat echt niet lukken voor zondag of maandag.
Ok thxx...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Cynthia. Maar inmiddels is ook Davey bekend.
Daar ga ik wel van uit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is zeker balen BQ. Maar je kunt dus ook via je computer kijken? Net 5?
Ze weten bij Ziggo van niks. Zo raar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ook niet als je hem nu aanvraagd?
Hebben ze geen Ziggo shop? Net als Upc?
Kennelijk is er niet zoveel belangstelling voor, er is één kanaal die nu niet meer gebruikt wordt en dat is het "3D-demokanaal" van Net5, nu zie je daar een mededeling staan dat Net5 gestopt is met het uitzenden van 3D content, hiervoor zou Secret Story in de plaats moeten komenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:35 schreef beequeen het volgende:
Ze weten bij Ziggo van niks. Zo raar.
Ik kijk nog steeds analoog en daar is Net5 gewoon Net5. Dus een decoder nodig wrs.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef BONG4002 het volgende:
Kennelijk is er niet zoveel belangstelling voor, er is één kanaal die nu niet meer gebruikt wordt en dat is het "3D-demokanaal" van Net5, nu zie je daar een mededeling staan dat Net5 gestopt is met het uitzenden van 3D content, hiervoor zou Secret Story in de plaats moeten komen.
Het gaat overigens om kanaal 15.
Het komt uitsluitend beschikbaar via digitale tv, analoog gaat het niet gebeuren idd, dus dan zul je toch een decoder nodig hebben + abonnementquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds analoog en daar is Net5 gewoon Net5. Dus een decoder nodig wrs.
Maar daar zijn ze dan rijkelijk laat mee.
Ja, dat heb ik al begrepen. Geeft niks, maar laten ze dan bekend maken op hun site waar en hoe ik aan zo'n decoder kan komen. Kleine moeite toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:37 schreef BONG4002 het volgende:
Het komt uitsluitend beschikbaar via digitale tv, analoog gaat het niet gebeuren idd, dus dan zul je toch een decoder nodig hebben + abonnement.
aflevering van Komen Eten, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Maanvis het volgende:
net bij rtl boulevard dat een SBS programma geschrapt gaat worden wegens het feit dat 1 der deelnemers crimineel is
ja iets met koken kinder porno,geen RLSquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:55 schreef Maanvis het volgende:
net bij rtl boulevard dat een SBS programma geschrapt gaat worden wegens het feit dat 1 der deelnemers crimineel is
quote:De prijs van de stream zal in beginsel 1,50 per dag zijn.
Ik geloof dat er iemand een weddenschap verloren heeftquote:Het interview met Renate zou ongeveer 15 minuten duren maar het liep uit tot ongeveer 25min.
Waarom moest ik nou gelijk aan huub denken?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:58 schreef Darklight het volgende:
[..]
aflevering van Komen Eten, nooit van gehoord
http://www.telegraaf.nl/b(...)eringen_serie__.html
Niks warrig aan dat verhaal, wel veel infoquote:Op woensdag 9 februari 2011 03:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beetje warrig verhaal misschien, maar het is midden in de nacht en ik heb een paar biertjes op.
NEE DIE HUUB WAS EEN LIEVERDJE!quote:De redactie heeft echter de overtuiging dat er dusdanig gecast is dat er geen potentiële Brian's meedoen.
Dat gaat nooit iemand betalenquote:Op woensdag 9 februari 2011 06:50 schreef Jian het volgende:
Ehhhh, lekker prijsje voor die streams ............
Ik ga er vanuit dat hier op deze site wel wat info komt te staan:quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:20 schreef Deisyy het volgende:
13 februari nadert en ik weet niet hoe dat met die streams werkt, dus wie helpt dit blondje![]()
Ik heb een abo bij UPC, hoe krijg ik de streams dan op mijn tv en eigenlijk wil ik net als bij DGK mijn streams op mijn laptop (en op mijn pc op kantoor natuurlijk). Hoe krijg ik doe ik dat en moet ik er voor betalen, zo ja hoeveel?
Oei, op twee plekken willen kijken zal vast inhouden dat je twee keer moet betalen Deesquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:20 schreef Deisyy het volgende:
13 februari nadert en ik weet niet hoe dat met die streams werkt, dus wie helpt dit blondje![]()
Ik heb een abo bij UPC, hoe krijg ik de streams dan op mijn tv en eigenlijk wil ik net als bij DGK mijn streams op mijn laptop (en op mijn pc op kantoor natuurlijk). Hoe krijg ik doe ik dat en moet ik er voor betalen, zo ja hoeveel?
Ik heb UPC Gemaildquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:20 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |