Nope, het worden Ziggo en Caiway.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
ik las ergens dat UPC het werd voor digitaal .
nou neem de streams er gewoon bij UPC of niet
Ach, Hummie doet alleen de casting dus het kan nog alle kanten op. Na de afgang met BB6 laten ze de productie en eindredactie wijselijk aan iemand anders overquote:
Gutverquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope, het worden Ziggo en Caiway.
[ afbeelding ]
Er staat "de eerste namen", misschien volgen er meer kabelboeren?quote:
ik hoop hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat "de eerste namen", misschien volgen er meer kabelboeren?
Bij de buren heeft iemand het niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij de buren heeft iemand het niet helemaal begrepen.
LOL
[ afbeelding ]
Het is al even geleden dus ik ben het even vergeten: wat was er precies een afgang aan BB6?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, Hummie doet alleen de casting dus het kan nog alle kanten op. Na de afgang met BB6 laten ze de productie en eindredactie wijselijk aan iemand anders over
Slechte uitwerking van opdrachten en verhaallijnen, vaak overgenomen van BB's uit het buitenland. Nutteloos gedoe met de kluisjes, rode telefoon, enz.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is al even geleden dus ik ben het even vergeten: wat was er precies een afgang aan BB6?
Ik hoop dat de bron juist isquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wie zaten er ook al weer in BB6quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is al even geleden dus ik ben het even vergeten: wat was er precies een afgang aan BB6?
[RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #2quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de bron juist is.
Dan wordt het streamen vanaf tv
Neehoor ik geloof je wel, maar ben nog wat terughoudend, wacht even af wanneer het op de site van Ziggo vermeld wordtquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
[RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #2
Twijfel je eraan? Ik denk niet dat de makers dit gaan zitten verzinnen
Ziggo en Caiway zijn ook echt rond.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:09 schreef beequeen het volgende:
Helaas kan ik nog niks vinden op de site van Ziggo maar dat zal nog wel volgen.
Whoehoequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
UPC is ook rond!
Bron: ons eigen officiële contact aldaar (rechtstreeks, niet viaviavia).
Jullie zijn de eersten die het weten
Later vandaag zal je het ook elders kunnen vernemen, dan gaat het persbericht er uit.
jaaaaquote:
Maar wij waren verser van de pers!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef spapaars het volgende:
Vers van de pers: ook distributeur UPC is rond en gaat het digitale kanaal 'Secret Story 24/7' aanbieden
http://twitter.com/secretstorynl
TE LAAT!!!!!111111111111111111EINZZZZZZ!111111111111quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee! Nee! Nee!! Ik mag niet kijken!!
Must resist!
Kutzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |