quote:Maar het blijft een gigantische investering, een groot project.Echt een risico.
quote:Dit programma gaat in elk geval niet floppen, het kan niet mislukken.
Ik neem jou maar even niet zo serieusquote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een beetje eend heeft z'n vleugels altijd in het vet
Ik vond dat eerdere iets langere filmpje waarin de voice-over pas halverwege wakker wordt, met verwijzingen naar bush en het gegeven dat vrouwen een geheim gemiddeld maar 47 uur en 15 minuten kunnen bewaren een stuk verhelderender en feitenlijk inhoudelijkerquote:
OMFG Zombie van der Zonnesteek is backquote:
Vetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef Disana het volgende:
Ik lees net op Facebook dat Ziggo en Calway het digitale kanaal van Secret Story 24/7 gaan aanbieden.
Ja goed hè? Ik denk dat ik het digitale tv'tje van mijn buurman maar ga scoren voor de komende maanden.quote:
En upc ook gewoon?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef Disana het volgende:
Ik lees net op Facebook dat Ziggo en Calway het digitale kanaal van Secret Story 24/7 gaan aanbieden.
Woon niet in Ned. en ben dus afhankelijk van streams. En heb een gloeiende hekel aan reclame, zal dus wel betalen worden..................quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef Disana het volgende:
Nope, het worden Ziggo en Caiway.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
ik las ergens dat UPC het werd voor digitaal .
nou neem de streams er gewoon bij UPC of niet
Ach, Hummie doet alleen de casting dus het kan nog alle kanten op. Na de afgang met BB6 laten ze de productie en eindredactie wijselijk aan iemand anders overquote:
Gutverquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope, het worden Ziggo en Caiway.
[ afbeelding ]
Er staat "de eerste namen", misschien volgen er meer kabelboeren?quote:
ik hoop hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat "de eerste namen", misschien volgen er meer kabelboeren?
Bij de buren heeft iemand het niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij de buren heeft iemand het niet helemaal begrepen.
LOL
[ afbeelding ]
Het is al even geleden dus ik ben het even vergeten: wat was er precies een afgang aan BB6?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, Hummie doet alleen de casting dus het kan nog alle kanten op. Na de afgang met BB6 laten ze de productie en eindredactie wijselijk aan iemand anders over
Slechte uitwerking van opdrachten en verhaallijnen, vaak overgenomen van BB's uit het buitenland. Nutteloos gedoe met de kluisjes, rode telefoon, enz.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is al even geleden dus ik ben het even vergeten: wat was er precies een afgang aan BB6?
Ik hoop dat de bron juist isquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wie zaten er ook al weer in BB6quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is al even geleden dus ik ben het even vergeten: wat was er precies een afgang aan BB6?
[RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #2quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de bron juist is.
Dan wordt het streamen vanaf tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |