quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
** Update **
• Er komen zowel gratis streams met reclame als reclameloze streams tegen een kleine vergoeding (exacte kosten nog niet bekend). Je kan dus kiezen.
• Ze zijn in vergevorderde onderhandelingen met meerdere kabelmaatschappijen over het digitale kanaal.
Nee, al was ik er wel goed in geweest denk ik, maar mijn dagen als realityster zijn al jaren geteld, once in a lifetime, ik sta nu aan de makers kant, en in deze zelfs aan de kant van de kijker. (al is het wereldje natuurlijk vrij kleinquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:00 schreef Donkey09 het volgende:
hahah huub is het niet wat voor jou om mee te doen:P met secret story ?
Werk je voor RTL of Endemol/Talpa?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:46 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, al was ik er wel goed in geweest denk ik, maar mijn dagen als realityster zijn al jaren geteld, once in a lifetime, ik sta nu aan de makers kant, en in deze zelfs aan de kant van de kijker. (al is het wereldje natuurlijk vrij klein)
ik heb ook gewoon linkedin, en endemol/talpa zijn twee totaal verschillende bedrijvenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Werk je voor RTL of Endemol/Talpa?
Welk geheim zou hij nog mee kunnen dragen?quote:hahah huub is het niet wat voor jou om mee te doen:P met secret story ?
Gezien! Naar aanleiding van wat hij daar zei schat ik in dat hij vol voor de koop van SBS gaat en dat de Telegraaf een serieuze partner is. Zijn aandelen RTL zou hij dan verkopen, dit laatste voor geïnteresseerde kopers hier natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:03 schreef spapaars het volgende:
John de Mol wil SBS-zenders
http://www.telegraaf.nl/d(...)zenders__.html?p=5,2
Oh, is schelden, vechten en neuken ook een belangrijk onderdeel in SS dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:46 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee, al was ik er wel goed in geweest denk ik
ok.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef PC eend het volgende:
Ik ga dit niet meer volgen hoor![]()
Reality is een fase, je groeit er vanzelf overheen
Wedden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef PC eend het volgende:
Ik ga dit niet meer volgen hoor![]()
Reality is een fase, je groeit er vanzelf overheen
Prik je GVD in 1 keer zo door mijn geheim heenquote:
denk het niet, bij DGK moest geloof ik geld bij gelegd worden en hoe je het ook bekijkt, er werd ineens een ommezwaai gemaakt van sex vechten vloeken en weet ik veel nog meer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef Donkey09 het volgende:
John de mol moet weer met een reality soap komen hij heeft altijd goede ideeën. Misschien dat er in de toekomst nog een DGK2 verschijnt wie weet;P
Wat toevallig, zelf ben ik ook al in voorbereiding;quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Prik je GVD in 1 keer zo door mijn geheim heen![]()
![]()
Tuurlijk ga ik het volgen, kom vast een beetje warmdraaien hier, here we go.....
IK HEB GVD NOG NOOIT ZULKE SAAIE KUTSTREAMS GEZIEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ook alvast een kaarten actie begonnen en bij gebrek aan streams alle kado's richting Castro Castro gestuurd
hoi eendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Prik je GVD in 1 keer zo door mijn geheim heen![]()
![]()
Tuurlijk ga ik het volgen, kom vast een beetje warmdraaien hier, here we go.....
IK HEB GVD NOG NOOIT ZULKE SAAIE KUTSTREAMS GEZIEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ook alvast een kaarten actie begonnen en bij gebrek aan streams alle kado's richting Castro Castro gestuurd
Stom stom stom, helegaar vergeten, de vliegtuigen moeten ook weer uit het vet natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat toevallig, zelf ben ik ook al in voorbereiding;Ik ben bijvoorbeeld alvast op zoek naar een vliegtuigje. Een piloot heb ik al,
![]()
meet Joshi Tabanakia![]()
[ link | afbeelding ]
Mooi kut natuurlijk, eindelijk een beetje afgekicked van het striempies loeren, begint het hele gezeik weer van voren af aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi eend![]()
leuk dat je nog leeft. hoe is het?
Wiequote:weinig verandering hier. disana draait weer volop mee en heeft voor honderden euro's aan kadootjes gekregen omdat ze ziek was.
Kijk dat is tenminste iets waar ik mooi op kan inhakenquote:verder al het gezeik hetzelfde..
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef gomi het volgende:
lijkt me wel een leuk programma als ik t zo lees
wat dacht je danquote:
yups denk ook dat t een leuk programma kan worden. intriges overal en ook wel lekker dat je vooraf weet tot wanneer t duurt.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat dacht je danhoop ook echt dat het leuk is, gewoon weer ouderwets streams op de achtergrond, en dit lijkt me leuker qua al die geheimen en complotten, denk dat dit een kaskraker wordt.
juist, gelukkig ook niet te lang, dus er komt een eind aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
yups denk ook dat t een leuk programma kan worden. intriges overal en ook wel lekker dat je vooraf weet tot wanneer t duurt.
yeah een soort van BB maar dan met wel een leuk spelelement dmv die geheimen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, gelukkig ook niet te lang, dus er komt een eind aan.
maar vind het concept, al is het oud en hebben ze er alleen iedereen heeft een geheim aan toegevoegd toch wel weer leuk, en ze moeten opdrachten uitvoeren, ach een soort BB. Hoop ook met leuke mensen en een paar van die etters die de boel verdraaien en lopen te stangen.
Nee natuurlijk niet Snetje, het is nog niet eens zeker of er wel steams komen "as we know it.."quote:
Beter de OP lezen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Nee natuurlijk niet Snetje, het is nog niet eens zeker of er wel steams komen "as we know it.."
En OP is de ultieme Waarheid... geen hond weet nog precies in welke vorm de streams gegoten gaan worden.. maar OP weet het al...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter de OP lezen.
Maar Secret Story is veel meer dan alleen tv. Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend
Secret Story gaat van start in een kick-off uitzending op zondagavond 13 februari die wordt gepresenteerd door Renate Verbaan en Bart Boonstra. Vanaf maandag 14 februari neemt Bart elke werkdag van 19.30 uur tot 20.30 uur de presentatie van de dagelijkse shows voor zijn rekening. Renate Verbaan geeft de kijkers in de liveshow op donderdag de kans een kandidaat naar huis te sturen. Maar Secret Story is veel meer dan alleen tv. Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend. Maar ook via Facebook, Twitter en Hyves is Secret Story er altijd en overal.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En OP is de ultieme Waarheid... geen hond weet nog precies in welke vorm de streams gegoten gaan worden.. maar OP weet het al...
Gewoon een keer lezen, blindiequote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En OP is de ultieme Waarheid... geen hond weet nog precies in welke vorm de streams gegoten gaan worden.. maar OP weet het al...
Je doet gewoon negatief omdat het toch gratiesch isquote:Op maandag 24 januari 2011 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik lees, ik lees... maar zie alleen nog maar de commerciële versie van de ultime belofte...
En jij weet dat ze die GoudenKooi-fout ook nooit meer maken.. échte life-streams dus..quote:Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Je doet gewoon negatief omdat het toch gratiesch is
Hoezo fout ?, dat was juist topquote:Op maandag 24 januari 2011 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En jij weet dat ze die GoudenKooi-fout ook nooit meer maken.. échte life-streams dus..
Een beetje eend heeft z'n vleugels altijd in het vetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Stom stom stom, helegaar vergeten, de vliegtuigen moeten ook weer uit het vet natuurlijk
bronquote:Net 5-baas: Miljoenenproject Secret Story kan niet floppen
Secret Story is het geheime Big Brother-project dat de SBS-groep de afgelopen maanden voorbereidde. Tot zover geen verrassing. Wel verrassend is het nieuws dat Net 5 de volgende stap in realitytelevisie gaat zetten. Zenderbaas Alphons Martens (foto) heeft hoge verwachtingen van het miljoenenproject. Secret Story blijft continue spannend. Dit programma gaat in elk geval niet floppen, het kan niet mislukken.
Het programma
In Secret Story nemen 15 bewoners hun intrek in een luxe woonruimte waar ze afgesloten zijn van de buitenwereld. Elk van de 15 bewoners draagt een geheim met zich mee. Doel is om dat geheim te bewaren en de andere 14 geheimen te ontfutselen. Lukt dat, dan vertrek je als rijk man/vrouw uit de Villa der Verrassingen. Met een wekelijkse eliminatie blijven er uiteindelijk drie finalisten over die in mei als laatste het huis verlaten. Renate Verbaan en Bart Boonstra presenteren.
Net 5-programmadirecteur Alphons Martens meent dat Secret Story uitstekend bij zijn zender past. Ik zocht goede, sterke reality voor in de vooravond met een spelelement. Goeie karakters over wie je verhalen kan vertellen. Toen kwam Endemol met dit format, waar ik ruim twee jaar terug al van hoorde. Toen was het format nog niet beschikbaar voor de buitenlandse markt. Qua doelgroep past het uitstekend, doorgaans kijken er veel vrouwen naar dergelijk reality. En de kijker kan meedenken over wat de opdrachten moeten worden. Het was al snel duidelijk dat ik dit wilde doen. Maar ja, het was natuurlijk een belachelijk grote investering.
Kosten
Exacte bedragen wil hij niet noemen, wel dat het duurder is dan Popstars of De Nieuwe Uri Geller. Ik denk dat de bedragen bij de mensen die het echt interessant vinden wel bekend zijn. Maar je hebt het over miljoenen. Secret Story is wat het is, je kunt niet snijden in de kosten. De bewoners worden 24 uur per dag gevolgd, iemand moet de cameras bemannen. Met de liveshows heb je de hele studio-entourage. En die mensen in het huis moeten toch iets eten Ten opzichte van de Franse versie duurt Secret Story hier drie weken korter en zijn er ook drie kandidaten minder. Maar het blijft een gigantische investering, een groot project. Echt een risico.
Kijkcijferverwachting
Toch lijkt de zenderbaas zeker van zijn zaak, hoewel Secret Story het opneemt tegen populaire titels als De Wereld Draait Door, GTST, ziekenhuisreality en het RTL Nieuws en NOS Journaal. Het is een heel spannend programma, dat per week verandert met geheime missies in het huis. Het blijft continue spannend. Dit gaat in elk geval niet floppen, het kan niet mislukken. Met een programma als The Little Couple halen we 200 tot 300 duizend kijkers, dat halen we ook met The Secret Story. Maar dit moet meer gaan doen. Of ik bij dagelijks 500 duizend kijkers tevreden ben? Dan vind ik het fantastisch, dan sta ik elke dag op de bank! Dat is een verdubbeling van wat we nu doen.
Secret Story wordt een gezichtsbepalend programma voor Net 5. Wat Temptation Island deed voor Veronica, moet Secret Story doen voor Net 5. Veronica ademde toentertijd dat programma, weet Martens.
Hummie van der Tonnekreek
Hummie van der Tonnekreek heeft de casting gedaan van volgens eigen zeggen 6.000 serieuze kandidatenoproepen. Zij heeft een neus voor casten. Ze zegt ook niet wat haar geheim is, maar ze doet dat heel goed. Ze pikt de karakters er zo uit Van der Tonnekreek tekende ook voor alle Big Brothers. Toch blijft ze niet betrokken bij Secret Story. Martens: Dit moet wel een ander programma gaan worden.
Uitzending van een uur
Big Brother en ook de Gouden Kooi volstonden met dagelijks een half uurtje televisie. Secret Story is elke werkdag een uur te zien, naast een eliminatieshow op donderdagavond primetime. In de dagelijkse show (live met instarts) bespreekt reporter Bart Boonstra wat er allemaal gebeurde. Met de opkomst van social media is er bovendien veel interactie met de kijker. Martens: Big Brother op tv liep 4 tot 5 dagen achter op de realiteit. Wij maar 1,5 dag. Door de snelheid van werken en montage kunnen we heel erg tot de deadline van de uitzending doorwerken en dus actueel zijn.
Wie niet genoeg heeft aan de 7 uur televisie per week, kan tegen betaling 24/7 streams op internet kijken. Ook komen er veel gratis fragmenten beschikbaar en zal er ook een app voor smartphones komen.
quote:Wie niet genoeg heeft aan de 7 uur televisie per week, kan tegen betaling 24/7 streams op internet kijken. Ook komen er veel gratis fragmenten beschikbaar en zal er ook een app voor smartphones komen.
Misschien wel Live Voice-overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
De uitzendingen worden live gepresenteerd?
quote:Maar het blijft een gigantische investering, een groot project.Echt een risico.
quote:Dit programma gaat in elk geval niet floppen, het kan niet mislukken.
Ik neem jou maar even niet zo serieusquote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een beetje eend heeft z'n vleugels altijd in het vet
Ik vond dat eerdere iets langere filmpje waarin de voice-over pas halverwege wakker wordt, met verwijzingen naar bush en het gegeven dat vrouwen een geheim gemiddeld maar 47 uur en 15 minuten kunnen bewaren een stuk verhelderender en feitenlijk inhoudelijkerquote:
OMFG Zombie van der Zonnesteek is backquote:
Vetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef Disana het volgende:
Ik lees net op Facebook dat Ziggo en Calway het digitale kanaal van Secret Story 24/7 gaan aanbieden.
Ja goed hè? Ik denk dat ik het digitale tv'tje van mijn buurman maar ga scoren voor de komende maanden.quote:
En upc ook gewoon?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef Disana het volgende:
Ik lees net op Facebook dat Ziggo en Calway het digitale kanaal van Secret Story 24/7 gaan aanbieden.
Woon niet in Ned. en ben dus afhankelijk van streams. En heb een gloeiende hekel aan reclame, zal dus wel betalen worden..................quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef Disana het volgende:
Nope, het worden Ziggo en Caiway.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef Toverheks het volgende:
ik las ergens dat UPC het werd voor digitaal .
nou neem de streams er gewoon bij UPC of niet
Ach, Hummie doet alleen de casting dus het kan nog alle kanten op. Na de afgang met BB6 laten ze de productie en eindredactie wijselijk aan iemand anders overquote:
Gutverquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope, het worden Ziggo en Caiway.
[ afbeelding ]
Er staat "de eerste namen", misschien volgen er meer kabelboeren?quote:
ik hoop hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat "de eerste namen", misschien volgen er meer kabelboeren?
Bij de buren heeft iemand het niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij de buren heeft iemand het niet helemaal begrepen.
LOL
[ afbeelding ]
Het is al even geleden dus ik ben het even vergeten: wat was er precies een afgang aan BB6?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, Hummie doet alleen de casting dus het kan nog alle kanten op. Na de afgang met BB6 laten ze de productie en eindredactie wijselijk aan iemand anders over
Slechte uitwerking van opdrachten en verhaallijnen, vaak overgenomen van BB's uit het buitenland. Nutteloos gedoe met de kluisjes, rode telefoon, enz.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is al even geleden dus ik ben het even vergeten: wat was er precies een afgang aan BB6?
Ik hoop dat de bron juist isquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wie zaten er ook al weer in BB6quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is al even geleden dus ik ben het even vergeten: wat was er precies een afgang aan BB6?
[RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #2quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de bron juist is.
Dan wordt het streamen vanaf tv
Neehoor ik geloof je wel, maar ben nog wat terughoudend, wacht even af wanneer het op de site van Ziggo vermeld wordtquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
[RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #2
Twijfel je eraan? Ik denk niet dat de makers dit gaan zitten verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |