quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef spuitje het volgende:
Voor de fans: vanavond zijn Peter_N en Vlemmix in de late editie van shownieuws. 23.30 Uur.
Nou ik heb het beluisterdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als.............als als...........
http://en.audiofarm.org/audiofiles/13819
Vaag verhaal vond ik het van die Peter_N
Hallo daar, long time no seequote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:37 schreef snetje het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af ...
blij dat je er weer bent!
Tijdens BB Noorwegen/ Zweden hadden ze ook een camera die je kon bedienen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Deze techniek is nooit eerder toegepast in een realityprogramma en betekent een volgende stap in reality-tv
Dat is niet waar, tijdens een Big Brother serie in Duitsland werd er al geexperimenteerd met deze techniek, toen der tijd nog via de Real Player.
Er hingen twee van die cameras in het huis, 1 boven de keukentafel en 1 in de woonkamer. Omdat de techniek toen nog niet zover was als nu was de kwaliteit nog niet heel erg denderend. Maar het werkte wel
Gaan ze die camera's toevallig ook in de villa in Portugal installeren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tijdens BB Noorwegen/ Zweden hadden ze ook een camera die je kon bedienen.
Maar, die was niet gratis (5 minuten per keer kopen)
Wel was het mogelijk om in te zoomen, en die mogelijkheid werd veel gebruikt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop het, maar denk van niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaan ze die camera's toevallig ook in de villa in Portugal installeren?
Bronquote:Portugal verwelkomt Nederlandse Secret Story
Schreef ik laatst nog op dit blog dat ik hoopte dat er nóóit een vervolg zou komen op het Portugese televisieprogramma Casa dos Segredos, blijkt de Nederlandse televisie dit programma ook te gaan maken. En dan gaat het zich ook nog allemaal afspelen in hetzelfde huis in Portugal. Mijn collega van zappen.blog liet gisteren de eerste fotos zien van het huis en inderdaad, die beelden kennen we nog van de Portugese serie.
Net5 beweert dat het programma, dat in Portugal onlangs de prijs voor slechtste programma van 2010 won (!), onmogelijk kan floppen. De Portugezen trokken zich in ieder geval niets aan van de slechtheid van het programma, en keken massaal. Of de Nederlanders dat ook gaan doen weten we vanaf 13 februari, want dan begint de Secret Story.
En in Frankrijk was het ook een kijkcijferhit.quote:
Toen waren ze al bezig met de audities zeg maar heb zelf ook bericht gehad per email. Ik kon alleen niet.quote:
Dilemme France, was ook redelijk succesvol.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
En in Frankrijk was het ook een kijkcijferhit.
Er wordt in ieder geval breed ingezet op een succes: alle sociale media worden bediend, en De Telegraaf gaat zich dus ook aktief met de show bezighouden.
Het meisje met de sextape. Dat is natuurlijk een inkoppertje. Waarschijnlijk zal één van de Nederlandse kandidaten ook wel in x-rated movies hebben gespeeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dilemme France, was ook redelijk succesvol.
Met o.a de rondborstige Cindy.
Cindy heeft een carriereswitch gedaan![]()
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=1157&p=27516#p27513
Gadverdamme.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dilemme France, was ook redelijk succesvol.
Met o.a de rondborstige Cindy.
Cindy heeft een carriereswitch gedaan![]()
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=1157&p=27516#p27513
Heb ik geprobeerd, maar de spoilerbalk weigerde acuut.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die zultkop grossiert volgens mij in contacten bij programmamakers.![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft de bevestiging binnen dat SeSto in Portugal wordt opgenomen en van Net 5 hebben we de eerste foto's gekregen.
Hiermee net niet glashard bewerend dat hij via eigen contacten de scoop heeft, maar net suggestief genoeg om zijn achterban (met gemiddeld het IQ van een poffertje) te doen geloven dat hij er middenin zit.
Hij is wel zo netjes geweest om de bron te vermelden, dat dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |