Dat was dan wel een heel gehéime rol!quote:
Excuus, bedoelde ook De Bunker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb CBML nooit gezien. Ik baseer me op The Bunker en het feit dat hij meerdere veroordelingen wegens mishandeling/geweldpleging had, en hoe hij zich gedroeg tegenover de zwakkeren in zijn omgeving.
[..]
Iets waar Peter Nuninga zich graag mee bezighoudt
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was dan wel een heel gehéime rol!
achquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was dan wel een heel gehéime rol!
Dus hij heeft even een paar veroordelingen wegens geweldsdelicten geregeld voor zijn imago in The Bunker? Wow!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
Excuus, bedoelde ook De Bunker.
Peter speelde zijn rol in de bunker wel zo maar in het echte leven is hij echt niet zo.
Ik weet 't, ik verlaag me naar zijn niveau, maar hej, ik trap een stoere kerel na en niet een schuchter meisje zoals hijquote:Maar zodra het hier om Peter Nuninga gaat kom je opdagen om hem een trap na te geven.
Dus omdat hij dat op zijn naam heb staan ge ja hem natrappen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Dus hij heeft even een paar veroordelingen wegens geweldsdelicten geregeld voor zijn imago in The Bunker? Wow!
[..]
Ik weet 't, ik verlaag me naar zijn niveau, maar hej, ik trap een stoere kerel na en niet een schuchter meisje zoals hij
Lol daar staan er meer die ik kenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ook ik kreeg reactie![]()
Ik ben Miranda dus
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef Noelle06 het volgende:
Dus omdat hij dat op zijn naam heb staan ge ja hem natrappen?
Die pretenderen niet de sympathieke, ideale schoonzoon te zijnquote:Ken je al je users wel gaan natrekken op FOK!
Ik vind 't vooral schokkend dat die loser blijkbaar nog fans heeft die 't niet interesseert hoe verrot z'n karakter isquote:Jammer, echt waar dat je je zo laat kennen
Het zit jou blijkbaar meer dwars dan mij hoorquote:Wist niet dat het na ruim een jaar, je het nog zo dwars zat!
Peter_N had het er gisteren op de chat over dat het ws in Portugal opgenomen wordt omdat het daar deze maand (of volgende)aflopen is en het dus leeg staat. Maar of dat waar is..?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef Disana het volgende:
Waar staat het huis eigenlijk? Bekijk dit filmpje:
Als.............als als...........quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:47 schreef PC eend het volgende:
Als zelfs de necrofiele, mediageile, afgewezen kandidaat al groupies heeft, dan kan het bijna niet anders dan een fenomenaal succes worden
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef Copycat het volgende:
Terwijl hij juist door zijn eagerness geen enkele kans maakt.
mee eens..........maar ja, je weet nooit hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:43 schreef Copycat het volgende:
Wel schattig dat ie nog steeds hoop houdt. Terwijl hij juist door zijn eagerness geen enkele kans maakt.
quote:@secretstorynl
Er gaan inmiddels meerdere geruchten over het Secret Story huis.. een tipje van de sluier: het staat niet in Nederland! #sstnl
Zo denk ik er ook over hoor, maar ja, hij heeft een aantal fans hier en die hopen vast dat hij er toch in komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:47 schreef Copycat het volgende:
Mja, als je meteen een persbericht uitstuurt, dan maak je jezelf imo iets te belangrijk. En ik heb zo het idee dat ze niet zitten te wachten op iemand die op voorhand al zo hijgerig aan zelfpromotie doet.
Ik denk eerlijk gezegd dat Peter het te vaak, bij te veel programma's. heeft geprobeerd en dat dat tegen hem werkt.
Beter gaat ie die carrière als (assistent) patholoog anatoom najagen, dit gaat 'm gewoon niet worden.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Neeheee....................in Portugal!!!
quote:
Bijzonderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of Frankrijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af ...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef Disana het volgende:
Waar staat het huis eigenlijk? Bekijk dit filmpje:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |