Dan vlieg je er uit!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
En dan nu de vraag... wat als je je niet aan een van deze geboden houdt?
"passende maatregelen", zal morgen een paar voorbeelden vragen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
En dan nu de vraag... wat als je je niet aan een van deze geboden houdt?
Zie mijn post hierboven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:48 schreef iBenny het volgende:
Maareh.. is er ook al bekend wie de stem is?
Ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zie overeenkomsten met TBO.
Nu was dat mijn 1e RLS dus heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal, maar was dit tijdens DGK en BB enzo ook gebruikelijk?
Dementor dagboekkamer! Nu!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:04 schreef Dementor het volgende:
Ja.
Alleen communiceerde ze vaak wel via de camera of een microfoon met achter.
Ik heb nog maar amper iets gestreamd, maar al twee keer gezien dat de Stem werd aangesproken gewoon vanuit het huis. Mag dit opeens wel dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
• Je mag nooit de stem aanspreken buiten de 'Kamer van de Waarheid' (daarover later meer)
Volgens mij bestaat de stem gewoon uit 10 mensen ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:53 schreef sjampoeh het volgende:
Zit de stem daar de hele dagen of is het niet live die stem, soort van nu willen we dit dat hij zegt en dat ze dat vooraf hebben opgenomen ?
Zie post hierboven van Toverheksquote:Op maandag 21 februari 2011 14:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wie is de stem?
Weet iemand dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |