Nee, dat is nog een eeuuhh secret story!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:20 schreef Bastard het volgende:
Zijn de deelnemers al voorgesteld eigenlijk?
Die zijn toch al zo goed met geheimen en roddelen inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef Danny het volgende:
[..]
eens. vijftien vrouwen was beter geweest
Lijkt me wel heerlijk als ze gewoon op dag 1 allemaal hun geheim vertellen zodat het gewoon een BB7 wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die zijn toch al zo goed met geheimen en roddelen inderdaad
De geheimen zijn vooraf al bij de kijker bekend. Alleen de personen bij wie de geheimen horen moeten we zelf uitvinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Lijkt me wel heerlijk als ze gewoon op dag 1 allemaal hun geheim vertellen zodat het gewoon een BB7 wordt.
Al ben ik ook wel benieuwd wanneer alle 15 geheimen op FOK zijn onthuld, ik gok binnen twee dagen, denk dat je met een beetje googlen best ver komt.
Vandaar ook dat ze helemaal in Portugal zitten, anders werd er nog wel eens wat over de schutting geroepen in Almere tentijde BBquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De geheimen zijn vooraf al bij de kijker bekend. Alleen de personen bij wie de geheimen horen moeten we zelf uitvinden.
Precies!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze helemaal in Portugal zitten, anders werd er nog wel eens wat over de schutting geroepen in Almere tentijde BB
Wasda nou voor onzin? Wat is er dan in hemelsnaam leuker aan voor de kijker dan een BB. Lijkt me alleen maar vervelender, omdat in de uitzending natuurlijk alleen maar ingezoomd wordt op die klotegeheimen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De geheimen zijn vooraf al bij de kijker bekend. Alleen de personen bij wie de geheimen horen moeten we zelf uitvinden.
Waarschijnlijk een van de eerste zorgvuldig door SBS gelekte foto's... Ik verwachtte eerlijk gezegd eerder de intake geprekjes van de "afvallers" met sappige net-niet verhaaltjes...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef Stranger het volgende:
The fuck moet dat plaatje voorstellen? Hoe moet ik hem houden? Is het geheim van deze kandidaat dat het een struisvogel is?
Je kunt je misschien beter afvragen of dit exemplarisch is voor hoe ze de kijkers straks tegemoet gaan treden. Want dit is wel vrij kinderachtig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:43 schreef Stranger het volgende:
The fuck moet dat plaatje voorstellen? Hoe moet ik hem houden? Is het geheim van deze kandidaat dat het een struisvogel is?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Stranger het volgende:
Ah ik begin het plaatje nu wat meer te begrijpen, ik zag niet dat daarachter een plant staat en dacht dat het een lijf was. Ging al uit van een emo-pino.
Emo pinoquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:01 schreef Stranger het volgende:
Ah ik begin het plaatje nu wat meer te begrijpen, ik zag niet dat daarachter een plant staat en dacht dat het een lijf was. Ging al uit van een emo-pino.
Spamaccountje aangemaakt?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef secret1 het volgende:
Er komen 3 streams in het huis komen ,plus de yellowbird camera die de kijker zelf kan bedienen
De streams komen 13 februari na de live uitzending pas online
Hier staan nog meer antwoorden op vragen over secret story zag ik - nee, niet spammen-
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spamaccountje aangemaakt?
Edit: snelle Danny.
Ben alleen wel benieuwd hoe het zit met het digitale kanaal via de decoder, is dat een algemene stream?quote:Op maandag 7 februari 2011 13:43 schreef secret1 het volgende:
Er komen 3 streams in het huis komen ,plus de yellowbird camera die de kijker zelf kan bedienen
De streams komen 13 februari na de live uitzending pas online
Hier staan nog meer antwoorden op vragen over secret story zag ik - nee, niet spammen-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |