Een publicatie in het Kafkakrantje zeker? Verstandig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook al eens gevraagd voor een stukje in zo'n blaadje maar daar had ik geen zin in
Ga je maar harder werken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
Kut, peuken worden in maart 50 cent duurder
Sowieso.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een publicatie in het Kafkakrantje zeker? Verstandig.
Sigaren gelukkig nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
Kut, peuken worden in maart 50 cent duurder
Zelfs haar chauffeur is bezopen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef eriksd het volgende:
Ter Horst bij die demonstratie. Onze dronken demagoog![]()
Archibald en Genevieve worden niet gestraft, Henk en Ingrid welquote:
Klopt, ik heb eens nagezocht en toen ontdekte ik dat maar 5 procent van de prijs accijnze is.quote:
Nee hoor, nu haal ik ze wel uit het illegale circuit, net zo goed. Maar dan 2 euro nog wat per pakkie.quote:
Ik ben geen henk en ingridquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Archibald en Genevieve worden niet gestraft, Henk en Ingrid wel
Ik ook niet. Haal wel weer meer peuken uit het buitenland.quote:
Dat spul is écht ongezond.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
Nee hoor, nu haal ik ze wel uit het illegale circuit, net zo goed.
quote:Namaaksigaretten steeds viezer
AMSTERDAM - De smokkel van namaaksigaretten naar Nederland vormt een steeds grotere bedreiging voor de volksgezondheid.
De namaakproducten bevatten vaak schadelijke ingrediënten, 'tot en met faecaliën en rattengif aan toe'. Dat blijkt uit onderzoek in opdracht van de Nederlandse Stichting Sigarettenindustrie en de Vereniging Nederlandse Kerftabakindustrie.
Door belastingmaatregelen en de recessie blijft de smokkel van sigaretten en shag toenemen. Tien jaar geleden bestond de smokkelmarkt nog vrijwel geheel uit echte sigaretten. Nu is zo'n 80 procent namaak. Ook de Nederlandse markt wordt overspoeld met nepproducten.
Alleen al in China worden jaarlijks tussen de 100 en 400 miljard namaaksigaretten geproduceerd. "In Rusland en de Oekraïne en in kleine illegale fabriekjes binnen de Europese Unie gaat het om lagere aantallen, maar nog steeds over miljarden nepsigaretten", aldus de onderzoekers. "En het neemt alleen maar toe."
De tabaksindustrie lijdt door de namaaksigaretten jaarlijks een verlies van 2,5 miljard euro. De Europese landen lopen door de smokkel jaarlijks tien miljard euro aan belastinginkomsten mis. Toch heeft de bestrijding van de smokkel bij de overheid, zowel in Nederland als in de meeste omringende landen, geen prioriteit. Zo houdt slechts één ambtenaar in de Europese Unie zich in China bezig met de opsporing van namaaksigaretten.
In Nederland bestaat de tabaksmarkt voor ongeveer vijf procent uit illegale producten. Alles wijst er volgens de tabaksproducenten op dat dit aantal zal stijgen.
De recessie en accijnsverhogingen hebben tot gevolg dat de vraag naar illegale sigaretten alleen maar toeneemt.
Maar het verhaal op die site klinkt redelijk plausibel. Niet dat ik naif ben. Maar zou jij eens even snel je blik op die site willen werpen? Ben benieuwd als jij het vertrouwd.quote:
Halbe Zijstra jr.quote:
Heh?quote:
Fuck sake, wat een trage site. Maar ik geloof er niets van dan die sigaretten gemaakt worden in Zwitserland, Frankrijk e.d.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar het verhaal op die site klinkt redelijk plausibel. Niet dat ik naif ben. Maar zou jij eens even snel je blik op die site willen werpen? Ben benieuwd als jij het vertrouwd.
Ah, het begint.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Jammer dat niemand een verwijzing maakt naar de verkiezingen in maart.
Was jij niet diegene die Eurlings zo mooi en bevlogen vond spreken op het CDA-congres?quote:
Nee, vond ik ook een belachelijke vertoning. Staat volgens mij in een van mijn posts.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die Eurlings zo mooi en bevlogen vond spreken op het CDA-congres?
Eurlingsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die Eurlings zo mooi en bevlogen vond spreken op het CDA-congres?
Op de pakjes die ik in Soedan kocht en mee naar huis nam, staat gewoon Made in Germanyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fuck sake, wat een trage site. Maar ik geloof er niets van dan die sigaretten gemaakt worden in Zwitserland, Frankrijk e.d.
Weet jij als dit vertrouwd is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op de pakjes die ik in Soedan kocht en mee naar huis nam, staat gewoon Made in Germany
Back home!
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet jij als dit vertrouwd is?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi. Hij sprak recht uit zijn hart.
Meer in de zin van dat ik volgende week geen bloed hoest of meer schade opdoe van het roken dan legale sigaretten. Waar haal jij die krengen weg dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee.
In welke zin vertrouwd? Legaal te importeren? Dat is 2 sloffen per persoon max, via internet weet ik niet.
Eh?quote:
Zolcon ging toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:26 schreef GSbrder het volgende:
Laffe demonstratie trouwens.. Niemand hier? Gelukkig..
Kijk er eens naar en dan zonder vooroordeel.quote:
Okéquote:
Waar zie je Cohen als ik vragen mag?quote:
Oeps verkeerde filmpje.quote:
Als je liegen en bedriegen op prijs stelt wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef mlg het volgende:
Ik had dit nog niet gezien, maar die Wilders kan er wel wat van. Eerlijk is eerlijk.
Ik weet niet of die cijfers kloppen, maar ik had het over de manier van discussiëren. Cohen is gewoon geen partij voor Wilders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Als je liegen en bedriegen op prijs stelt wel.
"7,5 mld kost die massa-immigratie en de islamisering ons."
Volgens het onderzoek kost de immigratie ons 7,5 miljard. Over islamisering spreekt het onderzoek niet.
"Onveiligheid in Amsterdam is toegenomen."
Weer feitelijk onjuist.
Wilders liegt gewoon en het volk heeft dat door, hoop ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik weet niet of die cijfers kloppen, maar ik had het over de manier van discussiëren. Cohen is gewoon geen partij voor Wilders.
Hij mag toch gewoon inspelen op het sentiment van mensen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wilders liegt gewoon en het volk heeft dat door, hoop ik.
Ik heb de PvdA er anders ook nooit gehoord over, dat zij de toekomst naar de klote helpen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wilders liegt gewoon en het volk heeft dat door, hoop ik.
quote:
Het heeft me geïnspireerd voor een nieuwe UI.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje laat, maar past wel bij de TT
Zouden Maxime en Balkenende nog ambities gehad hebben?quote:Van Zwol reikte in het gesprek met de Amerikaanse NAVO-ambassadeur ook nog nieuwe argumenten aan om Bos over de streep te trekken. "Van Zwol suggereerde ook dat Bos toekomstige ambities heeft, en dat de Verenigde Staten aan hem zouden moeten uitleggen dat hij zijn internationale geloofwaardigheid zou verliezen, door vast te houden aan de Nederlandse terugtrekking uit Afghanistan op dit kritieke moment", staat in het bericht.
http://nos.nl/artikel/212(...)p-bos-om-missie.html
sterktequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben net door de recruitmentafdeling van mijn bedrijf gebeld. Of ik op een testimonial wil staan bij de young professionals op de Carrière pagina.
Link werkt niet.quote:
Heb jij cijfers of onderbouwingen die dat weerspreken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Als je liegen en bedriegen op prijs stelt wel.
"7,5 mld kost die massa-immigratie en de islamisering ons."
Volgens het onderzoek kost de immigratie ons 7,5 miljard. Over islamisering spreekt het onderzoek niet.
"Onveiligheid in Amsterdam is toegenomen."
Weer feitelijk onjuist.
quote:Dan moeten er maar hardere acties worden ondernomen !!!
Te zot voor woorden dat een paar pluchezitters bepalen wat er hier gebeurd !!!!
Ontoelaatbaar !
Mensen worden gewoon alles afgepakt, tijd voor een complete volksopstand net zoals in Tunesie .
Nee, dat zijn landverraders. Verhagen likt wel in de reet van de VS maar wel om er uiteindelijk zelf beter van te worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je houdt van politici die de belangen van de VS boven die van hun eigen land stellen?
En een nieuwe ondertitel zie ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het heeft me geïnspireerd voor een nieuwe UI.
Ow, dat baantje bij de NAVO heeft hij nu vast wel zeker gesteld. Maar wat was Nederland er beter van geworden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat zijn landverraders. Verhagen likt wel in de reet van de VS maar wel om er uiteindelijk zelf beter van te worden.
Geen idee, ik zou iig nooit sigaretten online bestellen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
Oh remlof. Wellicht dat jij hier wat verstand hebt. Is dit gewoon ''veilig'' en kwalitatief goed of is het link?
Uh, hij heeft er samen met jpb er wel voor gezorgd dat we in de G20 kwamen, verder heeft hij onze belangen in het buitenland goed behartigd. Denk bijv aan Fitna en het gezeur in het m-o, dat heeft maxilove voor ons opgelost.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, dat baantje bij de NAVO heeft hij nu vast wel zeker gesteld. Maar wat was Nederland er beter van geworden?
Waarom niet dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou iig nooit sigaretten online bestellen.
Php. Stop toch met roken jongen. En als je toch rookt, rook dan wanneer het 't waard is. Dat scheelt je een hoop geld, waarvoor je wel een duurder pakje kunt permitteren.quote:
Nee, roken is gewoon lekker en het is soms echt rustgevend voor me tussen de drukke lessen door. Voor de rest zijn er niet echt dure of goedkope sigaretten, pakje kost nu zo'n 4,80, alleen wordt het in maart iets van 5,20 of zelfs 5,30. Daarom ben ik mij eens aan het oriënteren als er ook andere mogelijkheden zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Php. Stop toch met roken jongen. En als je toch rookt, rook dan wanneer het 't waard is. Dat scheelt je een hoop geld, waarvoor je wel een duurder pakje kunt permitteren.
Ach. Je krijgt ook wel het moment dat je wil stoppen. Zo ging dat bij mij ook. Ik kan je alleen aanraden om nu te stoppen nu het nog makkelijk is, dan later.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, roken is gewoon lekker en het is soms echt rustgevend voor me tussen de drukke lessen door. Voor de rest zijn er niet echt dure of goedkope sigaretten, pakje kost nu zo'n 4,80, alleen wordt het in maart iets van 5,20 of zelfs 5,30. Daarom ben ik mij eens aan het oriënteren als er ook andere mogelijkheden zijn.
Is possible, maar eigenlijk denk ik dat de normale sigaretten wel z'n beste tijd gehad hebben. Tis gewoon wachten wanneer de zgn elektrische sigaretten doorbreken. Sowieso vreemd waarom dat nog niet is doorgebroken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach. Je krijgt ook wel het moment dat je wil stoppen. Zo ging dat bij mij ook. Ik kan je alleen aanraden om nu te stoppen nu het nog makkelijk is, dan later.
Ik denk dat de directeur van nicoret meteen een sigaar opstook toen zijn lobby gelukt was.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:17 schreef betyar het volgende:
Roken is een gewenning en elke gewenning is af te leren, ook zonder hulp. Van de zotte dat het stoppen met roken vergoed word in het basispakket.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh, hij heeft er samen met jpb er wel voor gezorgd dat we in de G20 kwamen, verder heeft hij onze belangen in het buitenland goed behartigd. Denk bijv aan Fitna en het gezeur in het m-o, dat heeft maxilove voor ons opgelost.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat de directeur van nicoret meteen een sigaar opstook toen zijn lobby gelukt was.
Ik voorspel je, volgend jaar wordt dat alweer van de begroting gehaald. Reken maar eens uit wat die troep kost per dag, en vervolgens is het nog gratis ook waardoor er voor de mensen zelf geen haast is.quote:
Aldus betyar (PvdA; iedereen telt mee!)...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:27 schreef betyar het volgende:
....Schei toch uit man, heel het CDA is een grote huichelaar partij die ze per direct moeten verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |