quote:Dan moeten er maar hardere acties worden ondernomen !!!
Te zot voor woorden dat een paar pluchezitters bepalen wat er hier gebeurd !!!!
Ontoelaatbaar !
Mensen worden gewoon alles afgepakt, tijd voor een complete volksopstand net zoals in Tunesie .
Nee, dat zijn landverraders. Verhagen likt wel in de reet van de VS maar wel om er uiteindelijk zelf beter van te worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je houdt van politici die de belangen van de VS boven die van hun eigen land stellen?
En een nieuwe ondertitel zie ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het heeft me geïnspireerd voor een nieuwe UI.
Ow, dat baantje bij de NAVO heeft hij nu vast wel zeker gesteld. Maar wat was Nederland er beter van geworden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat zijn landverraders. Verhagen likt wel in de reet van de VS maar wel om er uiteindelijk zelf beter van te worden.
Geen idee, ik zou iig nooit sigaretten online bestellen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
Oh remlof. Wellicht dat jij hier wat verstand hebt. Is dit gewoon ''veilig'' en kwalitatief goed of is het link?
Uh, hij heeft er samen met jpb er wel voor gezorgd dat we in de G20 kwamen, verder heeft hij onze belangen in het buitenland goed behartigd. Denk bijv aan Fitna en het gezeur in het m-o, dat heeft maxilove voor ons opgelost.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, dat baantje bij de NAVO heeft hij nu vast wel zeker gesteld. Maar wat was Nederland er beter van geworden?
Waarom niet dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou iig nooit sigaretten online bestellen.
Php. Stop toch met roken jongen. En als je toch rookt, rook dan wanneer het 't waard is. Dat scheelt je een hoop geld, waarvoor je wel een duurder pakje kunt permitteren.quote:
Nee, roken is gewoon lekker en het is soms echt rustgevend voor me tussen de drukke lessen door. Voor de rest zijn er niet echt dure of goedkope sigaretten, pakje kost nu zo'n 4,80, alleen wordt het in maart iets van 5,20 of zelfs 5,30. Daarom ben ik mij eens aan het oriënteren als er ook andere mogelijkheden zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Php. Stop toch met roken jongen. En als je toch rookt, rook dan wanneer het 't waard is. Dat scheelt je een hoop geld, waarvoor je wel een duurder pakje kunt permitteren.
Ach. Je krijgt ook wel het moment dat je wil stoppen. Zo ging dat bij mij ook. Ik kan je alleen aanraden om nu te stoppen nu het nog makkelijk is, dan later.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, roken is gewoon lekker en het is soms echt rustgevend voor me tussen de drukke lessen door. Voor de rest zijn er niet echt dure of goedkope sigaretten, pakje kost nu zo'n 4,80, alleen wordt het in maart iets van 5,20 of zelfs 5,30. Daarom ben ik mij eens aan het oriënteren als er ook andere mogelijkheden zijn.
Is possible, maar eigenlijk denk ik dat de normale sigaretten wel z'n beste tijd gehad hebben. Tis gewoon wachten wanneer de zgn elektrische sigaretten doorbreken. Sowieso vreemd waarom dat nog niet is doorgebroken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach. Je krijgt ook wel het moment dat je wil stoppen. Zo ging dat bij mij ook. Ik kan je alleen aanraden om nu te stoppen nu het nog makkelijk is, dan later.
Ik denk dat de directeur van nicoret meteen een sigaar opstook toen zijn lobby gelukt was.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:17 schreef betyar het volgende:
Roken is een gewenning en elke gewenning is af te leren, ook zonder hulp. Van de zotte dat het stoppen met roken vergoed word in het basispakket.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh, hij heeft er samen met jpb er wel voor gezorgd dat we in de G20 kwamen, verder heeft hij onze belangen in het buitenland goed behartigd. Denk bijv aan Fitna en het gezeur in het m-o, dat heeft maxilove voor ons opgelost.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat de directeur van nicoret meteen een sigaar opstook toen zijn lobby gelukt was.
Ik voorspel je, volgend jaar wordt dat alweer van de begroting gehaald. Reken maar eens uit wat die troep kost per dag, en vervolgens is het nog gratis ook waardoor er voor de mensen zelf geen haast is.quote:
Aldus betyar (PvdA; iedereen telt mee!)...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:27 schreef betyar het volgende:
....Schei toch uit man, heel het CDA is een grote huichelaar partij die ze per direct moeten verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |