Oeps verkeerde filmpje.quote:
Als je liegen en bedriegen op prijs stelt wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef mlg het volgende:
Ik had dit nog niet gezien, maar die Wilders kan er wel wat van. Eerlijk is eerlijk.
Ik weet niet of die cijfers kloppen, maar ik had het over de manier van discussiëren. Cohen is gewoon geen partij voor Wilders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Als je liegen en bedriegen op prijs stelt wel.
"7,5 mld kost die massa-immigratie en de islamisering ons."
Volgens het onderzoek kost de immigratie ons 7,5 miljard. Over islamisering spreekt het onderzoek niet.
"Onveiligheid in Amsterdam is toegenomen."
Weer feitelijk onjuist.
Wilders liegt gewoon en het volk heeft dat door, hoop ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik weet niet of die cijfers kloppen, maar ik had het over de manier van discussiëren. Cohen is gewoon geen partij voor Wilders.
Hij mag toch gewoon inspelen op het sentiment van mensen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wilders liegt gewoon en het volk heeft dat door, hoop ik.
Ik heb de PvdA er anders ook nooit gehoord over, dat zij de toekomst naar de klote helpen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wilders liegt gewoon en het volk heeft dat door, hoop ik.
quote:
Het heeft me geïnspireerd voor een nieuwe UI.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje laat, maar past wel bij de TT
Zouden Maxime en Balkenende nog ambities gehad hebben?quote:Van Zwol reikte in het gesprek met de Amerikaanse NAVO-ambassadeur ook nog nieuwe argumenten aan om Bos over de streep te trekken. "Van Zwol suggereerde ook dat Bos toekomstige ambities heeft, en dat de Verenigde Staten aan hem zouden moeten uitleggen dat hij zijn internationale geloofwaardigheid zou verliezen, door vast te houden aan de Nederlandse terugtrekking uit Afghanistan op dit kritieke moment", staat in het bericht.
http://nos.nl/artikel/212(...)p-bos-om-missie.html
sterktequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben net door de recruitmentafdeling van mijn bedrijf gebeld. Of ik op een testimonial wil staan bij de young professionals op de Carrière pagina.
Link werkt niet.quote:
Heb jij cijfers of onderbouwingen die dat weerspreken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Als je liegen en bedriegen op prijs stelt wel.
"7,5 mld kost die massa-immigratie en de islamisering ons."
Volgens het onderzoek kost de immigratie ons 7,5 miljard. Over islamisering spreekt het onderzoek niet.
"Onveiligheid in Amsterdam is toegenomen."
Weer feitelijk onjuist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |