Een publicatie in het Kafkakrantje zeker? Verstandig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook al eens gevraagd voor een stukje in zo'n blaadje maar daar had ik geen zin in
Ga je maar harder werken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
Kut, peuken worden in maart 50 cent duurder
Sowieso.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een publicatie in het Kafkakrantje zeker? Verstandig.
Sigaren gelukkig nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
Kut, peuken worden in maart 50 cent duurder
Zelfs haar chauffeur is bezopen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef eriksd het volgende:
Ter Horst bij die demonstratie. Onze dronken demagoog![]()
Archibald en Genevieve worden niet gestraft, Henk en Ingrid welquote:
Klopt, ik heb eens nagezocht en toen ontdekte ik dat maar 5 procent van de prijs accijnze is.quote:
Nee hoor, nu haal ik ze wel uit het illegale circuit, net zo goed. Maar dan 2 euro nog wat per pakkie.quote:
Ik ben geen henk en ingridquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Archibald en Genevieve worden niet gestraft, Henk en Ingrid wel
Ik ook niet. Haal wel weer meer peuken uit het buitenland.quote:
Dat spul is écht ongezond.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
Nee hoor, nu haal ik ze wel uit het illegale circuit, net zo goed.
quote:Namaaksigaretten steeds viezer
AMSTERDAM - De smokkel van namaaksigaretten naar Nederland vormt een steeds grotere bedreiging voor de volksgezondheid.
De namaakproducten bevatten vaak schadelijke ingrediënten, 'tot en met faecaliën en rattengif aan toe'. Dat blijkt uit onderzoek in opdracht van de Nederlandse Stichting Sigarettenindustrie en de Vereniging Nederlandse Kerftabakindustrie.
Door belastingmaatregelen en de recessie blijft de smokkel van sigaretten en shag toenemen. Tien jaar geleden bestond de smokkelmarkt nog vrijwel geheel uit echte sigaretten. Nu is zo'n 80 procent namaak. Ook de Nederlandse markt wordt overspoeld met nepproducten.
Alleen al in China worden jaarlijks tussen de 100 en 400 miljard namaaksigaretten geproduceerd. "In Rusland en de Oekraïne en in kleine illegale fabriekjes binnen de Europese Unie gaat het om lagere aantallen, maar nog steeds over miljarden nepsigaretten", aldus de onderzoekers. "En het neemt alleen maar toe."
De tabaksindustrie lijdt door de namaaksigaretten jaarlijks een verlies van 2,5 miljard euro. De Europese landen lopen door de smokkel jaarlijks tien miljard euro aan belastinginkomsten mis. Toch heeft de bestrijding van de smokkel bij de overheid, zowel in Nederland als in de meeste omringende landen, geen prioriteit. Zo houdt slechts één ambtenaar in de Europese Unie zich in China bezig met de opsporing van namaaksigaretten.
In Nederland bestaat de tabaksmarkt voor ongeveer vijf procent uit illegale producten. Alles wijst er volgens de tabaksproducenten op dat dit aantal zal stijgen.
De recessie en accijnsverhogingen hebben tot gevolg dat de vraag naar illegale sigaretten alleen maar toeneemt.
Maar het verhaal op die site klinkt redelijk plausibel. Niet dat ik naif ben. Maar zou jij eens even snel je blik op die site willen werpen? Ben benieuwd als jij het vertrouwd.quote:
Halbe Zijstra jr.quote:
Heh?quote:
Fuck sake, wat een trage site. Maar ik geloof er niets van dan die sigaretten gemaakt worden in Zwitserland, Frankrijk e.d.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar het verhaal op die site klinkt redelijk plausibel. Niet dat ik naif ben. Maar zou jij eens even snel je blik op die site willen werpen? Ben benieuwd als jij het vertrouwd.
Ah, het begint.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Jammer dat niemand een verwijzing maakt naar de verkiezingen in maart.
Was jij niet diegene die Eurlings zo mooi en bevlogen vond spreken op het CDA-congres?quote:
Nee, vond ik ook een belachelijke vertoning. Staat volgens mij in een van mijn posts.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die Eurlings zo mooi en bevlogen vond spreken op het CDA-congres?
Eurlingsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die Eurlings zo mooi en bevlogen vond spreken op het CDA-congres?
Op de pakjes die ik in Soedan kocht en mee naar huis nam, staat gewoon Made in Germanyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fuck sake, wat een trage site. Maar ik geloof er niets van dan die sigaretten gemaakt worden in Zwitserland, Frankrijk e.d.
Weet jij als dit vertrouwd is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op de pakjes die ik in Soedan kocht en mee naar huis nam, staat gewoon Made in Germany
Back home!
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet jij als dit vertrouwd is?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi. Hij sprak recht uit zijn hart.
Meer in de zin van dat ik volgende week geen bloed hoest of meer schade opdoe van het roken dan legale sigaretten. Waar haal jij die krengen weg dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee.
In welke zin vertrouwd? Legaal te importeren? Dat is 2 sloffen per persoon max, via internet weet ik niet.
Eh?quote:
Zolcon ging toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:26 schreef GSbrder het volgende:
Laffe demonstratie trouwens.. Niemand hier? Gelukkig..
Kijk er eens naar en dan zonder vooroordeel.quote:
Okéquote:
Waar zie je Cohen als ik vragen mag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |