Was jij niet diegene die Eurlings zo mooi en bevlogen vond spreken op het CDA-congres?quote:
Nee, vond ik ook een belachelijke vertoning. Staat volgens mij in een van mijn posts.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die Eurlings zo mooi en bevlogen vond spreken op het CDA-congres?
Eurlingsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die Eurlings zo mooi en bevlogen vond spreken op het CDA-congres?
Op de pakjes die ik in Soedan kocht en mee naar huis nam, staat gewoon Made in Germanyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fuck sake, wat een trage site. Maar ik geloof er niets van dan die sigaretten gemaakt worden in Zwitserland, Frankrijk e.d.
Weet jij als dit vertrouwd is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op de pakjes die ik in Soedan kocht en mee naar huis nam, staat gewoon Made in Germany
Back home!
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet jij als dit vertrouwd is?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi. Hij sprak recht uit zijn hart.
Meer in de zin van dat ik volgende week geen bloed hoest of meer schade opdoe van het roken dan legale sigaretten. Waar haal jij die krengen weg dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee.
In welke zin vertrouwd? Legaal te importeren? Dat is 2 sloffen per persoon max, via internet weet ik niet.
Eh?quote:
Zolcon ging toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:26 schreef GSbrder het volgende:
Laffe demonstratie trouwens.. Niemand hier? Gelukkig..
Kijk er eens naar en dan zonder vooroordeel.quote:
Okéquote:
Waar zie je Cohen als ik vragen mag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |