Was een leuk item.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:44 schreef StephanL het volgende:
Ik heb alleen een stukje Adje gezien. Wat een geweldige gast is het ook
Komt misschien wel goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:40 schreef RaymanNL het volgende:
455.000 kijkers! Nog meer dan eergisteren. Het komt wel goed:)
Dat zat er wel in lage kijkcijfersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:21 schreef Arcee het volgende:
Gisteren 163.000, maar goed, dat kwam door The Voice of Holland.
Was ook weer een goede uitzendingquote:
Vind ik ook.. Gisteren met Roel, Ireen en Beau leuke gasten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
Was ook weer een goede uitzendingHet programma is er echt beter op geworden sinds de winterstop!
Dat is Leonie van TVOH..Ze heeft ook met Paul een liedje gezongen dat staat op de site van www.madiwodo.nlquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:16 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat was dat meisje wat met acda en de munnik zong SLECHT zeg!
Oh, nog nooit gezien. Maar dat duet is ook ontzettend zwak imo. Maargoed, zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is Leonie van TVOH..Ze heeft ook met Paul een liedje gezongen dat staat op de site van www.madiwodo.nl
nooit bewezenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Omdat die enge Victor Reinier gewoon een serie moordenaar is.
Nee ligt niet aan jou ..ze zong ook niet mooi..ik heb enkele keer TVOH gekeken ! En met Paul zong ze ook niet echt mooi..quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:16 schreef zeebeschuit het volgende:
Oh, nog nooit gezien. Maar dat duet is ook ontzettend zwak imo. Maargoed, zal wel aan mij liggen
schijn tegen ja...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Omdat die enge Victor Reinier gewoon een serie moordenaar is.
En gisterenavond:quote:2118 UIT DE KAST 4,2 9,6 634.000
2150 MADIWODOVRIJDAGSHOW 2,3 5,5 345.000
2152 JOURNAAL OP 3 2,3 5,5 349.000
2249 POWNEWS 2,1 6,1 324.000
En dit is zo al een tijdje gaande. Ik vroeg me dus af of dit bewust gebeurt?quote:2143 POLITIEBERICHT 4,7 11,3 724.000
2153 MADIWODOVRIJDAGSHOW 2,7 7,1 418.000
2155 JOURNAAL OP 3 2,0 5,0 312.000
2203 POLITIEBERICHT 2,0 4,8 299.000
2245 POLITIEBERICHT 2,7 7,9 410.000
2250 POWNEWS 3,0 9,4 451.000
Dat viel mij idd ook op. Nu lijkt het of Journaal op 3 uitzendt ipv Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:08 schreef Boldface het volgende:
Ik heb een vraag. Misschien is er iets over in het nieuws geweest, maar dat heb ik dan gemist. Mijn vraag: op de website kijkonderzoek.nl staan de kijkcijfers van de madiwodovrijdagshow niet vermeld. Wel het aantal kijkers vlak voor het journaal op 3, maar niet die van het eigenlijke programma.
Kijkcijfers zijn altijd het gemiddelde van het hele programma, als er een programma tussen doorkomt wordt die los berekend. Dus, de kijkcijfers van MaDiWoDo zijn berekend vanaf 21:50-22:00 en 22:05-22:45quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat viel mij idd ook op. Nu lijkt het of Journaal op 3 uitzendt ipv Paul de Leeuw.
Wat een heldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef chufi het volgende:
Zo die was weer eens als vanouds dronken die Willibrord
Het is idd tenenkrommend.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Fucking hell, wat slecht dit.
Carlo is ontzettend overschat.
Niet mee eens, kijk maar naar Carlo's portfolio van typetjes, en vergelijk die met die van Paul Groot. Ik vind dan dat Paul veel dezelfde doet, en Carlo constant met nieuwe komt, waarvan de meerderheid belachelijk goed lijkt. Zie de nieuwe persiflage van "The Silence of the Lambs, Boer Richard (BzV), Jokertje, Paul Groot (ja, Carlo heeft Paul Groot nagedaan, en de stem leek identiek!), Jort Kelder, André van Duin, en ga zo maar door. Ohwja, en natuurlijk René van der Gijp.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dat niet hoor, dat zijn Marc-Marie de beste is. Ik hoor Carlo die een stemmetje doet.
Is iedereen Paul Groot vergeten? Dat is de echte koning![]()
Carlo's imitaties doen me echt helemaal niks. Het is mooi geschminkt en gedaan maar het doet me gewoon niks. Dan liever wat minder lijkend maar beter geïmiteerd zoals idd een Paul Groot, waar ik wel om kan lachen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet mee eens, kijk maar naar Carlo's portfolio van typetjes, en vergelijk die met die van Paul Groot. Ik vind dan dat Paul veel dezelfde doet, en Carlo constant met nieuwe komt, waarvan de meerderheid belachelijk goed lijkt. Zie de nieuwe persiflage van "The Silence of the Lambs, Boer Richard (BzV), Jokertje, Paul Groot (ja, Carlo heeft Paul Groot nagedaan, en de stem leek identiek!), Jort Kelder, André van Duin, en ga zo maar door. Ohwja, en natuurlijk René van der Gijp.
Beetje rare item ja.Hoe Paul ineens aan die Rogier komt..zo mooi is ie niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef Arcee het volgende:
Raar item met die All You Need-boodschap van Paul aan Rogier.
Zijn man Stephanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef RaymanNL het volgende:
Geniaal, nu zingt tie voor z'n huidige vriend
Was het nou echt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
Memorabel moment: Paul was net verlegen en totaal van slag af, door een videoboodschap van een ex van 'm
Denk dat tie Paul even goed verwend heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Stephan Paul's man reageerde toen hij gisteren thuis kwam nav dat ex vriendje![]()
Wiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef RaymanNL het volgende:
Denk dat tie Paul even goed verwend heeft
Stephan natuurlijk, niet Rogier. Als dat was gebeurd dan kwam er een ingelaste uitzending van RTL Boulevardquote:
Denk eerder andersom.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Denk dat tie Paul even goed verwend heeft
De allereerste paar afleveringen hadden volgens mij wel meer kijkers, maar dit is denk ik wel een record van net na het beginquote:
Ok, wel mooi voor het hele team. ik vind er nu ook veel meer lijn inzitten. En Filemon op locatie gaat ook goed, vooral gisteren vond ik hem sterk.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef BobW het volgende:
[..]
De allereerste paar afleveringen hadden volgens mij wel meer kijkers, maar dit is denk ik wel een record van net na het begin
quote:
Nee, vorige week meer: Half miljoen kijkers voor Paul de Leeuw 524.000 toen dus.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:43 schreef BobW het volgende:
De allereerste paar afleveringen hadden volgens mij wel meer kijkers, maar dit is denk ik wel een record van net na het begin
ja, de reden dat ik vanavond oversla.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
SjakkelienEen geblondeerde heks.
Niet mijn muziek. Maar ze is wel lief.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef SonicVolcano het volgende:
SjakkelienEen geblondeerde heks.
Ja mooi kapselquote:
Qua haar van de drummerquote:
De andere die Filemon zei was Let It Bequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:34 schreef Wrijfhout het volgende:
Lol, net die gast bij filemon..
F: "Welk liedje zit je op te wachten"
Gastje: "Ja een beetje de bekende nummer he"
F: "Paint it Black, ... (nog 1)"
Gastje: "Ja die".
![]()
Paintit Black is van de Stones
Vreselijk.quote:
Ohw ja diequote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:35 schreef BobW het volgende:
[..]
De andere die Filemon zei was Let It Be
Gelukkig liep Henk Westbroek te huppelen tussen de tulpenvelden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hij ziet er oud uit Henk Temmink.
Nogmaals, ik trek deze aantallen ernstig in twijfel. Zie kijkonderzoek.nlquote:
De genoemde 504.000 kijkers horen bij het voorstukje van 3 minuten. Ten tijde van het Journaal is al bijna de helft van de kijkers weggezapt. De eigenlijke uitzending is pas na dat Journaal.quote:2150 MADIWODOVRIJDAGSHOW 3,3 8,4 504.000
2153 JOURNAAL OP 3 1,7 3,9 257.000
2251 POWNEWS 2,3 7,4 357.000
Zou het ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Iets zegt me dat Filemon het grappend bedoelde van Paint It Black...
Ja. Hij is immers BNN.quote:
Duhquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Iets zegt me dat Filemon het grappend bedoelde van Paint It Black...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef alors het volgende:
Filemon die alle gtst'ers bij hun soapnaam noemt
!!
Het ging haar om het ophitsen van de bevolking.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef UncleDolan het volgende:
Erg beleefd om de Geert Wilders met iemand die verantwoordelijk is voor 6 miljoen doden te vergelijken...
Ooooo zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef UncleDolan het volgende:
Nee Paul vond dat ze erg beleefd bleef.
Ik ken de buitenlandse Justin Bieber niet eens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Is de Nederlandse Justin Bieber al geweest?
En dan neem je het mij kwalijk dat ik Faas Wilkes niet ken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken de buitenlandse Justin Bieber niet eens.
Houden zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken de buitenlandse Justin Bieber niet eens.
Vrouwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Wat een naar interview. Die vrouw zou niet meer op tv moeten komen.
Ik vond het een leuk interview. Ze was lekker rustig voor haar doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Wat een naar interview. Die vrouw zou niet meer op tv moeten komen.
Er zit nog steeds stijgende lijn in.quote:2149 MADIWODOVRIJDAGSHOW 4,1 10,1 619.000
Ik vind dat filmpje met die kinderen vooral heel eng, en doet me denken aan Hitler die kinderen op zn schoot nam en zich zo liet fotograferen. Kinderen kun je immers alle kanten op manipuleren. Heel eng.quote:
Wat een vergelijking weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje met die kinderen vooral heel eng, en doet me denken aan Hitler die kinderen op zn schoot nam en zich zo liet fotograferen. Kinderen kun je immers alle kanten op manipuleren. Heel eng.
Oh, want jij denkt dat die kinderen gevraagd zijn wat ze van Wilders zn standpunten vinden en of dat al dan niet verwerpelijk is?quote:
Ik vrees dat ik het einde niet ga halen......quote:
Ik vind haar geweldig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vond die Nellie Frijda een aanstelster
Onzin. Nellie Frijda was juist leuk. Ik vond het ook gelijk het enige item gister dat geslaagd was.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie was die kuthoer? Ik wil het terugkijken en nu is het gedeelte uit die uitzending verwijderd? Smerige hypocrieten. Wie A zegt moet ook B zeggen en niet achteraf dingen weghalen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef hexje het volgende:
[..]
Het ging haar om het ophitsen van de bevolking.
Ja he net als militairenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef TLC het volgende:
Heb je 4 kids thuis ga je als mama zijnde ergens op n boot een hippie spelen, oftwel met andere woorden walvissen belangrijker vinden dat je bloedeigen kinderen![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heet het flowboarden en kan het bij Dutch Water Dreams in Zoetermeer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:26 schreef fespo het volgende:
hoe heet dat wat Filemon deed en waar kan je dat doen?
Dat klopt, de kijkcijfers zijn letterlijk gehalveerd sinds de championsleague de MADIWODO-week doorbreekt. Iets minder dan een maand geleden scoorde Madiwodo meer dan 600k kijkers in een uitzending, toen kwam het voetbal er tussen en waren het er ineens 200k. Sindsdien schommelt het rond de 300k. Erg zonde, Paul heeft zo z'n best gedaan om de kijkcijfers op te bouwenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef Kutjelik het volgende:
Programma gaat helemaal kapot door dat klote voetbal
De Leeuwquote:Paul de Leeuw stopt met Madiwodovrijdagshow
Geplaatst op Fri 18 Mar 2011 om 17:25
Paul de Leeuw stopt na het huidige seizoen met zijn late night-programma De Madiwodovrijdagshow. Hoewel BNN en VARA verder willen, is De Leeuw toe aan een nieuwe uitdaging. Dat heeft BNN vrijdag laten weten. De laatste Madiwodovrijdagshow is te zien op 27 mei. Hoewel ik met heel veel plezier aan het programma heb gewerkt, en blijf werken, met een fantastisch team, heb ik behoefte om mijn hoofd vrij te maken en na te denken over volgende uitdaging- en, aldus De Leeuw.
Filemon Wesselink, de co-presentator van De Leeuw, betreurt de beslissing. Ik vind het erg jammer, maar ik heb begrip voor de beslissing van Paul. Ik ben blij met de groei die het programma heeft doorgemaakt en ik geniet enorm van mijn rol als reporter op locatie. Daar zou ik in een andere vorm graag mee door willen.
De Madiwodovrijdagshow ging in augustus vorig jaar van start. Tot en met december werd de talkshow geplaagd door lage kijkcijfers. Na de winterstop heeft het programma een enorme impuls gekregen en werd het beter bekeken, meldt een woordvoerder van BNN.
BNN en VARA blijven in de toekomst samen programmas ontwikkelen.
Eerst sabbatical van minimaal 3 jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef eriksd het volgende:
Later Paul. Gewoon weer Ranking the Stars en op Zaterdag een show.
Ja, met de intromuziek van Mooi Weer De Leeuw.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef SonicVolcano het volgende:
PaulGewoon ff een jaartje niks doen en dan terugkomen met een gave show
Dat bedoel ik. Stop is stop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |