Niet mee eens, kijk maar naar Carlo's portfolio van typetjes, en vergelijk die met die van Paul Groot. Ik vind dan dat Paul veel dezelfde doet, en Carlo constant met nieuwe komt, waarvan de meerderheid belachelijk goed lijkt. Zie de nieuwe persiflage van "The Silence of the Lambs, Boer Richard (BzV), Jokertje, Paul Groot (ja, Carlo heeft Paul Groot nagedaan, en de stem leek identiek!), Jort Kelder, André van Duin, en ga zo maar door. Ohwja, en natuurlijk René van der Gijp.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap dat niet hoor, dat zijn Marc-Marie de beste is. Ik hoor Carlo die een stemmetje doet.
Is iedereen Paul Groot vergeten? Dat is de echte koning![]()
Carlo's imitaties doen me echt helemaal niks. Het is mooi geschminkt en gedaan maar het doet me gewoon niks. Dan liever wat minder lijkend maar beter geïmiteerd zoals idd een Paul Groot, waar ik wel om kan lachen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niet mee eens, kijk maar naar Carlo's portfolio van typetjes, en vergelijk die met die van Paul Groot. Ik vind dan dat Paul veel dezelfde doet, en Carlo constant met nieuwe komt, waarvan de meerderheid belachelijk goed lijkt. Zie de nieuwe persiflage van "The Silence of the Lambs, Boer Richard (BzV), Jokertje, Paul Groot (ja, Carlo heeft Paul Groot nagedaan, en de stem leek identiek!), Jort Kelder, André van Duin, en ga zo maar door. Ohwja, en natuurlijk René van der Gijp.
Beetje rare item ja.Hoe Paul ineens aan die Rogier komt..zo mooi is ie niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef Arcee het volgende:
Raar item met die All You Need-boodschap van Paul aan Rogier.
Zijn man Stephanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:43 schreef RaymanNL het volgende:
Geniaal, nu zingt tie voor z'n huidige vriend
Was het nou echt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
Memorabel moment: Paul was net verlegen en totaal van slag af, door een videoboodschap van een ex van 'm
Denk dat tie Paul even goed verwend heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Stephan Paul's man reageerde toen hij gisteren thuis kwam nav dat ex vriendje![]()
Wiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef RaymanNL het volgende:
Denk dat tie Paul even goed verwend heeft
Stephan natuurlijk, niet Rogier. Als dat was gebeurd dan kwam er een ingelaste uitzending van RTL Boulevardquote:
Denk eerder andersom.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Denk dat tie Paul even goed verwend heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |