Vrouwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Wat een naar interview. Die vrouw zou niet meer op tv moeten komen.
Ik vond het een leuk interview. Ze was lekker rustig voor haar doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Wat een naar interview. Die vrouw zou niet meer op tv moeten komen.
Er zit nog steeds stijgende lijn in.quote:2149 MADIWODOVRIJDAGSHOW 4,1 10,1 619.000
Ik vind dat filmpje met die kinderen vooral heel eng, en doet me denken aan Hitler die kinderen op zn schoot nam en zich zo liet fotograferen. Kinderen kun je immers alle kanten op manipuleren. Heel eng.quote:
Wat een vergelijking weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje met die kinderen vooral heel eng, en doet me denken aan Hitler die kinderen op zn schoot nam en zich zo liet fotograferen. Kinderen kun je immers alle kanten op manipuleren. Heel eng.
Oh, want jij denkt dat die kinderen gevraagd zijn wat ze van Wilders zn standpunten vinden en of dat al dan niet verwerpelijk is?quote:
Ik vrees dat ik het einde niet ga halen......quote:
Ik vind haar geweldig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vond die Nellie Frijda een aanstelster
Onzin. Nellie Frijda was juist leuk. Ik vond het ook gelijk het enige item gister dat geslaagd was.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie was die kuthoer? Ik wil het terugkijken en nu is het gedeelte uit die uitzending verwijderd? Smerige hypocrieten. Wie A zegt moet ook B zeggen en niet achteraf dingen weghalen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef hexje het volgende:
[..]
Het ging haar om het ophitsen van de bevolking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |