Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik vind het ook wel handig dat ik het kan als ik bezig ben met code schrijvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar typles zat in mijn opleiding (MEAO) inbegrepen, dus ja ben ik eigenlijk wel verplicht dit zonder fouten te doen. .
klopt, ik heb ook typles op de MEAO gehad. maar hele opleiding was indertijd al 1 grote vergissingquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar typles zat in mijn opleiding (MEAO) inbegrepen, dus ja ben ik eigenlijk wel verplicht dit zonder fouten te doen. .
Jouw kindje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:03 schreef Trevland het volgende:
Ik weet dat die van mij er ook ergens rond moet lopen, ben hem alleen nog nooit tegen gekomen
Daar ben ik het mee eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
na jou, liever veel tiepfouten als veel foute types
ik kan het wel, maar niet met 10 vingersquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef babs1980 het volgende:
er staan online toch ook genoeg typelessen? ik kan ook blind typen met 10 vingers
ik ook, maar dan staat er iets dat niemand kan lezenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef babs1980 het volgende:
er staan online toch ook genoeg typelessen? ik kan ook blind typen met 10 vingers
Sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef MPG het volgende:
Die tietel van dit tpoic...
* MPG verwachd weer veel slaag van suikertaartje![]()
...
Dan gaat dat hier dus beter, kan het niet eens meer met 2 vingersquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, maar dan staat er iets dat niemand kan lezen
Je bent er al ondersteboven vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef MPG het volgende:
Die tietel van dit tpoic...
* MPG verwachd weer veel slaag van suikertaartje![]()
...
Gaat hem niet worden, moet ik eerst HBO zien te halenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, allemaal naar school jullie
Is dat zo ver weg dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, moet ik eerst HBO zien te halen
Okee, voor mij niet. Heb de hele opleiding met veel plezier afgerond. Ook nog even de HEAO geprobeerd, maar dat was wel erg teveel van het goede..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik heb ook typles op de MEAO gehad. maar hele opleiding was indertijd al 1 grote vergissing
QFTquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, maar dan staat er iets dat niemand kan lezen
Klinkt zeer intelligentquote:
ik ben een drama qua opleidingenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, voor mij niet. Heb de hele opleiding met veel plezier afgerond. Ook nog even de HEAO geprobeerd, maar dat was wel erg teveel van het goede..
Moet ik een Tilburg Kutschool voor je maken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, moet ik eerst HBO zien te halen
Okee, ik ben een ramp qua werken eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben een drama qua opleidingen![]()
Na HAVO eerst HTS Informatica geprobeerd (2 jaar, ik faalde dankzij bedrijfsadministratie)
Daarna een neetje aangerommeld via uitzendbureau's, daarna 1 jaar MEO (alleen omdat me zo'n gezellige school leek............), daarna een 1 jarige informatica studie, 4 jaar ergens gewerkt, weer 1 jaar informatica, en daarna definitief werken....
Ik weet ook wel de de uni van Tilburg vroeger de KUT wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik een Tilburg Kutschool voor je maken?![]()
[ afbeelding ]
Oi, ex-collegaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik ben een ramp qua werken eigenlijk.
Eerst ruim een jaar thuisgezeten. Toen 4 maanden Ministerie van LNV, daarna 2.5 Peijnenburg.
En dat waren mijn betaalde banen, Daarna alleen maar werkervaringsplaatsen gehad.of vrijwiliigers werk, wat ik nog steeds doe dus.
Ik ookquote:
Ben wel klaar met school, hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, allemaal naar school jullie
Ik weet het zo niet, zit er wel sterk weer aan te twijfelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef babs1980 het volgende:
[..]
Ben wel klaar met school, hoor!
aan de foon met moedersquote:
nog nietquote:
ach een ramp wat is een ramp....quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik ben een ramp qua werken eigenlijk.
Eerst ruim een jaar thuisgezeten. Toen 4 maanden Ministerie van LNV, daarna 2.5 Peijnenburg.
En dat waren mijn betaalde banen, Daarna alleen maar werkervaringsplaatsen gehad.of vrijwiliigers werk, wat ik nog steeds doe dus.
Een nieuw record aan het proberen te zetten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aan de foon met moeders
[..]
nog niet
Dat wel jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach een ramp wat is een ramp....
Bij jou heeft het natuurlijk een achterliggende reden
kon vroeger met vriendinnetjes úren bellen! Soms wel 3 uur achter elkaar! Nu is een uur ongeveer de max (met mij BFF)quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef Koen66 het volgende:
bestaat er eigenlijk een record bellen
wow, 3 uurquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef babs1980 het volgende:
[..]
kon vroeger met vriendinnetjes úren bellen! Soms wel 3 uur achter elkaar! Nu is een uur ongeveer de max (met mij BFF)
moest geregeld zakgeld / zuurverdiende loon inleveren voor de telefoonrekening!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, 3 uur
hield het ooit met vrienden en vriendinnen wel ff vol, maar 3 uur.....
Mijn pr is dacht ik 15 min tot 20quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef babs1980 het volgende:
[..]
kon vroeger met vriendinnetjes úren bellen! Soms wel 3 uur achter elkaar! Nu is een uur ongeveer de max (met mij BFF)
Dat snap ik, vooral als je zo lang beltquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef babs1980 het volgende:
[..]
moest geregeld zakgeld / zuurverdiende loon inleveren voor de telefoonrekening!
dat is tegenwoordig ook wel zo'n beetje max bij mij hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn pr is dacht ik 15 min tot 20
Oeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef babs1980 het volgende:
[..]
moest geregeld zakgeld / zuurverdiende loon inleveren voor de telefoonrekening!
Ik ook, ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ministerie van LNV heb ik ook gewerkt. Was mijn allereerste klus toen ik nog verstand had van God noch zure appelen qua ITHeb t er toch een jaar volgehouden en mensen waren best tevreden
ruim het maxquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig ook wel zo'n beetje max bij mij hoor
Als je dat meetelt dan kom ik ook zo wel over de 3 uur heenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook 3 uurvriendinnetje uit zwitserland
maar wel skype ofcourse
meesten weten dat ik niet zo lang van stof benquote:
Grappig, al werkte ik op de locatie in Eindhoven (DIR-Zuid), als uitzendkracht.quote:
Wat voor een foon heb je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ik wil een headset voor als mijn moeder belt
Lijkt me inderdaad een stuk beter jahquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
een siemens huistelefoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een foon heb je?
Helaas dat je verjaardag nog zo ver weg is
Second that!quote:
Ik in Zwollequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grappig, al werkte ik op de locatie in Eindhoven (DIR-Zuid), als uitzendkracht.
jawel maar is niet fijnquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Stu moet je zien wat ik net onderweg gegeten heb in Den Bosch![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ziektewetquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier nog niet, heb nog een dag ziektewet hier
ik blijf toch liever een beetje stil zittenquote:
Dat is wel minder, ik weet niet of die dat wel hebbenquote:
OKee, dat is prettig. Ik moest ongeveer 20 minuten fietsen, woonde nog thuis bij pa en ma in Geldrop.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik in Zwolle![]()
Precies net naast het station
Als jij er maar van genoten hebtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
centimeter of 3 ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
weet iemand de max grote van een sd kaaart in een mio digiwalker 168?
Een rib zwaar gekneusd en mijn werk wordt omschreven als lichamelijk belastend werk dus kan niks doenquote:
Nou ja, het station is ook wel 20 minuten fietsen vanaf hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, dat is prettig. Ik moest ongeveer 20 minuten fietsen, woonde nog thuis bij pa en ma in Geldrop.
Toen ik daarna bij de Peijnenburg ging werken hoefde ik maar iets van 3 minuten te fietsen of 10 minuten te lopen
Lijkt me 4 GB, dat was altijd de standaard. Tenzij SDHC dan meer, maar dat zal ie dus wel niet ondersteunen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
Ja, ik!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Geen ideequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
OOoh, wat ontzettend vervelend en pijnlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een rib zwaar gekneusd en mijn werk wordt omschreven als lichamelijk belastend werk dus kan niks doen
Okee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, het station is ook wel 20 minuten fietsen vanaf hier
Werk in de prei, vooral lopende band werk, ik sta bij de aanvoer is dus nog iets zwaarder dan het schoonmaken er vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
OOoh, wat ontzettend vervelend en pijnlijk
Wat doe je eigenlijk voor werk als ik vragen mag? Geeft niets als je dat niet wil vertellen hoor
tjemoig jij ook alquote:
Nee hoor, dat zeker nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tjemoig jij ook al
ben ik de enige die moet werken morgen
Oooh, nou, snap best dat je dan niet kunt werken hoor. Als ik mijn ribben heb gekneust heb ik al moeite met slapenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werk in de prei, vooral lopende band werk, ik sta bij de aanvoer is dus nog iets zwaarder dan het schoonmaken er van
thanks flesquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me 4 GB, dat was altijd de standaard. Tenzij SDHC dan meer, maar dat zal ie dus wel niet ondersteunen.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meesten weten dat ik niet zo lang van stof ben
heb zowiezo altijd een beetje een belfobie gehad
Zal zakelijk contact altijd per email doen tenzij niet anders kan
Het is links de onderste en heb nu ook pijnstillers dus het gaat welquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou, snap best dat je dan niet kunt werken hoor. Als ik mijn ribben heb gekneust heb ik al moeite met slapen
Nog twee dagen hierquote:
Gelukkig gaat het wat beterquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is links de onderste en heb nu ook pijnstillers dus het gaat wel
Is het helaas ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Koen66 het volgende:
lijkt me pijnlijk, ribben kneuzen...nog nooit gehad
Ik welquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Koen66 het volgende:
lijkt me pijnlijk, ribben kneuzen...nog nooit gehad
niet nodig want ziggo-ers bellen onderling al gratieschquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan valt het nog wel mee
Je ma toch maar eens aan skype helpen?
als je een knal tegen je ribben krijgt is het al pijnlijk, kan het me dus goed voorstellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel
Blijft vooral erg lang pijnlijk
nee hoor, er zijn meer loonslavenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tjemoig jij ook al
ben ik de enige die moet werken morgen
Ik bedoel dan kan jij je headset gebruikenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet nodig want ziggo-ers bellen onderling al gratiesch
Ja, herkenbaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup maar had toch liever van niet
ah Ziggo, ik kan je dus ook gratis bellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet nodig want ziggo-ers bellen onderling al gratiesch
Oke dan hoef ik dus niks verder te vertellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar
Weet helaas wat het is
Ik heb geen headsetquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel dan kan jij je headset gebruiken
Nee hoor want je hebt mijn nummer nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah Ziggo, ik kan je dus ook gratis bellen
ywquote:
Ik heb ze vroeger wel met judo meerdere malen flink gekneust en anderhalf jaar geleden doordat iemand erop sprong. Moest toen naar ziekenhuisquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je een knal tegen je ribben krijgt is het al pijnlijk, kan het me dus goed voorstellen
Maar het mag wel thoughquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke dan hoef ik dus niks verder te vertellen
auwquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ze vroeger wel met judo meerdere malen flink gekneust en anderhalf jaar geleden doordat iemand erop sprong. Moest toen naar ziekenhuis![]()
omdat iemand er op sprong?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ze vroeger wel met judo meerdere malen flink gekneust en anderhalf jaar geleden doordat iemand erop sprong. Moest toen naar ziekenhuis![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ywWeet niet of het ook echt zo is natuurlijk, maar 4 GB was heel lang het design plafond van SD. Je mag dus aannemen dat (wat oudere) apparaten die "SD ondersteunen" daarmee bedoelen dat ze de volledige specificaties van de vorige versie ondersteunen. Vind ik
Het kan nog wel eens wat moeite met ademhalen gevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat iemand er op sprong?
Je konijnenoren kapot?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen headset
[..]
Nee hoor want je hebt mijn nummer niet
Dit is nu de 2de keer voor mij dat ik wat met judo heb opgelopen kwa zware blessurequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
waaaaarom sprong iemand op jou?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan nog wel eens wat moeite met ademhalen geven
Okay. Hoelang geleden is het eigenlijk gebeurd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb er verder zo bijna niks meer over te vertellen
Heb je hem toch goed gekozenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]De ALLER EERSTE KEER OOIT op Fok! dat ik mijn naam "Dr_Flash" waarmaak op de manier zoals die destijds bedoeld is
Ehm, ja. Goede vraag. Soort van vechten ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaaarom sprong iemand op jou?
Nu al 2 weken, de eerste anderhalve week had ik er bijna niks geen last vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Hoelang geleden is het eigenlijk gebeurd?
Bijna geen last vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu al 2 weken, de eerste anderhalve week had ik er bijna niks geen last van
dat wordt wat lastig hier (heb immers geen Stella, en zowiezo geen bier koud staan)quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
En ik heb zowaar een Stella (bier dus) gepakt
ik heb het gevondenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]De ALLER EERSTE KEER OOIT op Fok! dat ik mijn naam "Dr_Flash" waarmaak op de manier zoals die destijds bedoeld is
Lauw bier schiet niet opquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wordt wat lastig hier (heb immers geen Stella, en zowiezo geen bier koud staan)
Stu wat doe je nu?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
Ik ben een raar persoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijna geen last van
Wow
Toen het de laatste keer bij mij gebeurde dacht ik minstens dat ik half dood ging
Wordt in de UK in kroegen bier niet zowiezo lauwer getapt dan in NL?quote:
Ja, mijn 2e al vandaag en ook al een Strongbow opquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu wat doe je nu?
Pak jij een biertje?
[..]
Ik ben een raar persoon
Je kunt 'normaal' kiezen en sommige bieren zelfs 'ijskoud'. Dan voelt de tap ook letterlijk ijskoud. Dat is niet bij alle bieren hoor maar wel bij Stella. Maar ik kies altijd 'gewoon' want dat is koud genoegquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wordt in de UK in kroegen bier niet zowiezo lauwer getapt dan in NL?
"Kom, laat ik een naam kiezen die over 177.000 posts echt ergens op blijkt te slaan"quote:
Beter als de mijne die nergens op slaatquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kom, laat ik een naam kiezen die over 177.000 posts echt ergens op blijkt te slaan"
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het gevondenhet klopt, 4Gb max
ow, ok, kan me herinneren dat ik in Londen wel een wat lauwer biertje had. Maar dat kan zomaar wel koud maar dood geweest zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt 'normaal' kiezen en sommige bieren zelfs 'ijskoud'. Dan valt de tap ook letterlijk ijskoud. Dat is niet bij alle bieren hoor maar wel bij Stella. Maar ik kies altijd 'gewoon' want dat is koud genoeg
Je hebt nog even te gaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Beter als de mijne die nergens op slaat
Uhuh, mijne slaat ook echt ergens op, al vanaf dag éénquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kom, laat ik een naam kiezen die over 177.000 posts echt ergens op blijkt te slaan"
Geen idee johquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow, ok, kan me herinneren dat ik in Londen wel een wat lauwer biertje had. Maar dat kan zomaar wel koud maar dood geweest zijnis al jaren terug immers
Die van mij slaat ook ergens opquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh, mijne slaat ook echt ergens op, al vanaf dag één
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
umum, je houdt van Suikertaartjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh, mijne slaat ook echt ergens op, al vanaf dag één
quote:
Mijne is niet eens een nicknamequote:
Dan zou het eerder iets met chocola zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
umum, je houdt van Suikertaartjes
ik hou helemaal niet zo van chocolaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou het eerder iets met chocola zijn
Auto updates zuigen stierenballen in de hel. Ik wil zelf af en toe eens f5en ipv dat bijdehante gedoe wat allemaal zelf dingessen doetquote:
chocotaartjequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou helemaal niet zo van chocola
Maar ik kijk toch wel uit als zowel jij en chocola in de buurt zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hou helemaal niet zo van chocola
Mee eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auto updates zuigen stierenballen in de hel. Ik wil zelf af en toe eens f5en ipv dat bijdehante gedoe wat allemaal zelf dingessen doet
He wat jammer nou dat je het ook nog uit kan zettenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auto updates zuigen stierenballen in de hel. Ik wil zelf af en toe eens f5en ipv dat bijdehante gedoe wat allemaal zelf dingessen doet
Hoiselsquote:
quote:
Goed hequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
He wat jammer nou dat je het ook nog uit kan zetten
Hey TFMquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:53 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
Heb WIDM gemist, als je erover praat, doe het alsjeblieft in een spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2011 21:54:47 ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:53 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
GATVERDAMME!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Eveningquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:53 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
[..]
Dan hoef je dus al niet meer te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup dus ik neem aan dat jij gewoon lekker je F5 slijt
Samen ff knuffen dan??quote:
Yes pleasequote:
Uit WIDM bedoel ik dan hequote:
* Whiskers2009vind dat HEEL fijn!! Dank je Lovelyquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd * LovelyLady knuffel whiskers
graag gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Whiskers2009vind dat HEEL fijn!! Dank je Lovely
Ja, en ik moet ook poepen, kiektan wat een prachtige buikloop samenloop van omstandighedenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit WIDM bedoel ik dan he.
Maar nu ik toch in een mollenstemming ben en ik last van mijn buik heb, had jij niet een boekje dat daar bij past?.
quote:
* Whiskers2009 geeft Marijke een dikke KNUFquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ik moet ook poepen, kiektan wat een prachtige buikloop samenloop van omstandigheden![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ik moet ook poepen, kiektan wat een prachtige buikloop samenloop van omstandigheden![]()
deze reactie maakt het helemaal afquote:
succes dan maarquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaquote:
Dank je Trevquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed
* Trevland geeft Whis een knuffel
Hai meisje!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi Marijke lievepliefje![]()
![]()
![]()
Hoi Whiskers![]()
wiskers !!!!!!!!!!! hoest nou ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Whiskers2009 geeft Marijke een dikke KNUF
Samen eentje maken danquote:
Koenquote:
quote:
quote:
* Trevland knuffelt Whis nog even lekker doorquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je Trev![]()
* Whiskers2009 geeft Trev een knuffel
Hi STquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi Marijke lievepliefje![]()
![]()
![]()
Hoi Whiskers![]()
je wilde maar 1 knufquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Koen![]()
![]()
![]()
Had ff knuf nodig... Maar al gehad dus je hoeft niet perse
Ja, goffer.quote:
Dank je MPGquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
* MPG knuffelt Whiskers![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dus jij hebt die mol op zijn kop gepoept? Waarom verraad je de uitkomst al voordat je voorleest?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn buik is niet van streek hoor, dus die knuffel mag wel wat stevigerquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je MPG![]()
![]()
* Whiskers2009geeft MPG een voorzichte knuffel terug om zijn buik niet erger van streek te maken
NEEHEE!! Maar, maar... Wou je niet iets opdringenquote:
Ik WIL nog wel meerquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij moet gewoon niet te veel willen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland knuffelt Whis nog even lekker door
Fijn hequote:
Hoeft hij vanaf nu niet meer bang voor te zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:04 schreef babs1980 het volgende:
goh is WIDM alweer afgelopen? Ik zit al veel te lang op internet. Tsss! Gelukkig ligt vriendje te slapen op de bank, anders zou hij wel weer mopperen. (hij is bang dat ik internet leegkoop, hahaha)
Je weet het he, delen!quote:
Neeeeee, ik niet, ik doe dat zo:quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij hebt die mol op zijn kop gepoept? Waarom verraad je de uitkomst al voordat je voorleest?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Kunffels laat ik me niet opdringenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEEHEE!! Maar, maar... Wou je niet iets opdringen
* Whiskers2009Geeft MPG een heule stevige knuffelquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn buik is niet van streek hoor, dus die knuffel mag wel wat steviger...
Ja. Ik weet hetquote:
Liefquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Whiskers2009Geeft MPG een heule stevige knuffel
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunffels laat ik me niet opdringen![]()
Maar met jou doe ik het graag![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vriendinnetje is weer onlineYippie voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriendinnetje is weer onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Mijn vriendinnetje is weer onlinedat wordt dus een latertje nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Mijn vriendinnetje is weer onlineJeeeeej, wat fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Bedankt voor de waarschuwing!!quote:
Mag je niet mee?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
morgen lekker relaxed computeren, de vrouw is uit eten
Tot zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing!!![]()
Zie jullie in het volgende deel..
Kop dichtquote:
Dan zie je de nieuwe zo welquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou me ook even afzijdig... heb geen zin om een nieuwe te openen
Ikke welquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou me ook even afzijdig... heb geen zin om een nieuwe te openen
buitenland, tijdzones, kan het voor jou nog steeds laat wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hoorze heeft vannacht slecht geslapen dus gaat ze vroeg naar bed
Stttt.. Hij heeft een sprookjeshuwelijkquote:
wordt mee uit genomen door vriendinnen ivm d'r verjaardag vorige weekquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Stttt.. Hij heeft een sprookjeshuwelijk...
die bestaan nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Stttt.. Hij heeft een sprookjeshuwelijk...
quote:
Jaquote:
Je durft het niet aan deze keerquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing!!![]()
Zie jullie in het volgende deel..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeee, ik niet, ik doe dat zo:O, zoals dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MPG, klik hier maar niet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |