Doe jij eens rustig. Daar moet eerst nog vrouwenvlees tussenin, procedureel gezien. Ik zou me maar niet zo druk makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
Ik heb enge gedachtes.. Gedachtes die ik nog jaren uit wil stellen
...
denk maar aan het voorspelquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is helemaal erg...
[..]
Ik zei mond dicht...
...
Kindjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef babs1980 het volgende:
(had het topic nog open laten staan) zie dat het over kindjes gaat.... daar kan ik ook hele dagen mee vullen
Ze zijn zooooooooooooooooooooo leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
Ik zei mond dicht...
...
Troost je, ik moest net op msn ook een woord drie keer typen voordat het kloptequote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kindjes
[..]
Ze zijn zooooooooooooooooooooo leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Ben echt benieuwd wat het tweede kindje wordt..quote:
quote:
owww die kunnen daar ook best hoorquote:
ah je broer wordt papa, leuk manquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat het tweede kindje wordt..
Ik hoop stiekem op een meisje, maar mijn broer wil een jongen, Is makelijker voor de kleren die kunnen over worden genomen.
Bij mij op mobiel bewegen ze nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww die kunnen daar ook best hoor
t gaat alleen slomer
Meer dan me lief isquote:
Is ie al, maar nu komt er een tweede aan.quote:
kloptquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij op mobiel bewegen ze niet
Kennen ze toevallig niet iemand met een meisje die al uit de babtkleertjes is gegroeid?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoop stiekem op een meisje, maar mijn broer wil een jongen, Is makelijker voor de kleren die kunnen over worden genomen.
Denk maar zo Sym er is altijd een grotere typramp dan jij bentquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een typramp ben
leuk, gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is ie al, maar nu komt er een tweede aan.
tjonge dat is praktisch gedacht! overigens kunnen meisjes ook heel prima jongenskleertjes aan! gewoon roze accesoire toevoegenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
andersom een beetje zieligquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef babs1980 het volgende:
[..]
tjonge dat is praktisch gedacht! overigens kunnen meisjes ook heel prima jongenskleertjes aan! gewoon roze accesoire toevoegen
gezellie hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef babs1980 het volgende:
[..]
aanwinst? dat valt nog te bezien natuurlijk, maar ik kom gewoon even buurten
je ziet alleen geen verschil tussenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet, weet onderhand wel hoe die gaat![]()
Ja, misschien wel van familie. Ik heb een nicht die nu een klein meisje heeft. En ze hebben wel wat vrienden die een jonge dochter hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kennen ze toevallig niet iemand met een meisje die al uit de babtkleertjes is gegroeid?
mjaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook alweer veel te lang geleden![]()
...
handigquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef Koen66 het volgende:
wij hadden t qua kleertjes ook makkelijk, 2 gozers 2 jaar ertussenin en in zelfde seizoen geboren
dat is een geruststellende gedachtequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk maar zo Sym er is altijd een grotere typramp dan jij bent![]()
hier ook een grote typrampquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een geruststellende gedachte
Ik weet dat die van mij er ook ergens rond moet lopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een geruststellende gedachte
Ik heb blind leren typen, maar typ er toch regelmatig naastquote:
Zo af en aan, kennelijk alles om MPG te plagenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:03 schreef Koen66 het volgende:
hahahah lees nu pas de TT
kindjes al lang het subject dus,
dat kan ik neyer niet doen blinde typenm., dan wordt jet zoiets als ditquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb blind leren typen, maar typ er toch regelmatig naast
owow is het nog steeds een issue voor hemquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo af en aan, kennelijk alles om MPG te plagen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owow is het nog steeds een issue voor hem
heb ooit tot 2x toe met 10 vingers leren typenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb blind leren typen, maar typ er toch regelmatig naast
Ik kan het ook maar het is en blijft een rampquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kan ik neyer niet doen blinde typenm., dan wordt jet zoiets als dit
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owow is het nog steeds een issue voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |