quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
En kindjes die voor het eerst naar je lachenen al die leuke ontwikkelingen, ongeremde humor en talloze van leuke versprekingen. Als ze je spontaan een knuffel geven en zeggen dat ze van je houden. De slappe lach omdat je probeert boos te zijn op iets onbenulligs...
ik vind kinderen echt TEGEK..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:HOU OPquote:....
Whaaaaaa
*denk aan poepluiers MPG, denk aan poepluiers*Idem hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
2 hele maanden?Ik sta volgens mij droog sinds vorig jaar juli
![]()
...
Eind juli of begin augustus iig..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef MPG het volgende:
HOU OP....
Whaaaaaa
*denk aan poepluiers MPG, denk aan poepluiers*
[..]
Idem hier...
Veel bel plezierquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry
* LovelyLady heeft moeders aan de telefoon....
Wel jammer dat het pas zo laat isquote:
Kindjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef MPG het volgende:
HOU OP....
Whaaaaaa
*denk aan poepluiers MPG, denk aan poepluiers*
quote:Idem hier...
* wel.o.k noteert, nieuw levensdoel: reis naar de maanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee op eoa manier heb ik kinderen altijd gezien als iets wat totaal onrealistisch is voor mij. Net als naar de maan reizen of zo. Het zelfde geldt trouwens voor het hebben van een auto. Dat is gewoon ZO ver buiten bereik dat ik er ook geen ambitie naartoe heb
Mag ik mee? het lijkt me zo tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k noteert, nieuw levensdoel: reis naar de maan
Liefquote:
ANGRY BIRDSquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:31 schreef Trevland het volgende:
Ik heb nu een veel te verslavend en flauw spelletje op mijn foon
Mond dichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |